fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רות ברוך בראיון לרגל שבוע האחיות הבינלאומי

רות ברוך, מנהלת הסיעוד של כללית במחוז חיפה וגליל מערבי, התראיינה לאולפן אתר חדשות ושיתפה על השנה המאתגרת איתה התמודדו האחים והאחיות.
שבוע האחות | צילום: דוברות כללית
שבוע האחות | צילום: דוברות כללית

לכבוד שבוע האחות הבינלאומי הוזמנה רות ברוך, מנהלת הסיעוד של כללית במחוז חיפה וגליל מערבי, לאולפן אתר חדשות לראיון מקיף במהלכו סיכמה שנה מאתגרת במיוחד שבה הוכיחו האחים והאחיות יכולות להתמודד עם מחלה בלתי מוכרת, ניטרו מרחוק עשרות אלפי קורונה, ביצעו בתנאים קשים בדיקות קורונה וחיסנו במחוז למעלה מחצי מיליון איש כנגד הקורונה.

כמו כן, יצאו האחיות לבתי מרותקים ואנשים שהתקשו להגיע למרפאות תוך שהן עלולות להיחשף לווירוס. רות ציינה כי הקורונה הציבה את מקצוע הסיעוד בקדמת הבמה, הוסיפה רבות לדימוי ולגאוות היחידה והניעה אחיות רבות שגילו כישורי ניהול ומנהיגות להתפתח מקצועית.

ברמה האישית, שיתפה על התחושה שבלקחת חלק במהלך עושה שינוי משמעותי ועל חוויותיה כאשר בצד ניהול המערך הגדול של הסיעוד והמבצע המאתגר, התייצבה גם בכל סוף שבוע כדי לחסן בעצמה כאחות מן השורה ולתת בכך דוגמה וכתף לאחיות שנרתמו למאמץ הגדול בהצלחה רבה.

 

 

 

 

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות