fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בקניון שער הצפון שואלים: איזו סופגנייה תרצו?

היום ומחר (15-14 בדצמבר) מציע קניון שער הצפון מבצע: בקנייה בחנויות הקניון -299 שקלים, תקבלו מארז משפחתי של סופגניות לפי בחירה מתוך קולקציית הפרימיום של קפה נאמן
קניון שער הצפון מחלק לכם סופגניות | צילום: אולמרקט
קניון שער הצפון מחלק לכם סופגניות | צילום: אולמרקט

איזו סופגנייה תעדיפו השנה? קניון שער הצפון ממשיך עם פינוקי חנוכה ומציע מארז סופגניות משפחתי מתוק במתנה.

בכל חנוכה ניצבת בפנינו אותה הדילמה: סופגניית ריבה קלאסית עם אבקת סוכר או כזאת עם מילויים נועזים ונוכחות מגרה? קניון שער הצפון מצא פתרון ומחלק למבקריו מארז סופגניות משפחתי משולב של קפה נאמן שיעשה לכם מתוק בפה.

פרטי המבצע: בכל קניה בחנויות הקניון בסכום של 299 שקלים, תקבלו מארז משפחתי של סופגניות לבחירה אישית מתוך מגוון האפשרויות והטעמים של קולקציית הפרימיום של קפה נאמן: דונאטס שוקולד חלב, סופגניית בוואריה, סופגניית אוראו, מקופלת ועוד.

מנכ"ל קניון שער הצפון, דותן שלום: "אנו שמחים ומתרגשים לפגוש את לקוחותינו. קניון שער הצפון הוא קניון אזורי גדול ורחב ידיים, שהיה ונשאר מקום בטוח. במסגרת החזרה לשגרה בחרנו להעניק למבקרנו מארז מתוק ומפנק.  מאז הפתיחה אנו פועלים כדי להעניק למבקרינו את התנאים הטובים ביותר, כך שמעבר למערכת הפנימית שלנו, הכוללת צוותי אבטחה וניקיון, שהונחו לשמירה ולהקפדה על הנחיות הריחוק ומניעת התקהלויות, גם קהל המבקרים מבין את חשיבות שמירת ההנחיות ופועל לפיהם".

המבצע מתקיים היום ומחר (15-14 בדצמבר). שובר המתנה יוענק כנגד הצגת חשבונית מקור על קנייה יומית בודדת בסכום של 299 שקלים. המארז כולל שלוש סופגניות במילוי ריבה ועוד שלוש סופגניות מקולקציות הפרימיום של קפה נאמן.

 

עוד חידושים, חדשים ומבצעים בסל של מיכל – כאן

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות