fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מה לעשות בטוסקנה עם הילדים?

טוסקנה היא הרבה יותר מיעד לטיול זוגי רומנטי. טוסקנה היא יעד נפלא גם לטיול עם ילדים: המרחבים הפתוחים, מגוון האטרקציות ואפילו לינה בחווה הופכות את המקום לאידיאלי גם לילדים. מה לעשות ואיפה לישון? הנה כמה הצעות מעניינות.
צילום: shutterstock

מה רוב הילדים אוהבים? לפגוש בעלי חיים, להתרוצץ ולהוציא אנרגיה ואיך לא – לאכול פיצה וגלידה. את כל אלו (והרבה יותר) אפשר למצוא בטוסקנה. על מנת לוודא שכל אחד מבני המשפחה – המבוגרים והילדים נהנים, כדאי לייצר את התמהיל הנכון עבורכם: תמהיל המשלב נופים, אתרים ואטרקציות, בלי להעמיס יותר מידי אתרים ביום אחד.

3 מסלולי טיול מומלצים

הנה 3 אופציות לתכנון מסלול הטיול בטוסקנה, בהתאם לזמן ולאופי של בני המשפחה:

אופציה ראשונה: טיול סביב פירנצה, ממנה דרומה לחבל קיאנטי ומשם מערבה.

אופציה שניה: להתחיל מפיזה, לנוע מזרחה ולסיים בפירנצה.

אופציה שלישית למי שמוגבל בזמן: פירנצה וחבל קיאנטי בטיול כוכב.

אחרי שתבחרו את המסלול, אפשר לבחור את מקום הלינה: לצד האופציה הברורה מאליה- לינה בבית מלון, אפשר ללון בבית בחווה – חוויה נפלאה לילדים והמון שלווה ורוגע להורים. בית בחווה יעטוף אתכם בנופים, מרחבים ובמפגש מרחיב לב עם בעלי חיים. ואם תבחרו בבית חווה שכולל בריכה (במיוחד במימי הקיץ הלוהטים), ההנאה תהיה עוד יותר גדולה.

5 תחנות לטיול עם הילדים בטוסקנה

תחנה ראשונה היא העיירה סן ג'ימיניאנו. זהו ה-מקום לפתוח את הטיול עם הגלידה שבעיניי רבים היא הטעימה ביותר בעולם. מלבד גלידה טעימה, תמצאו בעיירה הציורית סמטאות צרות ויפות, בתים עתיקים, מוזיאונים והרבה מגדלים, בהם הילדים יוכלו לטפס במדרגות ולהוציא אנרגיות. כשמתוק וקר בפה והילדים הוציאו מספיק אנרגיה, אפשר להמשיך הלאה.

תחנה שנייה ממש בקרבת סן ג'ימיניאנו היא חוות Ippico Agrifoglic בעיירה פוגיבונסי. בחווה הזו תוכלו לצאת לטיול סוסים מהנה במרחבים הפתוחים של טוסקנה.

תחנה שלישית שאסור לפספס כשמגיעים עם הילדים, היא הפארק של פינוקיו שנמצא בקולודי.

התחנה הרביעית שוכנת בסמוך לעיירה קפבליו, בחופה הדרומי של טוסקנה: תכירו את גן פסלי הטארוט, פארק שמכיל פסלים ענקיים וצבעוניים, עשויים מזכוכית וקרמיקה, וכל אחד מהם מייצג דמות אחרת מקלפי הטארוט.

ואיך אפשר לסגור את הסיור בלי להגיע לפיזה עם הילדים, ולצפות במגדל הנטוי? ואם כבר מגיעים לפיזה, אפשר להזמין מלון מותאם למשפחות שכולל גם שירותי בייביסיטר. כך תוכלו להשאיר את הילדים לישון עייפים ומרוצים, ולצאת לבילוי זוגי שכולל ארוחת ערב רומנטית.

ביטוח נסיעות לחו"ל: מה כדאי לבדוק?

רגע לפני שמתכננים את הטיול לטוסקנה ואורזים את המזוודות, חשוב לעשות השוואת ביטוח נסיעות ולהצטייד בהגנה הטובה ביותר, למקרה שתזדקקו לסיוע רפואי הרחק מהבית. בחירה נכונה של פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל תאפשר לכל אחד מבני המשפחה לקבל את המענה המקיף, הטוב והמהיר ביותר ברגע האמת. כך תוודאו שהביטוח יספק לכם את המענה הטוב ביותר ברגע האמת:

היקף הכיסוי הרפואי – בעת השוואת ביטוח נסיעות, חשוב לבחור בפוליסה שכוללת כיסוי הוצאות רפואיות ללא תקרה, כמו ביטוח הנסיעות הפניקס smart travel. זאת כדי להימנע ממצב בו תיאלצו לממן מכיסכם את ההוצאות הרפואיות, לאחר ההגעה לתקרה.

גובה ההשתתפות העצמית – אם כבר מבצעים השוואת ביטוח נסיעות, כדאי לבחור בביטוח שלא מצריך תשלום השתתפות עצמית לצורך כיסוי הוצאות רפואיות, דוגמת ביטוח הנסיעות של הפניקס.

הרחבות המותאמות לצרכי הנסיעה – רק אתם יודעים מהו סגנון החופשה שלכם ומה חשוב שיהיה מכוסה במסגרת הביטוח. בהתאם לצרכי הנסיעה, חשוב לבחור את ההרחבות הרלוונטיות: מהרחבה לביטול או קיצור נסיעה – ועד הרחבת ספורט אתגרי והרחבת קורונה. הרחבה נוספת שיכולה להיות רלוונטית בתקופה זו, במיוחד לנוכח חוסר הסדר ששורר בנמלי התעופה ברחבי העולם והנטייה הגוברת לאבד מזוודות, היא הרחבת ביטוח כבודה שמעניקה החזר הוצאות במקרה של כיסוי או אובדן כבודה, בהתאם לתנאי הפוליסה הנרכשת.

טיול בטוסקנה יכול להפוך לחוויה בלתי נשכחת עבור כל המשפחה, כזו שמולידה זיכרונות מענגים (ולא פחות חשוב: תמונות מדהימות באלבום המשפחתי). במידת האפשר, הכניסו את הילדים לחוויה כבר מתחילתה: שתפו אותם בבחירת המסלול, האטרקציות ומקום הלינה. לצד תכנון החופשה החלומית בטוסקנה, אל תשכחו לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל, שיעניק הגנה מקיפה ומותאמת אישית לכל המשפחה.

מידע זה הינו כללי אודות התכנית בלבד וכל האמור כפוף לתנאי הפוליסה המלאים ולסייגיה. לעיון בתנאי הפוליסה המלאים ולמידע מלא אודות הכיסויים הביטוחים, החרגות וסייגים, ניתן להיכנס לאתר החברה בכתובת WWW.FNX.CO.IL.

החברה עושה מאמצים בכדי לוודא שהמידע המוצג בכתבה הינו המידע השלם והמדויק, אולם עשויים להיות שינויים ו/או להופיע בכתבה אי דיוקים ו/או שגיאות. הסתמכות על המידע הינה באחריות עושה השימוש במידע בלבד. החברה לא תישא באחריות כלשהי בגין כל נזק ו/או הפסד מכל מין וסוג שהוא העלולים להיגרם, בין במישרין ובין בעקיפין, כתוצאה מהסתמכות על מידע זה. האמור בכתבה אינו מהווה תחליף ליעוץ משפטי או כל ייעוץ אחר המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. הפניקס חברה לביטוח בע"מ.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות