fbpx

"הלבנונית" – מסעדה לבנונית אותנטית בעין המפרץ סנטר

בלב מתחם "עין המפרץ סנטר" תפגשו את מסעדת "הלבנונית" הוותיקה עם מאכלים אסליים מבית אבא, טעמים מופלאים ותיבול ייחודי . מוזמנים להגיע בכל יום, הנאה צרופה מובטחת, ותבואו רעבים - לכל הפרטים.
"הלבנונית" – מסעדה לבנונית אותנטית בעין המפרץ סנטר | צילום: יח"צ

את מסעדת "הלבנונית" פתח חנא חלחיל כבר בשנת 2003 בליבו של מתחם "עין המפרץ סנטר" – על כביש עכו נהריה ובצמוד לקיבוץ עין המפרץ – מתוך אהבה לבישול ורצון להביא לצפון את המיטב של המטבח הלבנוני המרתק ביותר במטבחי המזרח התיכון. מאז הוא ידוע ומוכר באזור בזכות המאכלים המיוחדים, הטעמים, הניחוחות והכנסת האורחים האדיבה.

"הלבנונית" – מסעדה לבנונית אותנטית בעין המפרץ סנטר | צילום: יח"צ
"הלבנונית" – מסעדה לבנונית אותנטית בעין המפרץ סנטר | צילום: יח"צ

בתפריט של "הלבנונית" תפגשו את המאכלים המסורתיים והאהובים עם נגיעות עכשוויות ותיבול מיוחד שנותן טוויסט שאין שני לו – תענוג אמיתי לעין ולחך.

חנא מתגאה בשווארמה הטריה, בסלטים המגוונים, בבשרים המתובלים לעילא, הסינייה, המסחאן, המנסף המקורי, הקובה המפורסמת, הקבב בתנור והממולאים שטעמם נימוח בפה.

הלבנונית" – מסעדה לבנונית אותנטית בעין המפרץ סנטר | צילום: יח"צ
הלבנונית" – מסעדה לבנונית אותנטית בעין המפרץ סנטר | צילום: יח"צ

המקום מנוהל באווירה ביתית ומשפחתית, חנא עצמו מופקד על הבישול והמטבח ובני המשפחה עובדים לצדו עם חיוך. חנא, איש צד"ל לשעבר, למד מגיל קטן לבשל בבית אבא וכשהגיע לארץ החליט להגשים חלום ישן ולפתוח מקום משלו שייתן תמורה הולמת למחיר המנה. הוא בוחר את חומרי הגלם בקפידה ומבשל טרי טרי מדי יום. בסופי שבוע תוכלו ליהנות מתבשילי קדרה מפנקים בתנור ומנות ספיישל וגם לקחת טייק אווי לארוחה מפנקת בבית.

"הלבנונית" – מסעדה לבנונית אותנטית בעין המפרץ סנטר | צילום: יח"צ

זו מסעדה אלגנטית, שבימים כתיקונם, אין אוטובוס עמוס בתיירים או המוני מטיילים באזור שלא נוהגים לעצור ולסעוד במקום. כך הפכה מסעדת "הלבנונית", ברבות השנים, למותג צפוני ושם שני לאיכות ושירות מסביר פנים. המקום פתוח מדי יום עד השעה 17:00, כולל שישי ושבת.

"עין המפרץ סנטר" המוכר והוותיק, מספק לקהל לקוחותיו חוויית קנייה נפלאה, שנותנת מענה מיטבי לכל מה שצריך – קניות לבית ולמשפחה, שוק פעיל בשבת, בתי קפה -"ארומה" ו"גולדה", מסעדות מצוינות – "הלבנונית", "הדייגים", "חומוס משאוושה", "מקדולנד'ס", "אנגוסרי", "דבאח" וחניה בחינם ובשפע.

במתחם מגוון עשיר של חנויות, המציעות מבצעים עונתיים, ביניהן: סניף הדגל של רשת דבאח, סניף בעיצוב מדהים מרשת הרמיטאז', חנות מרשת מחסני חשמל הכוללת מחלקת עודפים עם מבצעים מטורפים, סניף מרשת TREK אופניים מקצועיות ואיכותיות, סניף מרשת ביג אלקטריק המקצועית עם יחס אישי וחנות מרשת TREK MARKET המתמחה במוצרים מיוחדים למטיילים.

בכל יום שבת מפעיל הסנטר את השוק הגדול ביותר באזור הצפון ואחד הגדולים בארץ עם מגוון רחב מאוד של דוכנים ומוצרים אטרקטיביים במחירים מטורפים.

המנכ"ל, רועי נוריאל, מזמין אתכם להגיע לעין המפרץ סנטר וליהנות מקולינריה במיטבה וחוויה מהנה לכל המשפחה.

לפרטים: עין המפרץ סנטר, קיבוץ עין המפרץ 04-9555002

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

כדאי לקרוא

תגיות

שיתוף ברשתות החברתיות