fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כרטיסי האשראי המוזרים ביותר בעולם

צילום: depositphotos

ברחבי העולם, ואפילו כאן בישראל, יש מגוון גדול מאוד של כרטיסי אשראי שונים עם שלל מאפיינים. כל החברות מציעות כרטיסי תמלוגים, והדוגמאות הכי נפוצות הן כרטיסים שמחזירים כסף או צוברים נקודות למטרות שונות.

לצד אלה, יש גם כרטיסים ותמלוגים מוזרים במיוחד, כאלה שפונים לנישה מסוימת ובאופן כללי להרבה פחות אנשים. למה אנחנו מתכוונים כאשר אנחנו מדברים על כרטיס אשראי מוזר? מיד תבינו.

כרטיס קסמים

זהו כרטיס ויזה שכבר לא קיים, ופעם שימש את חברי אחוות הקוסמים הבינלאומית. באמצעותו, הם היו יכולים לזכות בפרסים ששימשו עבור אביזרי קסם ואירועים שונים. הכרטיס אמנם נעלם מאז (קסם?), אבל זו דוגמה מצוינת לקבוצה המציעה כרטיס אשראי ספציפי לצרכי החברים שלה.

טיסה בחלל בחללית Virgin Galactic

רוצים לטוס בחינם לחלל החיצון? תשכחו מחברות שמציעות טיסות חינם ליעדים משעממים כמו פריז וניו יורק, ותתמקדו במועדון הטיסה וירג'ין אטלנטיק, שיכול לעזור לכם לצאת לטיול הראשון שלכם בין הכוכבים.

כל מה שאתם צריכים, זה לצבור 2,000,000 נקודות Flying Club. עם הנקודות, תוכלו להיכנס להגרלה ולזכות בטיסה ב-Virgin Galactic. זו חוויה של שלושה ימים, במהלכה תעברו הכנה לטיסת החלל, ובשיאה טיסה של שעתיים בחלל עם לפחות 5 דקות של חוסר משקל.

מה אפשר לעשות עם כל הנקודות האלה אם לא זוכים בהגרלה? ובכן, ​​2,000,000 הנקודות שלכם יישארו אצלכם. כלומר, אין לכם מה להפסיד. מקסימום תשתמשו בנקודות לדברים רגילים, כמו חופשות ואוכל.

כרטיס אשראי מסע בין כוכבים

כרטיס למעריצים מושבעים של מסע בין כוכבים, עבור חברי איגוד האשראי הפדרלי של נאס"א. הכרטיס מציע הטבות ייחודיות, כולל קבלת 3 נקודות על כל 1 דולר שמוציאים באתר startrek.com. שאר הפרסים לא ממש קשורים למסע בין כוכבים, אבל הם ייחודיים מאוד: הטסת מסוק, נהיגה במכונית אינדי ועוד

מנוי גרביים

אתם מאבדים כל הזמן את הגרביים שלכם? או שאולי נמאס לכם לגלות כל הזמן חורים חדשים בגרביים? כדאי לכם להכיר את תוכנית צבירת הנקודות הזו, שעוזרת לכם לחדש את אספקת הגרביים באופן קבוע.

עם מנוי ל-BLACKSOCKS, מקבלים את האפשרות לממש 3,000 מיילים ולקבל מספר זוגות של גרביים באיכות גבוהה בשנה, הנשלחים ישירות לתיבת הדואר.

שמירת מעיל לפני טיסה של קוריאן אייר

כאשר אתם טסים לאקלים חם יותר באמצע החורף, המעיל יכול להיות מעצבן. אתם אולי צריכים אותו בהגעה לשדה, אבל לאחר הוא הופך לנטל.

שדות תעופה רבים אמנם מציעים שירות של שמירת מעיל, אם אתם לא רוצים לקחת אותו איתכם, אבל כמובן שזה עולה כסף. עם זאת, אם יש לכם נקודות של Korean Air Skypass, אתם יכולים להשתמש בהן לשמירת מעילים חינם בנמל התעופה הבינלאומי אינצ'און.

האם גם לכם יש כרטיס אשראי שעונה על הצרכים שלכם? אל תתפשרו תמצאו את הכרטיס המשתלם ביותר עבורכם.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות