fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

למה משתלם להגיש קייטרינג חלבי בבר/בת מצווה?

צילום: יח"צ

עם השנים, אירועי בר ובת מצווה הפכו להיות יותר ויותר מתקדמים, מפותחים והרבה יותר מורכבים. הורים משקיעים לא מעט כסף בארגון אירועים עבור הילדים והילדות שלהם מתוך הבנה שזה אירוע חד פעמי, אירוע שלא יחזור, והוא נחשב ליום הולדת ייחודי להבדיל מימי הולדת אחרים.

כתוצאה מכך, אירועי בר ובת מצווה הפכו להיות הרבה יותר יוקרתיים, ולכן באופן טבעי, יותר ויותר ספקים ובעלי מקצוע מעורבים בתהליך. למשל, כל אירוע כזה יכלול הזמנה של חברת קייטרינג שתספק שירות לאורחים המוזמנים אליו. עם השנים אנחנו יכולים לראות שימוש בחברות שונות ומגוונות אשר יכולות לספק שירותים לאירועים מסוג זה.

אחת הדילמות שעומדות בפני ההורים היא, האם להזמין שירות קייטרינג חלבי או בשרי. עם השנים, אנחנו יכולים לראות יותר ויותר הורים מעדיפים את האופציה הראשונה על פני האופציה השנייה, לפחות במה שקשור לאירועי בר ובת מצווה. באירועים משפחתיים אחרים, הם בוחרים אופציה אחרת.

מה כולל קייטרינג חלבי?

בשביל להבין למה משתלם להגיש קייטרינג חלבי באירועי בר ובת מצווה, צריך להבין תחילה מה מגישים בו. התשובה לכך היא פשוטה. מדובר על קייטרינג המתבסס על תפריט מגוןן מאוד, החל  מהמנה הראשונה ועד האחרונה. אמנם זהו תפריט שלא מוגש בו בשר כלל (מטעמי כשרות או מעצם זה שהחברה מתבססת רק על מאכלים חלביים) ולכן הוא מותאם כמובן לסוג תפריט כזה.

בין היתר, תפריט של קייטרינג חלבי יכול לכלול מאפים עם גבינות, פיצות או מיני פיצות, כריכים חלביים, קישים שבושלו בחמאה ועשויים גבינות, סלטים הכוללים סוגי גבינות שונות, ועוד. כמו כן, התפריט יכלול קינוחים חלביים, בין אם זה עוגות, עוגיות, מאפים, טרפלס, מקרונים ועוד שורה ארוכה של מוצרים שלא ניתן להגיש בתפריט של קייטרינג בשרי, אלא רק בקייטרינג חלבי.

למה משתלם להגיש קייטרינג חלבי?

ישנן מספר סיבות מדוע עדיף להגיש קייטרינג חלבי באירועים כמו בר ובת מצווה.

ראשית, ילדים יעדיפו ליהנות מתפריט הכולל בתוכו קינוחים חלביים אמיתיים, מאשר קינוחים פרווה או אחרים. כך פותרים את הבעיה בצורה נוחה.

שנית, היום הרבה מאוד ילדים, אפילו בגיל 12-13, מעדיפים לא לאכול בשר מסיבות כאלה ואחרות. כך אפשר לדלג על המשוכה ולהציע לכולם תפריט נטול בשר.

שלישית, יש בתפריט חלבי הרבה מאוד אופציות לגיוון, שאנחנו לא בהכרח יכולים למצוא בתפריט בשרי. בפרט מדובר על גיוון שיכול להתאים לילדים בגילאים אלו. בין אם זה בכריכים, ובין אם בקישים או בדברים אחרים שיכולים להתאים להם כך או אחרת.

רביעית, לאירוע מוזמנים גם מבוגרים רבים. בשביל להימנע מאי נעימויות ומבוכות, הרי שתפריט חלבי יכול להתאים לכולם.

חמישית, אם עורכים את האירוע בבית, אפשר גם להתגבר על המכשול של שאלת הכשרות, אשר הרבה פעמים מונעת אפשרות להזמין קייטרינג חלבי באולמות וגני אירועים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות