fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

3 דברים שאתם חייבים לדעת על קידום אתרים

מקדמי אתרים? אין ספק שהתחום בו אתם עוסקים הוא תובעני, אחרי הכל, ההצלחה של האתר תלויה בכם. סקרנים? קבלו 3 דברים שאתם חייבים לדעת על קידום אתר
צילום:freepik
צילום:freepik

הקפידו על אתר אמין ורלוונטי

מדובר למעשה בשני הפרמטרים המשמעותיים בקידום אתרים. אתר אמין זה אתר שכמות גדולה של אתרים חיצוניים ממליצים עליו ושולחים אליו קישורים.

לדוגמה, במידה ויש לכם אתר שעוסק בתחום החשמל למשל, ודאי תרצו להוציא קישורים לאתר של חברת החשמל, אתר שנחשב מומלץ ואמין מאד.

אתר רלוונטי זה אתר שיש בו התאמה מלאה בין התוכן ובין מחקר מילות המפתח. כלומר, בין מה שהלקוחות שלכם מחפשים ובין התוכן שנמצא אצלכם באתר.

חשוב לציין – האלגוריתם של גוגל מודד בזמן אמת כמה אנשים ביקרו בפועל באתר שלכם ובכל אחד מהדפים. את המידע הזה תוכלו כמובן למצוא ולנתח באמצעות המערכת של גוגל, האנליטיקס.

כלומר, המטרה שלכם היא להיות מאד מעניינים על מנת שהגולשים שלכם ירגישו שהם נמצאים באתר שנותן להם מענה ולא רק אתר שכל התפקיד שלו הוא לשמש כמלכודת טראפיק.

הקפידו על זמן שהייה גבוה מהמתחרים

זמן שהייה הוא פרמטר קריטי בכל הקשור לקידום אתרים והוא זה שקובע למעשה כמה האתר או הדף הספציפי מעניין את הגולשים שלכם.

ככל שתוכן הדף יהיה מעניין ורלוונטי יותר, כך הגולש ימצא בו יותר עניין ויישאר בו יותר זמן. כמובן שגם ההיפך הוא הנכון, ככל שתוכן הדף יהיה פחות מעניין ורלוונטי, כך אחוזי הנטישה שלו יהיו גבוהים יותר.

לכן, תמיד הקפידו לשמור על זמני שהייה גבוהים יותר מהמתחרים שלכם. לדוגמה, אם הגולש נהג לשהות אצל המתחרה שלכם דקה, הקפידו שאצלכם הוא יישאר דקה וחצי.

בתוך כך חשוב לציין את מה שמקדמי אתרים מקצועיים ואמינים, כמו דניאל זריהן למשל, אומרים על קידום אתרים. התוכן הוא המלך וללא תוכן איכותי, מקצועי ומעניין, האתר שלכם פשוט ילך יחף.

אם תכתבו תוכן רק בכדי לצאת חובה על מנת שהאתר יתעדכן, לא עשיתם בזה שום דבר. התוכן, גם אם מטרתו העיקרית היא SEO, חייב להיות איכותי לפחות בהשוואה למתחרים שלכם.

התוכן לא איכותי ולא מקצועי? אל תתפלאו אם אחוזי הנטישה שלכם יהיו גבוהים ושהאתר שלכם יאבד את האמינות שלו מבחינת גוגל.

אל תשחקו לידיים של המתחרים שלכם

אם אתם מקדמים ביטוי מסוים שהוא מאד חשוב עבורכם, הקפידו לא לפשל וספקו לגולשים את כל המידע שהם צריכים בנושא.

כלומר, הדבר האחרון שאתם זה שגולש יקליד את החיפוש בגוגל, יגיע לאתר שלכם, יגלה שאין בו את התוכן שהוא חיפש ויצא למצוא אותו אצל המתחרים שלכם.

במצב כזה, אתם משחקים ממש לידיים של המתחרים שלכם וללא כל מאמץ, שלא לומר בעזרתכם, הם מקבלים ציון גבוה יותר מבחינת גוגל.

עשיתם מחקר מילות מפתח? מעולה, אתם צריכים לבנות תכנית תוכן מסודרת שגם תשלב את כל מילות המפתח, אך לא פחות חשוב מזה, תספק לגולשים שלכם את כל הצרכים שלהם.

לכן, תמיד שמרו על עיניים פקוחות ותזהו מה שאנשי קידום אתרים אחרים עושים בתחום ה- SEO, אתם לא יכולים להרשות לעצמכם להישאר מאחור ולו לרגע, בשטח בעידן המודרני שהשינויים והעדכונים שבו הם רק עניין של זמן.

לסיכום חשוב לציין – עליכם להבין שקידום אתרים זה ריצת מרתון ואתם צריכים להיות סובלניים. אין קסמים, אין שפנים מהכובע, רק עבודה מקצועית ולאורך זמן תספק לכם את התוצאות הרצויות.

זהו, כעת שיש בידכם את שלושת הדברים שחייבים לגעת על קידום אתרים, אתם יכולים לצאת לדרך. בהצלחה!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות