fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בעלי עסקים? פיצחנו את השיטה! איך תקבלו 'לידים' טובים יותר?

לידים... לידים... לידים, כמה פעמים ביום אנחנו שומעים את המשפט "לידים לא טובים", "חזרנו ללקוח ואין מענה", "השאיר פרטים בטעות" ועוד. כגוף תקשורת רחב מנהריה ועד מרכז הארץ, בעל מוניטין רב, הגענו למסקנה שעל מנת לקבל 'לידים' טובים יותר אנחנו צריכים לעשות היום הרבה יותר ממה שעשינו בעבר. לכל הפרטים בכתבה
מחפשים לידים טובים? הגעתם למקום הנכון | צילום: pexels

היום זו הדרך היחידה למשיכת לקוחות אמיתיים לעסק שלכם!

כגוף התקשורת והפרסום המוביל מתל אביב והסביבה ועד נהריה שבצפון, אנו פוגשים בכל יום מחדש בעלי עסקים קטנים ובינוניים שמתלוננים על העלייה במחירי הפרסום ברשתות החברתיות לצד הירידה בחשיפה ובאיכות הלידים שמגיעים לעסק שלהם כתוצאה מהפרסום.

אם גם אתם מקבלים 'לידים' לעסק שלכם ואז מתאכזבים כשאתם נתקלים בתשובות כדוגמת "לא השארנו פרטים", "אולי זה בטעות", "זה כבר לא רלוונטי" כנראה שאתם צריכים לצאת מהקופסא ולחשוב בצורה קצת שונה.

מחקרים שבוצעו בשנים האחרונות מצביעים על כך ש 76% מהאנשים מחפשים עסק קרוב לביתם באמצעות הסמארטפון והם נוטים לבקר בו בתוך 24 שעות מרגע החיפוש, אבל זה לא הסוף כי 28% מתוכם ירכשו באותו בית עסק.

מחפשים לידים טובים? הגעתם למקום הנכון | צילום: pexels

אז מה אתם צריכים לעשות?

הניסיון הגדול שלנו בעבודה עם עסקים מכל רחבי ישראל הוביל אותנו לפצח את השיטה ולהביא לעסקים פניות אמיתיות מלקוחות שבאמת רוצים לשמוע על השירותים או המוצרים שלהם!

גם אני רוצה לקבל לידים איכותיים!

 

איך אנחנו עושים את זה?

באמצעות כתבה תדמיתית שבה אנו מספרים את הסיפור של העסק, את היתרונות שלקוחות יוכלו לקבל כאשר הם יבואו אליכם אבל הכי חשוב את אותה הכתבה אנחנו נפרסם באזור הגאוגרפי הקרוב לעסק שלכם, כי אנחנו מבינים שזו הדרך הנכונה למשוך לקוחות אמיתיים לעסק שלכם וכבר ראיתם מה קורה לעסקים מקומיים שאנשים מחפשים.

אתם צריכים לבחור בחשיפה ממוקדת שבמסגרתה כל לקוח פוטנציאלי באזור שלכם ישמע על העסק שלכם, יבין למה הוא חייב לבוא אליכם והכי חשוב יתעניין בשירותים או במוצרים שלכם.

אם אתם מרוצים מהלידים שאתם מקבלים היום אז כנראה שאין טעם שתשאירו לנו פרטים, אם אתם חושבים שהגיע הזמן לפניות מלקוחות אמיתיים שלחו לנו הודעה ובוא ניקח את העסק שלכם קדימה למקום שבו הוא צריך להיות.

מחפשים לידים טובים? הגעתם למקום הנכון | צילום: pexels

גם אני רוצה לקבל לידים איכותיים!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות