fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שחקני העבר מברזיל ביקרו ילדים מאושפזים

כוכבי העבר הגיעו הבוקר לבית החולים רמב"ם, חילקו לילדים צעיפים וסיפרו להם על קריירת הכדורגל
שחקני העבר של ברזיל ברמב"ם | צילום: פיוטר פליטר ומיכה בריקמן
שחקני העבר של ברזיל ברמב"ם | צילום: פיוטר פליטר ומיכה בריקמן

קאפו, אמרסון, אלדאיר, סזאר, סמפאיו, אמורוזו, אנדרסון פולגה ושחקנית הפוציבולי נטליה גיטין הנמצאים בישראל לקראת ״משחק השלום״ שיתקיים הערב באצטדיון סמי עופר בחיפה, הגיעו הבוקר, שלישי, לבית החולים רות לילדים ברמב"ם להנעים את זמנם של הילדים המאושפזים במחלקות האונקולוגית והנפרולוגית. כוכבי העבר חילקו בביקורם לילדים הנרגשים, צעיפים, דיברו עמם, ענו על שאלותיהם וסיפרו להם על קריירת הכדורגל.

הביקור של כוכבי ״משחק השלום״ במרכז הרפואי רמב״ם אורגן על ידי החברה הכלכלית לחיפה, האמונה על ניהול ״משחק השלום״ מטעם העיר חיפה והנהלת המרכז הרפואי.

מנהל רמב"ם ד"ר מיקי הלברטל, אמר: "החלק העיקרי מהכשרתי ב-33 השנים שאני רופא ברמב"ם עברו עליי בטיפול בילדים. אני מודע היטב לתרומה הגדולה שמפגש כזה של ילדים עם כוכבי כדורגל יכול לתרום עבור הילדים – לשכוח לרגע את האשפוז והמחלה. מבחינה זו כוכבי ברזיל עושים דבר נפלא. אנו גם מברכים על רעיון המטרה החשובה של 'משחק השלום'. הוא מייצג היטב את תפיסת העולם של בית החולים לילדים ברמב"ם, שמטפל בילדים מכל קבוצות האוכלוסייה – יהודים, מוסלמים נוצרים וגם פלסטינים".

משמחים לב ילדים. שחקני העבר של ברזיל ברמב"ם | צילום: פיוטר פליטר ומיכה בריקמן
משמחים לב ילדים. שחקני העבר של ברזיל ברמב"ם | צילום: פיוטר פליטר ומיכה בריקמן

סגן ראש עיריית חיפה ויו״ר החברה הכלכלית לחיפה עו״ד דוד עציוני שהתלווה לביקור: ״חיפה היא המקום הנכון לקיום ׳משחק השלום׳. אנו שמחים על ההזדמנות שנוצרה לשמח ילדים בתוך הלו״ז העמוס והמחייב של ההתארגנות למשחק. בעיניי, אין מצווה גדולה מזו״.

השחקנים עצמם התרגשו במהלך הביקור במחלקות לשמוע ממנהלת בית החולים רות לילדים, פרופ' מרים בן הרוש, על העירוב במחלקות בין הילדים השונים דוברי השפות השונות ומייצגי העדות והדתות השונות. השחקנים ביקשו לעבור חדר-חדר ולהצטלם עם הילדים ולשמוע מהיכן הגיעו. צעיפי נבחרת ברזיל שהשחקנים חילקו היו מצרך מבוקש מאוד.

האורחים והמארחים | צילום: פיוטר פליטר ומיכה בריקמן
האורחים והמארחים | צילום: פיוטר פליטר ומיכה בריקמן

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות