fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית ים: 100 ימי הולדת כפול שניים

שני תושבים חגגו לאחרונה את יום הולדתם ה-100. בעיר גרים יותר מ-200 תושבים שחצו את גיל 100
חוגגים מאה ימי הולדת | צילום: דוברות העירייה
חוגגים יום הולדת 100 כפול שניים | צילום: דוברות העירייה

בבדיקה שערכה עיריית קרית ים התברר כי על פי מרשם התושבים של משרד הפנים מתגוררים בעיר, נכון להיום, 249 תושבים שהגיעו לגיל 100, בהם כאלה שחצו אותו ואחד מהם אף אמור להיות בן 119.
אתמול, שני, הגיע ראש העירייה, דוד אבן צור, לביתה של תושבת העיר, שרה זילברמן, בעת שחגגה ביחד עם בני משפחתה את יום ההולדת ה-100 שלה. זילברמן היא תושבת העיר השנייה בתוך פחות משבועיים המציינת גיל מופלג זה.
זילברמן עלתה לארץ מרוסיה לפני יותר מ-40 שנה והשתקעה בקרית ים. לחגיגת יום ההולדת שלה הגיעו שני ילדיה, שאחד מהם מתגורר בארצות הברית ושני נכדים. אבן צור ברך אותה באריכות ימים ובבריאות טובה והיא סיפרה לו כי היא זוכרת אותו עוד מראשית דרכו בפוליטיקה העירונית. אבן צור הגיש לה עוגת יומולדת עם הקדשה מיוחדת ועם ציור של לוגו העירייה.
לפני פחות משבועיים חגג אבן צור יומולדת 100 עם תושב אחר, יהודה פריד, שעלה לארץ לאחר ששרד את השואה. הוא הגיע לקרית ים מיד עם הקמת המדינה. גם שם נרשמה התרגשות גדולה במיוחד לאחר שהתברר כי פריד עבד בעירייה שנים רבות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות