fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מרפאת השיניים החברתית הראשונה בצפון

ב- Big smile במרכז עמידר בנהריה, מצפה לכם מרפאה חדשנית, טכנולוגיה עדכנית, והכי חשוב, במחירים שפויים
ביג סמייל בנהריה

כולנו רוצים חיוך מושלם ושיניים בריאות, אך רבים מאיתנו חוששים מטיפולי השיניים, מזניחים את בריאות השן שלנו, מה גם שלרוב מדובר בעלויות מוגזמות ובסכומים גבוהים שאינם בהישג ידנו.

לכן, אנו נוטים לשים בראש סדר העדיפויות נושאים אחרים, השיניים מגיעות למצב של הזנחה ולבד מלצחצח שיניים, במקרה הטוב, אנו לא עושים דבר ולרופא השיניים נפנה רק כאשר כואב, מציק ולעתים כבר מאוחר מדי.

במרפאת השיניים Big smile במרכז עמידר בנהריה מציעים לכם חוויה אחרת. המרפאה נפתחה לפני כחצי שנה תחת קונספט חדשני של רפואת שיניים לכולם.

כך שהמרפאה מציעה את כל טיפולי השיניים והאסתטיקה תחת קורת גג אחת ובמחירים שפויים, שכל אחד יכול לעמוד בהם.

 

מרפאת שיניים חברתית בעמידר

על המיזם פורץ הדרך מופקד רונן אטיאס, הבעלים, שמספר: "זיהיתי את הצורך, במיוחד בפריפריה, ברפואת שיניים שמתאימה לכלל. בארץ, טיפולי השיניים מתבצעים בדרך כלל במרפאות פרטיות, שגובות סכומי עתק לכל טיפול מורכב. אצלנו ניתן לבצע את כל סוגי הטיפולים ובאמת במחירים הוגנים".

ב"ביג סמייל" תוכלו ליהנות מהטיפולים הפשוטים ביותר ועד הטיפולים הכירורגיים המורכבים, כולל השתלות שיניים, כירורגיית פה ולסת, כירורגיה דנטלית וטיפולים אסתטיים, שיקומי פה מורכבים וצילומים פנורמיים, במקום חדשני אשר עושה שימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר, עם המכשירים הטובים בעולם ובאישור משרד הבריאות, כמובן.

השילוב הייחודי של כל הטיפולים תחת קורת גג אחת, מבטיח לכם טיפול דנטלי ברמה הגבוהה ביותר וגם ניתנת עליו תעודת אחריות.

במרפאה צוות רופאים מיומן, מסור ומקצועי אשר מבטיח שקט נפשי. "המרפאה שלנו חדשה, מעוצבת בטוב טעם, יש לנו שלושה חדרי טיפול מאובזרים לעילא", כך אטיאס, "המטרה היא באמת להנגיש את רפואת השיניים לכלל הציבור ובהמשך אף לפתוח סניפים נוספים בפריפריה".

אטיאס עצמו בא מתחום ייצור השתלים. "כאשר ראיתי את הפרשי המחירים בין הייצור לכמה משלם הצרכן הזדעזעתי. אין סיבה שהתשלום עבור כל נושא השתלות השיניים והשתלים יהיה כה יקר בארץ. הרמתי את הכפפה ויזמתי את המרפאה החברתית כדי להקל. כדי שאנשים לא יחשבו אם לחתן את הבן, לממן לימודים לבת או לטפל בשיניים".

רונן אטיאס. רוצה להקל

בביג סמייל תמצאו את מיטב טיפולי השיניים, לצד מקצוענות, ניסיון עשיר של הצוות המטפל, יחס אישי, ליווי לכל אורך תוכנית הטיפול ושירות בלתי מתפשר. כל אלה יעניקו לכם חווית טיפול רגועה, מזמינה ומשתלמת. והעיקר, שתצאו מחויכים.

לפרטים וקביעת פגישת ייעוץ: ההגנה 29 (מרכז מסחרי עמידר), נהריה, 04-6606060‏

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות