fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איפארמה – כל מה שחיוני לכם במקום אחד, כמו אוויר לנשימה

צילום: איפרמה

עזרים שונים שמשתמשים בהם בבית למטרות ניידות הפכו להיות זמינים ונגישים לכולם, בדיוק כמו ציוד רפואי ייעודי ומוחכם. מחלות כרוניות ובעיות רפואיות מטופלות היום בצורה כזאת שאפשר לשחרר חולים רבים הביתה לחייהם הרגילים, תוך כדי שימוש במכשירים רפואיים ביתיים ששומרים על מצבם התקין.

היום כבר לא צריך להתאשפז כדי לנשום אוויר נקי וחמצן ראוי למי שיש לו בעיות נשימה משום שיש שלל מכשירים ואבזרים שנדרשים להם כדי לנשום אוויר, כמו מכשיר אינהלציה , מד סטורציה או מחוללי חמצן. המכשירים האלה היו פעם נחלת בתי החולים בלבד והיום הם מצויים בכל בית בדגמים מתוחכמים וקטנים יותר. הטכנולוגיה המתקדמת שעומדת לרשותנו היום מציעה לאנשים רבים יותר את המכשירים שהם יכולים לקחת אתם לכל מקום ולהשתמש בהם בבית, כדי להשתחרר מתלות של חולי ריאות במחלקות בתי החולים. אפשר למדוד את החמצן בדם בכל שעה של היום ואפשר להקל על כל מי שזקוק למכשירים כאלה מינקות ועד הגיל השלישי.

אינהלציה לכל מי שזקוק לכך

מכשירי אינהלציה מקילים על הנשימה אצל כל מי שיש לו בעיות נשימה. באופן כללי, מדובר בהחדרת תרופה לגוף דרך נשימה והיא מיועדת בעיקר למי שיש לו קשיי נשימה, מה שקורה רבות אצל ילדים שמפתחים מחלות כמו סטרידו או אסטמה וברונכיטיס. אלה יכולות להיות בעיות זמניות שנעלמות עם ההתבגרות, ולכן יש לא מעט אנשים שמחזיקים מכשירי אינהלציה בבית בשנים הראשונות לחיי הילדים כדי להשתמש בהם מבלי שיצטרכו להתאשפז. חולים במחלות כרוניות אחרות כמו סיסטיק פיברוזיס משתמשים במכשירים אלה בתדירות גבוהה יותר לכל החיים. התרופות שאפשר להחזיר באמצעות המכשיר נעות מוונטולין ועד אנטיביוטיקה ועוד. היתרון של המכשירים האלה הוא שהם זמינים ופועלים בשלל דגמים שמותאמים למטרות שלהן ולכן כל אחד יכול למצוא מכשיר מתוצרת איכותית של מותג מוביל שיתאים לצרכיו. המכשירים מקילים על הנשימה ומשפרים את איכות החיים של כל אחד בביתו.

ניידות ונוחות תנועה

הניידות של אנשים מבוגרים או בעלי מוגבלויות היא חיונית לכל מי שרגיל היה להיות פעיל ולהתנהל בשגרה ללא בעיות גופניות. כשמתחילות בעיות התנועה, אם בגלל תאונה או מחלה או בגלל חוסר שיווי משקל ויציבה לקויה בגיל השלישי, זה הזמן להוסיף עזרי ניידות לחיים. יש כמה וכמה עזרים כאלה שאפשר להוסיף ואחד מהם הוא מקל שמשמש להליכה למי שאינו זקוק לתמיכה רחבה יותר. אפשר למצוא כמה דגמים של מקלות הליכה שמשמשים גם גברים וגם נשים ואפשר לבחור אפילו בצבעים שונים כדי להפוך את המקל למעניין ואסתטי יותר. המקלות מגיעים בדרך כלל עם בסיס תמיכה יציב מגומי או חומר אחר שמחזק את המגע עם הקרקע ומונע החלקה.

מקלות בדגמים שונים

מלבד המקלות הרגילים שמדמים את מקלות ההליכה המיושנים והקלאסיים של פעם, אפשר למצוא גם מקלות הליכה שנראים רפואיים יותר ומשמשים כל מי שצריך תמיכה רחבה יותר. מקלות המתכת עם בסיס רחב של ארבע רגליים משמש בעיקר אנשים שהיציבה שלהם אינה טובה והם סובלים מפציעה כלשהי שגורמת להם להחזיק את הגוף בצורה לא מאוזנת בגלל הצורך בתמיכה רבה יותר בצד אחד. מקלות אלה מצטיינים בחוזק ויציבות ומוסיפים ביטחון למשתמשים בהם.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות