fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לילך שוורץ פלג: "אתם הבימאים של הצגת חייכם"

ביום היא מטפלת רגשית ומרצה על יחסים במשפחה, בערב היא בימאית תיאטרון. ללילך שוורץ-פלג אין רגע דל והיא נחושה להוכיח לכם, בתבונה ורגישות, שגם אתם יכולים לצלוח כל אתגר ולהחזיר את השליטה והשפיות לחייכם
לילך שוורץ פלג | צילום: אביב משיח

מירוץ החיים מציב בפנינו אתגרים רבים ומזמן אינספור מצבי קושי, דווקא מהמקום הזה יש הזדמנות ללמידה ולחיזוק היסודות לשינוי- תשאלו את לילך שוורץ פלג, העוסקת בטיפול רגשי, זוגי ומשפחתי, מוסמכת M.A מטעם אוניברסיטת חיפה.

אבל אם נניח רגע בצד רזומה של עשור, היא מביאה גם את ניסיונה הפרטי לקליניקה. לילך בת 45, נשואה לדני- אהבתה הראשונה מימי התיכון ואם ל-5 ילדים.

היא חוקרת בתחום הטיפול המשפחתי, מרצה ומנחת סדנאות בכל הארץ בנושאי יחסים בין אחים, תקשורת הורים עם מתבגרים, זוגיות במשבר ועוד. אהבת האדם והיצירה כמו גם פרץ האנרגיות המאפיין אותה היו טמונים בה כבר מילדות לדבריה.

לילך שוורץ פלג | צילום: אביב משיח

היא נולדה וגדלה בחיפה, בקריות וגם בהרצליה ואף באיטליה במסגרת עבודתו של אביה. תמיד הביעה סקרנות בעולם אומנויות הבמה, ריקוד, נגינה ומשחק בפני קרוביה ובמסגרת הבית ספרית.

לאחר שחרורה מהצבא למדה משחק באופן מקצועי, אלא שבשלב מסויים גילתה את אהבתה האמיתית לבימוי.

היה זה לפני 20 שנה כאשר ייסדה והחלה לביים ב"תיאטרון המסיכה" תיאטרון חברתי יוצר קריית מוצקין (רשות המתנ"סים ועיריית ק. מוצקין) והקימה את המיזם "ללא מסיכות" ככלי להעלאת מודעות לנושאים חברתיים, כגון אלימות במשפחה, הטרדות מיניות ועוד

לילך משתפת: "עבודה עם אנשים מרגשת אותי, אני חיה ונושמת את הסיפורים והאנשים לעומק לבי, ורואה בתפקיד שלי שליחות, להציף את הנקודות הכואבות, לסייע לכם לראות את האור בקצה המנהרה. אני מאמינה שכל משבר וקושי הם מנוע לצמיחה ויש לי את הזכות לשלב בטיפול בין אהבת המקצוע, לידע נרחב וניסיון עשיר מתוך חיי האישיים. כל אלה עוזרים לי להעניק לכם כלים, כדי לבצע שינוי חיובי ולאפשר לכם לחיות חיים יותר מאושרים ומספקים"

לילך שוורץ-פלג

מטפלת רגשית, זוגית ומשפחתית

אתר https://lilachsp.com

להזמנת הרצאות וסדנאות: 052-3322774

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות