fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ציפוי חרסינה או זרקוניה?

צילום: freepik

עולם הרפואה משנה את פניו כל הזמן, מהסיבה הזאת חובה להיות עם האצבע על הדופק. מה שהיה נכון עבורנו לפני כמה שנים טובות, כבר לא יהיה נכון במציאות של ימינו. המודעות לאסתטיקה הדנטלית גבוהה, הרבה יותר גבוהה מאשר היא הייתה לפני כמה עשורים. כתוצאה מכך אנשים מחפשים אחר פתרונות חדשניים שיאפשרו להם לחייך ללא גבולות. החיוך שלנו יכול להיות כרטיס הביקור שלנו לכל מקום אליו אנו נגיע לראשונה. יש אנשים שזוכרים אותם רק בזכות החיוך הכובש שאיתו הם הגיעו – אחלה נקודה לרושם ראשוני טוב. אך יש כאלה שסובלים מחיוך פגום, כזה שחובה לשדרג אותו. ציפוי לשיניים זוהי דרך מעולה להחזיר את הברק לחיוך שלכם.

מתי עושים ציפוי לשיניים?

את הציפוי ניתן ליישם בכל מיני סיטואציות שונות שבהן אנשים סובלים מחיוך לא אידיאלי. יש כאלה שרוצים לסדר את השיניים כך שהם יהיו ישרות או סימטריות. אחרים הולכים על האפשרות הזאת כדי להתמודד עם מחסור של שן או אפילו כמה שיניים. ישנם את אלה שפשוט לא אוהבים את הגוון של השן, הם מעוניין לקבל גוון בהיר הרבה יותר. כל אחת מהסיבות האלה מספיק טובה כדי לבצע ציפוי לשיניים. ביקור במרפאתו של דוקטור אריאל סביון יציג בפניכם עוד סיבות נוספות לבחור באפשרות הזאת.

מהם ההבדלים בין ציפוי חרסינה או זרקוניה?

ציפוי חרסינה: מדובר על הציפוי המוכר, אותו מיישמים כבר שנים רבות בעולמות הרפואה. הציפוי נחשב לציפוי עמיד במיוחד, כזה שנעשה בהתאמה אישית לכל אחד מהמטופלים. הוא מאשר תוצאות מדהימות, כאלה שלא ניתן להתעלם מהן הלכה למעשה. עם זאת הוא עדיין קצת מיושן בהשוואה לציפוי זרקוניה שנכנס לחיינו בשנים האחרונות. אך תג המחיר האטרקטיבי של ציפוי חרסינה עשוי לסחוף אליו מטופלים רבים. אלה שלא רוצים להכניס את היד עמוק מאוד אל תוך הכיס כדי לשלם על טיפולים שונים. בכל זאת לא כולם מגיעים עם תקציב בלתי נגמר כדי לבצע טיפולים דנטליים שונים.

ציפוי זרקוניה: הבשורה האמיתית לכל אלה שמחפשים את החידושים בעולם רפואת השיניים. מדובר על ציפוי שנכנס לחיינו כדי לתקן את הליקויים שהתגלו בציפוי החרסינה. מבחינת עמידות הוא מעולה, יש כאלה שאומרים שהוא מחזיק יותר מעמד בהשוואה לציפוי חרסינה. בו בזמן הנראות שלו לא בולטת לעין, אף אחד לא צריך לדעת כי יש לכם ציפוי על השיניים. ההתאמה שלו לדרישות המטופל נעשית באופן מושלם, כל זאת בזכות שימוש בטכנולוגיה מתקדמת. המטרה היא שכל אחד מהלקוחות ידע כי הוא נמצא בידיים הכי טובות שיש. הבעיה העיקרית עם ציפוי זרקוניה היא תג המחיר הגבוה שלו בהשוואה לאלטרנטיבות האחרות. צריך לקחת זאת בחשבון לפני שמתחילים את הטיפול עצמו.

באיזה אפשרות כדאי לבחור?

אנו מבינים את הדילמה שלכם בין כל אחת מהאפשרויות הללו. הכי טוב שתגיעו לבדיקה אצל דוקטור אריאל סביון על מנת לעשות את ההתאמה הנכונה לכם. יש כאלה שיעדיפו ללכת על ציפוי חרסינה בגלל הפלוסים שהוא מביא איתו עבור המטופל. אחרים מבינים כי דווקא ציפוי זרקוניה שהוא חדש ועדכני יכול להיות הנכון בשבילם. חשוב לא לעשות בחירה פזיזה כי הבחירות האלה אמורות להיות רלוונטיות גם בעתיד. הרי המציאות משתנה כל הזמן, טוב שתעשו את ההחלטה שנכונה לכם. שיקולים כספיים או אסתטיים יכולים להיות אלה שיקבעו מה תבחרו בסופה של הדרך. מה שחשוב לדעת זה שכל אחת מהאפשרויות האלה תביא אתכם להשגת החיוך המושלם.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות