fbpx

מאמנת הפיטנס והתזונה ליטל פרגן בחשיפה: "ניצחתי את הדיכאון"

ליטל פרגן עברה לא מעט בחייה, מבריונות בילדותה, סופת הוריקן במיאמי, מהפך ירידה של כ-40 קילו במשקלה, הקמת רשת פיטנס ועד קורונה ש'טרפה את הקלפים' מחדש, אבל דבר לא הכין אותה לדיכאון המר שלאחר הלידה "תפקדתי על אוטומט כלפי חוץ, בפנים הכול היה רקוב"
מאמנת הפיטנס והתזונה ליטל פרגן | צילום: ולד לימר

ליטל פרגן לא סתם נושאת סיפור מעורר השראה בקרב אלפי נשים בישראל

כמי שנאבקה מרבית חייה במשקל עודף וחוותה קשיים חברתיים רבים ודימוי עצמי נמוך, אך בחרה לא לוותר ובכוחות עצמה להשיל 40 קילו ממשקלה- היא בהחלט מבינה את מצוקתן של נשים רבות.

מהמקום הזה נוצר חיבור עמוק ועשרות הכשרות בתחום הכושר והתזונה ומה שהתחיל כמנטורינג לקבוצת בנות, הפך לאימפריה, כזו שמחוללת מהפך בקרב לקוחותיה ושינוי תפיסתי, פיזי ונפשי משמעותיים.

מאמנת הפיטנס והתזונה ליטל פרגן | צילום: לאנט מדיה

כמו עסקים רבים בעקבות הקורונה, עברה הרשת תפנית ונבנו סדנאות אונליין, כמו כן נפתחה קליניקה מקצועית. במקביל לארגון המחודש, ליטל התחתנה, עברה דירה, הביאה ילדה לעולם ודווקא שם הכול החל לקרוס. ליטל שוברת שתיקה ומחליטה באומץ רב לחשוף את סיפורה:

"הכול קרה לי בבום, עברתי המון לחצים, במקום לשמוח וליהנות מחופשת לידה, 3 ימים אחרי הלידה של שירה כבר חזרתי לעבוד והראש שלי היה כל הזמן רק בעסק, הגעתי למצב שלא הצלחתי לתפקד בבית והייתי באפאטיות מוחלטת מול הילדה. תחשבי שכלפי חוץ את אמורה להיראות ולהראות שהכול בסדר ושהנה חוזרים ה'ריבועים' בבטן. אבל בפועל זה לא היה כך. נפלתי לאכילה רגשית מטורפת. תפקדתי על אוטומט אבל בפנים הכול היה רקוב, הרגשתי שאני לא מצליחה להדביק את הפער כפי שמצופה ממני ע"י הסביבה, כמאמנת כושר, כאישה וכאמא. זה יצר אצלי דיכאון עמוק.

לפני ואחרי | מאמנת הפיטנס והתזונה ליטל פרגן | צילום: באדיבות המצולמת

למזלי המשפחה התגייסה לתמוך ונכנסתי לטיפול רגשי שהרים אותי חזרה לתלם. ואם זה לא היה קורה בזמן, אני חוששת לחשוב איפה הייתי היום"

כמי שעברה כברת דרך, ליטל יוצקת את הידע והניסיון האישי שלה ל-L2power  – שיטה מובילה שפיתחה לאורח חיים בריא, עבור נערות ונשים מגילאי 12 ועד 70.

כיום היא גאה להוציא מהלקסיקון את המושג "וואן (וו)מן שואו", כשהיא בעלת חברה משגשגת הכוללת סטודיו בקריית חיים, סדנאות אונליין וקליניקות בחיפה וברמת גן, עם צוות של עוד 3 מאמנות כושר ו-2 תזונאים.

סדנאות האונליין שלה המועברות בקרב נשים בארץ ובחו"ל הן השוס הגדול ולדבריה קוצרות הצלחות ניכרות לעין כבר בחודש הראשון.

כל לקוחה מקבלת ערכה עד הבית הכוללת הדרכה מפורטת ואת כל הציוד הנדרש. התהליך מתבצע בהתאמה אישית ללקוחה, בין אם זה בהרכבת תפריט על פי נתוניה וצרכיה ובין אם בסידור אימונים קצרים על פי יכולותיה, זאת לצד מנטורית וקבוצת תמיכה צמודה באונליין.

"אני מביאה פה בשורה. אני מתעסקת בדברים שמאמנים אחרים פחות נוגעים בהם. אני מדברת המון על איזון הורמונאלי, על מנגנון הפחתת הרעב והחשקים, על 'למה את אוכלת' ולא 'מה את אוכלת', יש פה ניתוח פסיכולוגי מעמיק והשרשת הרגלי אכילה חדשים"

לליטל חשוב להמשיך ולתת כוח לנשים אחרות ויש לה גם מסר חשוב של העצמה:

"השיעור הגדול שלי היה ללמוד לשחרר ממני את העומס, להבין שאני לא יכולה 'לקחת את כל העולם על הכתפיים שלי'. בשנתיים האחרונות התעסקתי סוף סוף בעצמי, בריפוי הנפש, בלהקיף את עצמי באנשים הנכונים ולמצוא את האיזון בין בית לעבודה. וכאן המסר שלי לכל אישה עסוקה ולכל אמא- כשיש לך איזון בחיים, גם השפע מגיע וכל הדברים הטובים באמת קורים. עם רצון, התמדה והכוונה נכונה, את יכולה להגשים את כל החלומות שלך"

ליטל פרגן L2power

אתר >>לחצו כאן <<

אינסטגרם >> לחצו כאן <<

טל' נייד 050-7162070

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

תגיות

שיתוף ברשתות החברתיות