fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מה תקבלו אם תעשו ביטוח נסיעות פספורט קארד?

צילום: FREEPIK

בעבר הייתם יכולים להתפשר על ביטוח הנסיעות שאותו עשיתם בעת הנסיעה לחו"ל. הסיבה להתפשרות נבעה מכך שכל חברות הביטוח היו מציעות פחות או יותר אותו הדבר. אף חברת ביטוח לא הביאה איתה חידוש אמיתי, כזה שיגרום לכם לבחור דווקא בה.

עם זאת השנים חלפו, והמציאות השתנתה גם בהקשר הספציפי הזה. חברת הביטוח פספורט קארד נכנסה לחיינו בעשור האחרון וסיפקה אלטרנטיבה מעולה. אומנם יש כאלה שרואים את החברה בתור חברה חדשה, אך היא כבר מוכרת ופופולארית.

מיליוני ישראלים כבר עשו ביטוח נסיעות של חברת פספורט קארד טרם הטיסה שלהם לחו"ל. למה שאתם לא תהנו מכל היתרונות שאותם החברה מביאה איתה?

כרטיס אשראי לתשלום בחו"ל

החידוש הכי רציני שאותו החברה הביאה איתה הוא כרטיס האשראי הנטען. מה הייתם עושים בעבר כאשר הייתם צריכים לקבל פתרון רפואי בחו"ל? הייתם משלמים מכיסכם על הטיפול, ומבקשים החזר כספי עם החזרה לארץ. מדובר על בירוקרטיה מעייפת שלא תמיד הייתה מתרחשת כפי שחשבתם לעצמכם. חברת פספורט קארד שמה לה למטרה להקל עד כמה שאפשר על הלקוחות שטסים לחו"ל. מהסיבה הזאת היא השיקה את כרטיס האשראי של החברה שמאפשר לכל לקוח ולקוחה לשלם על המקום. לא תצטרכו לשלם מהכיס שלכם, הכרטיס נטען באופן אוטומטי על ידי הנציגים של החברה. כך התשלום נעשה באופן ישיר על ידי חברת פספורט קארד .

אפליקציית PassportCard Pocket

עוד תמורה מעולה של חברת פספורט קארד באה לידיי ביטוי באפליקציית PassportCard Pocket. מדובר על אפליקציה חדשנית שמאפשרת לקבל מענה ופתרון ללא שיחה טלפונית. יש כאלה שלא רוצים לחייג מחו"ל למספרים שאותם הם לא מכירים או שמהלחץ שוכחים לעשות זאת. עם האפליקציה תוכלו לראות אילו רופאים נמצאים בקרבתכם ואיך תוכלו להטעין את הכרטיס. הכי חשוב שלא תבזבזו זמן יקר לפני שתקבלו את המענה הרפואי המתאים. אפשר להגיד בפה מלא כי כל הפתרונות הרצויים לכם נמצאים באפליקציה הזאת. דרך מעולה לדעת כי יש לכם עוד דרך לקבל מענה לכל עניין שיטריד אתכם בחו"ל.

זמינות גבוהה בכל שעות היממה

טסתם ליעד מרוחק שהשעות בו שונות לגמרי מהשעות בישראל? זה עלול להלחיץ אתכם שאף אחד לא יענה לכם בעת הצורך. לא כולם יעדיפו להשתמש באפליקציה, יש כאלה שבשבילם מענה טלפוני הוא אידיאלי. כאשר תסתכלו על פספורט קארד מחיר יהיה עליכם לחשוב מה אתם מקבלים בתמורה. במחיר ששילמתם תוכלו לקבל מענה טלפוני של נציגים מקצועיים מסביב לשעון, בכל שעות היממה. מה שאומר שגם אם בישראל אמצע הלילה, יהיה מי שיענה לכם במהירות לשיחת הטלפון. אתם מבחינתכם לא אמורים לחשוב מה השעה בארץ לפני השיחה. תוכלו להתקשר בחופשיות כדי לקבל פתרונות לבעיות שמטרידות אתכם.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות