fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מתכננים להציע? הינה ארבע טעויות שאתם צריכים להימנע מהם

הצעת נישואים היא רגע מרגש ביותר עבור כל זוג. אם אתם מתכננים להציע, כנראה שאתם חשים כי מצאתם את אהבת חייכם ואתם רוצים להפוך את המאורע לבלתי נשכח. אם אתם רוצים להבטיח שהרגע יהיה כליל השלמות חשוב שתדעו בדיוק מה אתם עושים. לפניכם מספר טעויות גדולות שמהן כדאי להימנע כאשר מציעים נישואים. 
צילום: FREEPIK

לא לברר את מידת הטבעת בטרם הרכישה

אחת הטעויות הנפוצות ביותר שקורות בטרם הצעת הנישואים, היא רכישת הטבעת בטרם מבררים את מידתה המדויקת של בת הזוג. מידה לא נכונה עשויה לפגום מעט בחוויה הכוללת של הצעת הנישואים, כך שעדיף לבדוק מראש.

בדיקת מידת טבעת אירוסים יכולה להיעשות בכמה אופנים. אם הצעת הנישואים ידועה לבת הזוג מראש, ניתן להיעזר בחוט ברזל להקפת האצבע ואז למדוד את הקוטר בהתאמה לטבלת מידת טבעות. אפשרות אחרת אם הצעת הנישואים היא הפתעה, היא לקחת טבעת של בת הזוג המתאימה לה במידתה ולמדוד את המידה שלה.

אם בכל זאת אין לכם דרך לברר את המידה המדויקת, מומלץ לרכוש טבעות אירוסין בחנות המאפשרת התאמה של מידת הטבעת גם לאחר הרכישה, כמו הבורסה לתכשיטים שמאפשר התאמה עד 14 יום לאחר הקנייה.

לא להתייחס לרצונות של בת הזוג

אם אתם מתכננים להציע אירוסים, סביר להניח שהנושא כבר עלה ביניכם לבין בת הזוג. לכן, בעת ההצעה חשוב להקשיב לרצונותיה של בת הזוג בכל הקשור לעיצוב הטבעת ואופן ההצעה. לכל אחת הרצון והחזון שלה כאשר זה מגיע להצעת הנישואים המושלמת. יש מי שתרצה הצעה פומבית בפני בני משפחה וחברים, אל מול קישוטים ויש מי שתעדיף הצעה יותר אינטימית, רק של שניכם. בכל מקרה אין כאן נכון או לא נכון, מה שחשוב זה הרצון של בת זוגתכם. לכן, ודאו שאתם מגששים היטב מהו הרצון והחלום.

אם אין לכם אין לברר את מהי הצעת הנישואים החלומית של בת הזוג, תמיד כדאי להתייעץ עם חברותיה הקרובות ואפילו אם בנות משפחה. אין ספק שזו תהיה דרך מצוינת לקבל את כל המידע שאתם צריכים.

לא לרוץ לספר לחבר'ה לפני ההצעה

כמובן שלפני הצעת נישואים ישנם אנשים שחייבים לדעת על הבשורה מבעוד מועד, כמו בני המשפחה הקרובה או החברים הקרובים ביותר. יחד עם זאת מומלץ שלא לספר את התכנון לכל חבר או מכר, אם אתם רוצים לוודא שההצעה נשמרת בסוד כמוס. בנוסף, ההצעה תהיה הרבה יותר מרגשת עבורכם ועבור בת הזוג אם תהיה לכם ההזדמנות לבשר את הבשורה יחד לאחר הרגע המיוחד שלכם. כמובן שאם בחרתם להציע נישואים בפומבי תהיו חייבים ליידע חברים ובני משפחה, אבל גם במקרה הזה כדאי להשאיר חלק מהמידע חסוי וליידע אך ורק את מי שחייב להיות בסוד העניין.

לא לתכנן מספיק

הצעת נישואים היא רגע קסום שאף פעם לא ניתן לדעת בדיוק כיצד היא תתרחש. יחד עם זאת בהחלט כדאי לתכנן במידה מסוימת את הדרך שבה תרצו להציע, אילו מילים תרצו לומר ומתי תבחרו לרדת על ברך אחת. מומלץ שלא להשאיר את כל מהלך ההצעה ליד הגורל ובכל זאת לתכנן במידת מה את מה שתרצו לעשות, כדי שהכול יעבור כשורה. מצד שני הקפידו שלא לתכנן יתר על המידה, כדי לאפשר לרגשות ולחוויה להפתיע גם אתכם, הרי בסוף גם אתם כמציעים חלק מרכזי בחוויה. תכנון יתר עשוי להוציא את הקסם מהחוויה ממש כמו תכנון לא מספיק.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות