fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

למה לבחור במשרד עורכי דין טל אופיר כדי להוציא דרכון גרמני

משרד עורכי הדין טל אופיר נותן שירות מעטפת ודואג שתקבלו אזרחות גרמנית מבלי לצאת מהבית. באמצעות בדיקות מקיפות בארכיונים המסודרים של גרמניה, מצליח המשרד להוכיח עמידה בתנאי הזכאות ונהנה מ-100% הצלחה. 
צילום: PEXELS

בשלוש השנים האחרונות, מדינת גרמניה הרחיבה משמעותית את מעגל הזכאים לאזרחות ודרכון גרמנים. בעבר, העניק החוק זכאות לאזרחות גרמנית לאזרחי גרמניה היהודים שאזרחותם הגרמנית נשללה על ידי המפלגה הנאצית. אמנם הזכאות כללה צאצאים של אותם אזרחים, אך רק חלק מסויים מהם בהתאם למגבלות ארכאיות שמנעו זכאות מצאצאים שלא נולדו בשנת מסוימת, לא שירותו בצבא קבע וכו'.

השינוי הראשון בחקיקה הוא הסרת אותן מגבלות הארכאיות על זכאות כך שכל הצאצאים הישירים של אזרחי גרמניה (ילדים, נכדים, נינים וכו') יהיו זכאים ללא הבדל בין שנת לידה, שירות קבע בעבר, לידה מחוץ לנישואין וכו').

השינוי השני והדרמטי יותר כולל הרחבת מעגל הזכאים לכל תושבי גרמניה היהודים שלא היו אזרחי גרמניה אך היו בעלי מרכז חיים בגרמניה לפני עלייתה של המפלגה הנאצית לשלטון (30.1.1933) ונמלטו מגרמניה לאחר 30.1.1933. חשוב לציין שחשיבות תיקון זה נובעת מכך שבגרמניה התגוררו עשרות אלפי יהודים ללא אזרחות גרמנית שגורשו או נמלטו מגרמניה.

מדוע להסתייע במשרד עורכי דין למימוש הזכאות לדרכון גרמני?

ראשית, חשוב לומר שניתן גם להכין ולהגיש את הבקשה בשגרירות גרמניה ללא סיוע משרד עורכי דין. המשרד שלנו נועד לתת שירות איכותי למי שאין לא פנאי לכל הבירוקרטיה הכרוכה בהכנת הבקשה: ביצוע בדיקה ארכיונית המוכיחה באופן מובהק עמידה בתנאי הזכאות, השגת מסמכים ממשרד הפנים, הרבנות, משטרת ישראל, אימות אפוסטיל, תרגום לגרמנית, אימות נוטריוני, מילוי הטפסים והגעה לשגרירות.

בדיקה ארכיונית מקדמית.

אזרחי/תושבייודעים על סיפור שעבר מדור לדור המעיד על עמידה בתנאי הזכאות לאזרחות גרמנית, אך ללא מסמכים תומכים דוגמת מסמכי נסיעה מגרמניה, תעודת לידה וכו'.

במקרים אחרים קיימים מסמכים מגרמניה הנותנים אינדיקציה לזכאות, אך לא מעידים על עמידה מובהקת בתנאי החוק.

לשמחתנו, הגרמנים שמרו ושומרים על ארכיונים מסודרים ביותר דרכם ניתן לאתר מסמכים המעידים על עמידה בתנאי הזכאות. לדוגמא מרשם תושבים עירוני המוכיח שלקרוב המשפחה היה מרכז חיים בגרמניה, תיק מקרן הפיצויים הגרמנית ובו סיפור המקרה של קרוב המשפחה כפי שהכירה בו מדינת גרמניה או מכתב ממקום עבודה המאשר כי קרוב המשפחה עבד בגרמניה בין השנים 1945-1933.

לעורכי הדין ולעוזרים המשפטיים במשרדנו יש ניסיון רב באיתור ממצאים בארכיונים ומוסדות שונים שונים בגרמניה המעידים על זכאות לאזרחות. כידוע, גרמניה מורכבת ממדינות שונות ולהן ארכיונים שונים. אנו מיפינו את כלל הארכיונים בגרמניה ושומרים עם רבים מהם על קשרים מצויינים המאפשרים לנו להתחקות אחר מידע רב אודות קרובי המשפחה של לקוחותינו. ההבנה של החקיקה מאפשרת לנו לאסוף את המסמכים השונים ולהכיב מהם ניתוח עם מסקנות ברורות לפיהן קיימת עמידה בתנאי הזכאות לאזרחות גרמנית.

סיוע בהבנת המורכבות בחוק הגרמני ובדיקת היתכנות

פעמים רבות עולות שאלות שונות לגבי ההליך שיוצרות ספק אצל המבקש. לדוגמא, האם המסמכים שיש לי מספקים להוכחת זכאות? האם שינוי באיות שם המשפחה יעורר בעיות? מתי ילדים מקבלים אוטומטית את האזרחות? האם מילאתי את הטפסים כנדרש? האם התרגום שלי תקין?

הניסיון שלנו בטיפול באלפי בקשות מאפשר לנו לתת לכם את השקט הנפשי שהבקשה מוגשת למדינת גרמניה על הצד הטוב ביותר.

הכנת והגשת הבקשה לאזרחות גרמנית

הגשת בקשה לאזרחות גרמנית למחלקת האזרחות בגרמניה כוללת ארבעה שלבים.

ראשית, יש להשיג מסמכים מרשויות של מדינת ישראל השונות, לדוגמא תעודות ממשרד הפנים, הרבנות ובמקרים מסויימים ממטרת ישראל.

שנית, יש להוסיף למסמכים אימות ממשרד החוץ הישראלי (אפוסטיל) המהווה אישור של המדינה לתקינותו של המסמך.

שלישית, יש לתרגם את המסמך מעברית לגרמנית ולאחר מכן לאמת את התרגום עם נוטריון.

רביעית, יש למלא את הטפסים בדקדקנות בשפה הגרמנית בהתאם להנחיות מחלקת האזרחות בגרמניה. מילוי הטפסים היא מלאכה מורכבת במיוחד כאשר מדובר בנכדים, נינים וחימשים של קרוב במשפחה המחייבת מילוי "דף מקשר" המסביר את הקשר המשפחתי בפרוטרוט.

משרדנו מעניק מעטפת שירותים מקיפה, הכוללת את כל ארבעת השלבים. ניסיוננו מקנה לנו את היכולת להתגבר על מכשולים בירוקרטיים (למשל טעויות סופר במרשם האוכלוסין, העדר תעודת נישואין ועוד). הדגש החשוב ביותר שלנו הוא שאתם לא צריכים לעשות דבר לקבלת האזרחות, אנחנו מטפלים בהכול.

מעקב אחר הבקשות מהגשה ועד לקבלת הדרכון

לאחר ההגשה, אנחנו נשארים עם האצבע על הדופק ומתזכרים את מחלקת האזרחות עד שמתקבלת במשרדנו ההחלטה על מתן אזרחות גרמנית. לאחר קבלת האזרחות, מגיע השלב בו על הלקוח להגיע לשגרירות גרמניה בתל אביב כדי לבקש ולקבל את הדרכון הגרמני. חשוב להבהיר שגם בשלב זה אנחנו זמינים לכל שאלה. הטיפול נגמר רק כאשר מתקבל הדרכון.

שירותיות ושקיפות

מעבר לעבודה מקצועית, מאוד חשוב לנו להעניק את חווית הלקוח הטובה ביותר. עבורנו, שירות מצוין מצריך מענה מיידי לכל שאלה ושיקוף של מצב הטיפול בכל רגע ורגע. לכן, מרגע תחילת הטיפול ועד לקבלת הדרכון, יש ללקוחותינו גישה מלאה לאיזור אישי ובו לטבלה שיתופית בה ניתן לעקוב אחר הטיפול בבקשה עד לקבלת הדרכון הגרמני.

משרד עורכי הדין טל אופיר מביא ניסיון בן למעלה מעשר שנים בטיפול וקידום בקשות דרכון גרמני ואזרחות גרמנית בהצלחה,

מעטפת שירותים נרחבת ושירות אישי, טיפול וקידום בקשות בטווח זמן קצר וראיית לקוח לפני הכל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות