fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טיול רומנטי בפריז

פריז היא בירתה של צרפת, העיר הרומנטית מאופיינת בשלל אטרקציות לבילויים רומנטיים, החל מארמונות, אתרים אומנותיים ובירה קולינרית שלמה העומד לרשות הזוגות. תכנון נכון והכרה של כל האתרים הרלוונטיים טרם החופשה יכול לסייע לכם להגיע לחופשה הרומנטית אליה אתם מייחלים.
צילום: freepik

אטרקציות מומלצות לחופשה רומנטית

  1. גני שאנז-אליזה – גני השאנז-אליזה הוא אחד הסמלים המאופיינים עם העיר הרומנטית, השדרה מאופיינת עם חנויות מפוארות, בתי קפה, מסעדות ורקע ירוק ורומנטי. הגנים מעוצבים בסגנון אנגלי של המאה ה-19, תמצאו באזור מזרקות, תיאטראות, ואין ספור לוקיישנים לבילוי רומנטי.
  2. מגדל אייפל פריז – מגדל אייפל הוא הסמל המרכזי של העיר פריז ואולי של צרפת כולה. המבנה מגיע לגובה של 320 מטר והוא משמש כמוקד תיירות עצום בפריז, ערך של שישה מיליון מבקרים בשנה. מגדל אייפל נמצא בשאן דה מארס, סמוך לנהר הסן. הזוגות יכולים לעלות עד לפסגת המגדל שם ייהנו מנוף רומנטי עוצר נשימה. אפשר לבקר את האתר ביום או בלילה ולהבין בדיוק למה פריז נקראת "עיר האורות".
  3. אוכל פריזאי – פריז היא מבין הערים הקולינריות המובילות באירופה ובאותה מידה גם רומנטית. תוכלו בפריז לטעום מאכלים שלא ניתן לטעום בארץ, תוכלו לסעוד במסעדות עם כוכבי מישלן או דווקא להנות מהאוכל האותנטי עממי בפריז.
  4. בית קפה מיתולוגי – קפה דה פלור (Cafe de Flore) הוא מבין מוקדי התיירות הפופולריים בקרב זוגות ותיירי חוץ. בית הקפה ממוקם בשדרות סן ג'רמן, הבית קפה פעיל עוד מהמאה ה 19. בית הקפה מכיל תרבויות שונות, תיירים רבים, נוף מרהיב, וכמובן מאפים צרפתיים אותנטיים שלא דומים לשום דבר שאנחנו מכירים.

תתחברו לצלם שבכם

פריז היא המקום המושלם לצילום מקצועי (עד כמה שניתן), המקום מעניק לכם מגוון אפשרויות אומנותיות, תפאורות רומנטיות ותמונות בלתי נשכחות. מוקדי הצילום הבולטים בקרב תיירים הם סביב פאלה רויאל, מוזיאון הלובר וז'רדן דה טווילרי, שאנז אליזה, מגדל אייפל ועוד. ההמלצה שלנו היא לשלב בין צילומי יום וצילומי לילה, גם בלילה התאורה של פריז יכולה להעניק לכם אפשרויות צילום מדהימות. תוכלו לשכור צלם שילווה אתכם או לצלם באופן עצמאי עם הטלפון החכם.

איך עושים את זה?

אתר מטיילים בעולם מציע לכם מגוון אפשרויות בילוי רומנטיים בפריז, באתר תוכלו למצוא אפשרויות רכישה ומגוון תכנים על תכנון הטיול המושלם, החל משייט על הסיין ועד למשחקי כדורגל קרובים. הדרך הטובה ביותר להגיע לטיול רומנטי בפריז ולמצות את זמן השהות שלכם שם היא באמצעות תכנון נכון, הזמנת כרטיסים לאטרקציות (במקום להמתין בתור), שימוש במטרו למוקדי תיירות ולדעת בדיוק מה הזמן הנכון להגיע לכל אטרקציה. מגדל אייפל פריז הוא אחד המוקדים התיירותיים ביותר ולכן חשוב להזמין כרטיסים מראש, לדעת מהי השעה הנכונה לביקור במקום (שעות הדמדומים), ולברר עלויות טרם הגעתכם לאזור.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות