fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקצב הגדול – חנות חכמה הנמצאת בחזית הקדמה הטכנולוגית

דבר כזה עוד לא היה לנו באזור חיפה והקריות. חנות חכמה בסטייל ייחודי המציעה מגוון של נתחי בשר מובחרים שלא רואים בכל מקום, לצד עופות, דגים ומגוון עצום של תבלינים ורטבים שהופכים כל ארוחה לחגיגה מיוחדת. קבלו את השוס הגדול - החנות פתוחה במשך 24/7
הקצב הגדול | צילום: סטודיו קרלה

כמה פעמים יצא לכם לארח חברים עד השעות הקטנות של הלילה וברגע אחד כולם החליטו שהם רעבים ומתחשק להם לאכול ארוחת מלכים של בשרים ודגים? מדובר בשעה שהקצביות בסביבה כבר מזמן הלכו לישון, כך שנותרה רק אפשרות אחת והיא לנסוע נסיעה ארוכה לאיזו מסעדה, לקוות שזו עדיין פתוחה ולשלם על כך לא מעט כסף.

בזכות הקצב הגדול – חנות בוטיק חדשה בשדרות ירושלים 16, קריית ביאליק, מהיום כבר לא משנה מתי או מה מתחשק לכם במשך היום או אפילו באמצע הלילה, זו פתוחה 24/7 ואפשר למצוא בה עולם ומלואו, והקונספט ייחודי ומעניין.

הקצב הגדול | צילום: סטודיו קרלה

בדיוק כמו תוכנית הטלוויזיה הפופולרית והאהובה האח הגדול, כך גם בחנות הקצב הגדול, אתם תמצאו את עצמכם בתוך חוויה ייחודית אחרת לגמרי ממה שהורגלתם לה עד כה בשעה שערכתם קניות. מדובר בחנות חכמה שאין בה מוכרים אלא זה אתם ורק אתם, בזמן וברוגע שלכם. בוחנים את המוצרים שעל המדפים ובתוך המקררים, בוחרים מה לקחת, מעבירים זאת בקופה באופן עצמאי ויוצאים בחזרה אל העולם הגדול.

נשמע מעניין, נכון? אך זה לא הכל. בכל הנוגע לנתחי הבשר השונים, בקצב הגדול אתם תמצאו נתחים שקשה למצוא בכל הקצביות באזור חיפה והקריות. בין היתר תמצאו שם 20 סוגי בשר טרי לעל האש, למחבת, לגריל או למעשנת, מדובר בנתחים של בשר משובח, כגון: אנטריקוט על סוגיו השונים, אונטריב, טומהוק, שפונדרה ועוד, לצד המבורגרים, נקניקיות, קבב של סבתא, שקדי עגל, כבד אווז פרוס, פרגיות בתיבול בלעדי והפתעות נוספות.

חלק מנתחי הבשר עברו תהליך יישון יבש במשך כ- 21 ימים, והם מחכים לקהל הלקוחות בתוך שקיות ואקום שמעניקות את הטאצ' הסופי בדמות יישון רטוב. ההליך כולו הופך את הנתחים לרכים ועסיסיים במיוחד. במקביל לבשרים, בתוך המקררים המיוחדים תמצאו גם עופות ודגי ים מובחרים, והכל כשר.

בשרים איכותיים במיוחד? יש. דגים ועופות? יש. אך מה בנוגע להכנה של הארוחה עצמה? בחנות החכמה הקצב הגדול חשבו על הכל. לכן תמצאו שם גם מגוון גדול של תבלינים ורטבים בטעמים וצבעים שונים, שבעזרתם ניתן להכין את כל סוגי המטבחים בעולם, חריף מאוד, מפולפל או מתוק. כמו נתחי הבשר כך גם בנוגע לתבלינים ולרטבים שנמצאים אצל הקצב הגדול, לא תוכלו למצוא אותם בשום מקום אחר באזור.

זקוקים לציוד משלים למנגל? לא תהיו מופתעים לשמוע כי בחנות החכמה יש כל מה שצריך, מקטן עד גדול. גריל, מלקחיים, מברשת לניקוי הרשתות, קרש חיתוך, תבניות נירוסטה, סכינים ועוד.

מה אם בכל זאת תבקשו לקבל עזרה או שתצוץ לכם שאלה בנוגע לנתח או מוצר מסוים? כמו בטלוויזיה כך גם אצל הקצב הגדול, בכל רגע נתון תוכלו לשוחח באינטרקום עם אנשי שירות שיהיו זמינים לעזור לכם בכל פעולה או בקשה.

הקצב הגדול | צילום: סטודיו קרלה

אין ספק כי חנות הבוטיק הקצב הגדול היא הפתעה אחת גדולה עבור תושבי הצפון שכבר החלו לנהור בהמוניהם לאורך שעות היום והלילה, כדי להתרשם מקרוב וליהנות ממגוון יוצא דופן של בשרים איכותיים.

ויש עוד הפתעות על הפרק. בחנות הקצב הגדול ניתן לרכוש מארז זוגי שמכיל בתוכו מספר סוגי בשר טריים המשתנים בכל פעם מחדש. פעם בשבועיים בימי חמישי נערכת במקום תצוגת טעימות של נתחי הבשר השונים, ובקרוב כך למדנו, יהיו הפתעות וחידושים נוספים, על המדפים ובתוך המקררים.

אין ספק כי הקצב הגדול משנה לגמרי את כל הקונספט אליו הורגלנו עד כה.

החנות משלבת קדמה טכנולוגית מרשימה וחשיבה מחוץ לקופסה. מהיום אין זה משנה מתי ולמה, אם מתחשק לכם לאכול בחצות הלילה או שנתקעתם עם מוצר חסר בשעה 5 לפנות בוקר, הקצב הגדול זמין ופתוח עבורכם בכל דקה במשך השבוע.

במידה ולא מתחשק לכם לצאת מהבית אך לרכוש את אחד מהמוצרים של החנות החכמה הזו, ישנו גם שירות משלוחים.

לפרטים נוספים והזמנות, חייגו: 052-2221078 / 052-4616849

שדרות ירושלים 16, קריית ביאליק Waze

החנות החכמה סגורה מכניסת השבת ועד צאת השבת.

אינסטגרם

פייסבוק

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות