fbpx

יוניק פיננסים: גיוס אשראי עם הריבית הכי טובה בשוק

חברת יוניק פיננסים מתמחה בגיוס אשראי לעסקים בתנאים מצוינים. נשמח לבצע עבור העסק שלכם, ייעוץ ליווי והכוונה בשיפור: ניהול תזרים מזומנים, תימחור, בנייה וניהול התקציב, עבודה מול הבנקים ואיתור מקורות מימון לגיוס אשראי מערוצים בנקאיים וחוץ בנקאיים

כידוע, תזרים מזומנים קבוע ויציב הוא צורך בסיסי של כל בעל עסק קטן, בינוני או גדול. השוק הישראלי ובמיוחד בתקופת המלחמה, מקשה על ניהול שוטף של העסק, לצד יכולת פיתוח וצמיחה, תוך המסוגלות של שמירה על תזרים איתן.

בדיוק לשם כך, הוקמה לפני כעשר שנים חברת יוניק פיננסים.

חברה בפריסה ארצית המתמחה בפתרונות גיוס אשראי – פרטי ועסקי לצד מחלקה למשכנתאות, מחלקה לליווי ופיתוח עסקי ומחלקה לשיפור ודירוג האשראי.

החברה חרטה על דגלה להתחייב להשיג את התוצאות הטובות ביותר ללקוח, במינימום עלויות ובמינימום זמן והיא עושה זאת במקצועיות רבה, אמינות ושקיפות.

יוניק פיננסים מייצגת את כל גופי המימון – בנקאי וחוץ בנקאי, ביניהם:

הקרן בערבות המדינה, הסוכנות היהודית, קרנות לייבוא, קרנות חברתיות, קרנות להקמת עסק חדש ללא ריבית ועוד.

חשוב לציין כי, כלל העובדים ביוניק פיננסים הם כלכלנים ומשפטנים, בעלי ניסיון של למעלה מעשור, שגם עבדו בגופי המימון, מכירים את כלל גופי המימון במשק הישראלי ויודעים בדיוק כיצד להגיש כל בקשה, לנתב את הלקוח למסלול הנכון לו בהתאם לפעילותו השוטפת ולהשיג תנאים מועדפים.

לדברי, אורן כרמיאל מנהל שיווק ופיתוח עסקי, "אנו הגוף היחיד בארץ שנותן פתרון רוחבי. זה אומר בעצם, שאנחנו לא מגבילים את הלקוח בהגשת מספר תוכניות פיננסיות, וכך הוא יכול לגייס אשראי ממספר גופי מימון במקביל, לגייס יותר כסף ובכך למקסם את הפוטנציאל העסקי".

יוניק פיננסים 'מתחייבים לעזור לכם להגשים את החזון העסקי שלכם' - השאירו פרטים:

ביוניק פיננסים מלווים את הלקוח מקצה לקצה, קרי, משלב השיחה הראשונית לבדיקת היתכנות להלוואה ובדיקה של צוות כלכלנים שמבצע ניתוח מעמיק של דו"חות העסק (כושר החזר, מינוף וכדומה) והתאמתו לגופי המימון השונים לפני ההגשה, ממשיך בליווי אישי וצמוד של כלכלנים באיסוף המסמכים הנדרשים, הגשת התוכניות הפיננסיות לגופי המימון השונים ועד לקבלת הכסף בפועל בחשבון הלקוח. לדוגמא: בקרן הסוכנות היהודית, הכלכלן אף מגיע פיזית עם הלקוח לוועדת האשראי.

"אנו עובדים מול רואה החשבון של הלקוח כדי לקצר תהליכים. אוספים את כל המסמכים הנדרשים ומדברים בשפה המקצועית הנדרשת. מטרתנו היא לסייע לחברות, עסקים ויזמים, לשפר את תזרים המזומנים ולתרום לשגשוג העסק במהירות האפשרית".

"אנו מזמינים אותך – יזם שרוצה להקים עסק חדש בהלוואה ללא ריבית, בעל עסק קיים שרוצה לבצע שיפוץ או הרחבה למחלקות נוספות, עסק שצריך לרכוש כלים וציוד, עסקים שרוצים לייבא, או כל בעל עסק שנתקל בקשיי נזילות, ליהנות מהשירותים המגוונים שאנו מציעים.

במיוחד בימים אלה אנו קוראים לתושבי הצפון ליהנות ממסלול מיוחד עבורכם של  – 2 אחוז ריבית קבועה בלבד!

מוזמנים ליצור עמנו קשר, אנו מתחייבים לעזור לכם להגשים את החזון העסקי שלכם".

יוניק פיננסים 'מתחייבים לעזור לכם להגשים את החזון העסקי שלכם' - השאירו פרטים:

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות