fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קו עדין ואטרקטיבי לאיפור מנצח

אלמוג מורנו עמיאל המוכרת לנו בשמה "אלמוג המאפרת" היא מאפרת ביוטי, אירועים וכלות מגיל צעיר. את העבודות שלה אנחנו רואים מדי יום על המסך בחדשות 12, בערוץ הספורט ובמערכת "ישראל היום". היא מתאימה לכל כלה איפור בהתאם לסגנונה ואופייה ומה שבטוח הוא שהיא תוציא אתכן מושלמות ביומכן החשוב
קו עדין ואטרקטיבי לאיפור מנצח | אלמוג מורנו עמיאל מאפרת ביוטי

יש מביננו כאלה שמגיל קטן יודעות איך תיראה החתונה שלהן לפרטי פרטים ואף אוספות תמונות של שמלות כלה, תסרוקות והצעות לאיפור מיוחד שאהבו לאורך השנים. אז מגיע הרגע הגדול – מתחתנים. מפה מתחילה סחרחרה של חיפוש אחר בעלי המקצוע האיכותיים ביותר שיהפכו את היום הזה להכי מיוחד, מקורי ובעיקר, תואם את המראה עליו חלמנו כל השנים.

 

קו עדין ואטרקטיבי לאיפור מנצח | אלמוג מורנו עמיאל מאפרת ביוטי
קו עדין ואטרקטיבי לאיפור מנצח | אלמוג מורנו עמיאל מאפרת ביוטי

אלמוג מורנו עמיאל מאפרת ביוטי וכלות מקצועית מגיל 19 היא כזאת שמבינה לליבן של הכלות הנרגשות ויודעת להעניק להן את מלוא תשומת הלב ביומן החשוב לצד המקצועיות והמוניטין שהיא מביאה עמה.

היום, בגיל 35, ידה בכל, היא מאפרת כלות ומאפרת לאירועים, כולל עיצוב השיער, לצד איפור בחדשות 12, במערכת "ישראל היום" ובערוץ הספורט. בנוסף, מאפרת לצילומי תדמית בחברות וארגונים, מאפרת לכתבות מגזין ולעמודי שער, היא מלאת אנרגיה לעשייה ובהחלט אוהבת את מה שהיא עושה.

איפור למכבי חיפה לפרומו בערוץ הספורט | אלמוג מורנו עמיאל מאפרת ביוטי
איפור למכבי חיפה לפרומו בערוץ הספורט | אלמוג מורנו עמיאל מאפרת ביוטי

את מגיעה לבית הכלה?

"לביתה או למקום ההתארגנות של הכלה ובנות לווייתה. חשוב לי שהלקוחה תרגיש בנוח ואיפה אנחנו מרגישות הכי בנוח אם לא בסביבה הטבעית שלנו?".

אלמוג בוחנת את המראה הכללי של הכלה ומה היא רוצה לשדר. "מעבר לתווי הפנים, אני בוחנת את אישיות הכלה. מי שאינה מוחצנת למשל, לא תהפוך כזאת דווקא ביום כלולותיה. אני מאפרת במגוון סגנונות ומתאימה לכל כלה את האיפור לפי הווייב שלה. האיפור יתאים לאופי השמלה, התכשיטים והשיער, קונספט האירוע וכמובן, יש איפור ניסיון. חשוב לי שהמפגש הראשון יהיה כיפי, שיהיה חיבור טוב עם הלקוחה ואני יודעת לכוון כל אחת לאיפור שייראה עליה הכי אטרקטיבי. אני משתמשת במוצרים איכותיים ועמידים על מנת שהאיפור והתסרוקת ישרדו את הערב בצורה מיטבית".

אלמוג מורנו עמיאל מאפרת את מירב מיכאלי לשער ישראל היום | צילום: יח"צ

איך הכלות שלנו אוהבות להתאפר היום?

"הכי טבעי. מעט מסקרה, גלאם נקי, רענן, בלי הרבה צבעים. הן פשוט רוצות לזהות את עצמן במראה".

ספרי איך הגעת לערוץ 12.

"כאשר היו המאורעות בעכו לפני כשנה וחצי, חיפשו בערוץ 12 מאפרת צפונית לכתבי החדשות שהגיעו לאזור. משם התחילו לקרא לי להפקות חוץ כמו צילום בווינגייט ראיון עם נבחרת הג'ודו שחזרה מהאולימפיאדה ורותם אבוהב שראיינה אותם, כך נחשפתי לאולפנים. היום אני בין פעמיים לשלוש בשבוע בתל אביב ורק לאחרונה איפרתי את נבחרת מכבי חיפה כשזכתה באליפות, את מירב מיכאלי לפני הבחירות, ניר דבורי, לי אברמוביץ, אוהד חמו, ועוד רבים".

אלמוג מורנו עמיאל מאפרת את ניר דבורי כתב חדשות 12 | צילום: יח"צ
אלמוג מורנו עמיאל מאפרת את אוראל צברי לשער עיתון ישראל היום | צילום: יח"צ

טיפ למאופרת?

"חשוב שבכל תיק של מאופרת יהיו מגבונים סופגי לחות".

אלמוג למדה איפור אצל יוסי ביטון וב"ערבובים" בנהריה, עיצוב שיער אצל ירין שחף ועברה לאורך השנים השתלמויות רבות. היא גם מלמדת בבית הספר של סיגל תדמור בצ'ק פוסט, עושה עיצוב גבות, הרמת ריסים ואיפור קבוע בשיטת הפודרה והמיקרובליידינג – שיטת השערה. "גבות זאת אהבה. כל מה שאני היום התחיל כאשר כילדה בת 13 עשיתי גבות לחברות בסכום סמלי של עשרה שקלים".

קו עדין ואטרקטיבי לאיפור מנצח | אלמוג מורנו עמיאל מאפרת ביוטי

מוזמנות לפגישת ייעוץ באווירה נעימה. תהיו בטוחות כי מיד תרגישו שאתן בידיים טובות והמחירים נוחים.  

ליצירת קשר: 054-5281513

אינסטגרם: >> לחצו כאן <<

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות