fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המרכז לחדשנות, יצירתיות, איכות ומצוינות

המרכז הטכנולוגי בעין המפרץ הוא מרכז ייחודי מסוגו בצפון, המספק תחת קורת גג אחת מגוון פתרונות לכלי רכב פרטיים ומסחריים, למיכון חקלאי, לאוטובוסים ולמשאיות וכן שירותים טכניים לתעשייה. המרכז, על מחלקותיו השונות, פועל על פי תווי התקן המחמירים ביותר. לקוחותיו נהנים משירות אדיב, זמינות ואיכות ללא פשרות. השבוע, 10-9 בנובמבר, ישתתף המרכז הטכנולוגי בחגיגת נובמבר ויציע מבצעים חסרי תקדים
המרכז לחדשנות, יצירתיות, איכות ומצוינות | צילום: יח"צ

שירות, איכות, חדשנות, מצוינות ואחריות – תחת המוטו הזה פועל המרכז הטכנולוגי בקיבוץ עין המפרץ, המעניק תחת קורת גג אחת מגוון פתרונות לכלי רכב פרטיים ומסחריים, למיכון חקלאי, לאוטובוסים ולמשאיות ומספק שירותים טכניים לתעשייה.

המרכז הטכנולוגי בעין המפרץ | צילום: יח"צ

סיפורו של המרכז הטכנולוגי מתחיל בעצם לפני כ-65 שנה, כשהוקם בקיבוץ מוסך לטרקטורים, ששימש גם כמסגרייה, ונתן מענה בעיקר לצרכים המקומיים. לפני 12 שנה חל המהפך, כשבקיבוץ התקבלה ההחלטה להפוך את המוסך למרכז טכנולוגי במתכונת הייחודית שבה הוא פועל עד היום.

את המרכז הטכנולוגי מנהל בשלוש השנים האחרונות שרון קון, קיבוצניק מבטן ולידה. הוא נולד בקיבוץ דורות בדרום, ובשנת 1989 הגיע לעין המפרץ, הכיר את לילך, מי שלימים הפכה להיות אשתו. בשנת 1996 השתקע סופית בקיבוץ עין המפרץ, והקים בו את משפחתו. שרון מעיד על עצמו כי הממשק עם התחום הטכנולוגי קיים בו מאז ומתמיד.

המרכז לחדשנות, יצירתיות, איכות ומצוינות | צילום: יח"צ

המרכז הטכנולוגי מאגד תחתיו שמונה תחומי פעילות: מוסך מורשה מטעם משרד התחבורה לכל סוגי כלי הרכב, פרטיים ומסחריים; מוסך לציוד חקלאי ומלגזות; הסבת רכבים מבנזין לגז; התקנת ווי גרירה; ייצור ומכירה של נגררים; פחחות וצביעת כלי רכב פרטיים, אוטובוסים, משאיות וטרקטורים; ארגזים, הידראוליקה ועיבוד שבבי.

שרון: "אנחנו מוכרים שירות בלי פשרות על איכות. כל המרכיבים שאנחנו מוכרים הם בעלי תו תקן המחמיר ביותר. בתחום ההסבה לגז, למשל, אנחנו מתקינים מערכות מתקדמות מתוצרת איטליה של חברת 'זבולי', שאנחנו היבואן הראשי שלה; מחלקת הפחחות שלנו היא מחלקה עתירת ניסיון עוד מהימים שהמרכז היה רק מוסך. הפחח הראשי שלנו עובד בתחום מעל ל-40 שנה. הוא מקצוען בתחומו, וכשהוא לא במוסך, הוא עובד כמורה ומכשיר את הדור הבא של פחחים ושמאים".

הנגררים במרכז הטכנולוגי מיוצרים בטכנולוגיה חדשנית בהתאמה אישית לצורכי הלקוח. כל הנגררים עשויים חומרי גלם חזקים, איכותיים ובטיחותיים, ומכיוון שכל נגרר איכותי מחייב וו גרירה איכותי, במרכז מציעים ווי גרירה הן לכלי רכב פרטיים והן למסחריות עד 3.5 טון, כולם מיובאים מאירופה ועומדים בתווי התקן המחמירים ביותר. שרון: "התאמת סוג הוו לסוג הרכב היא קריטית. במרכז עובדים מיטב אנשי המקצוע, בעלי ידע נרחב וניסיון בתחום, שאחראים לכך שהבחירה של הלקוח בוו הגרירה הייעודי היא הבחירה הבטיחותית והנכונה".

הן בתחום ההסבה לגז והן בתחום ווי הגרירה והנגררים, השירות לא מסתיים בהתקנה. שרון: "מי שבוחר להתקין אצלנו מערכת גז או וו גרירה מקבל מאיתנו את מלוא הטיפול, התמיכה והליווי עד קבלת הרישיון, שירות וטיפול תקופתי. כל העבודות הן באישור משרד התחבורה ובפיקוח הטכניון על פי תקן האיכות והבטיחות הבינלאומי ISO9001, והן מבוצעות בפרק זמן הקצר ביותר האפשרי".

וו ורטיקלי נשלף טסלה 2022 – המרכז הטכנולוגי עין המפרץ | צילום: יח"צ

במחלקות השונות של המרכז הטכנולוגי מועסקים 33 עובדים מיומנים ומקצועיים בתחומם, שמקפידים להתעדכן בחידושים האחרונים, להתמקצע עוד יותר ולהתקדם, ולצורך כך הם עוברים מעת לעת הכשרות והסמכות.

עם לקוחות המוסך במרכז הטכנולוגי נמנים מוסדות וגופים גדולים, שנהנים מטיפול כולל ומקיף לציי הרכב שלהם. בין הלקוחות: משטרת ישראל, רפאל, עיריות, מועצות אזוריות ומקומיות ועוד.

כמו כן, למוסך לקוחות פרטיים רבים, שהולכים איתו יד ביד שנים ארוכות והפכו אותו למוסך הבית שלהם לצורך תיקונים או לטיפולים שוטפים, כולל שירותי בדיקה, הכנה לטסט והעברת טסט.

כאמור, במרכז הטכנולוגי שירות היא מילת מפתח, אין עיגולי פינות ואין פשרות על איכות. "אנחנו לא מוותרים על שום רכב וכמובן על שום לקוח", אומר שרון.

המרכז לחדשנות, יצירתיות, איכות ומצוינות | צילום: יח"צ

יתרון בולט של המרכז הטכנולוגי הוא מיקומו. להבדיל ממוסכים רבים אחרים, שרובם שוכנים באזורי תעשייה אפרוריים, רועשים ודי מדכאים, המרכז הטכנולוגי שוכן בתחום הקיבוץ, והמגיעים למוסך נהנים מהאווירה הפסטורלית והשלווה.

המיקום האידיאלי של המוסך בתוך הקיבוץ מאפשר ללקוחותיו להשאיר את רכבם במקום בלי חשש ולהתפנות לעיסוקיהם או לבלות במרכז המסחרי הסמוך. במוסך מטפלים בכל סוגי כלי הרכב, כשהחלפים והמרכיבים כולם נושאים תו תקן ומותאמים להוראות יצרן הרכב. חנייה במקום יש בשפע.

חודש נובמבר הוא חודש הקניות הגדול, ובמרכז הטכנולוגי מציעים טיפול תקופתי לכלי רכב עד נפח מנוע של 1800 סמ"ק ב-450 שקלים בלבד. הטיפול כולל החלפת שמן מנוע לפי הוראות יצרן, החלפת מסנן שמן לפי הוראות יצרן, החלפת מסנן אוויר, פירוק גלגלים ובדיקות כל מערכות הרכב.

השירות האדיב והנדיב, הידע והמקצועיות, האיכות ללא פשרות – כל אלה, כמובן, כלולים במחיר. בנוסף, במהלך החודש יהיו מבצעים נוספים, כך שממש שווה לעקוב באתר המרכז הטכנולוגי ובדף הפייסבוק של החברה.

המרכז לחדשנות, יצירתיות, איכות ומצוינות | צילום: יח"צ

לכל הפרטים על מבצעי חודש נובמבר ובכלל, תוכלו להיכנס לפייסבוק בלינק >> לחצו כאן <<

למעבר לאתר החברה >>לחצו כאן<<

שעות פעילות המרכז הטכנולוגי בימים: א'- ה' 07:00-16:00, ימי ו' 07:00-12:00

לכתובת המרכז תוכלו לכתוב בוויז: 'המרכז הטכנולוגי עין המפרץ'

טלפון ליצירת קשר: 04-9852245

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות