fbpx

רגע לפני: זו המתנה השווה שקיבלו הספורטאים הישראלים שישתתפו באולימפיאדה

גיבוש אולימפי. חברי המשלחת הישראלית לאולימפיאדת פריז 2024 הוזמנו למכון וינגייט, שם קיבלו סקירה לקראת פתיחת המשחקים האולימפיים והצטיידו במתנה שווה במיוחד מטעם החברה שנותנת חסות למשלחת
ארזתן לבד? הג'ודאית רז הרשקו (מימין), ירדן וקס והמתעמלת אריאל נשיא צילום: אמיר מאירי

בכירי הוועד האולימפי ובכירי קבוצת רולטיים, היבואנית הרשמתי של חברת סמסונייט בישראל, קיימו במכון וינגייט יום גיבוש עם הספורטאים והמשלחת הישראלית לאולימפיאדת פריז 2024.

את האירוע פתחה יעל ארד, יו"ר הוועד האולימפי, שבירכה את חברי המשלחת ואיחלה להם הצלחה. בהמשך, נערכו סקירות מקצועיות, תדריך בטחוני, מפגש מרגש עם נציגי מטה החטופים, חלוקת ציוד מקצועי, ארוחת צהריים, וחלוקת מזוודות של המותג סמסונייט, המעניק חסות למשלחת הישראלית.

דודו פולטורק, מנכ"ל קבוצת רולטיים: "רולטיים מלווה את נבחרות ישראל לאולימפיאדה כבר משנת 2012. הנבחרות הישראליות זכו מאז להצלחות רבות במגוון רחב של תחרויות, ואנו רואים בשותפות זו שאיפה למצוינות, השגיות וקידומה של הרוח הספורטיבית הישראלית. אנו גאים להיות חלק במסע זה של הספורטאים הישראלים בדרך להצלחה בזירה העולמית. החסות רבת השנים עוזרת לנבחרות בהתמודדות עם אתגרים פיזיים ונפשיים במסע החשוב הזה, קל וחומר בתקופה רגישה ומורכבת שבה אנחנו נמצאים". פולטורק אף גילה כי בכוונתו להגיע לפריז בתחילת אוגוסט והוא יגיע לעודד את חברי המשלחת הישראלית בתחרויות.

ירדן וקס, מנכ"לית סמסונייט ישראל: "בחודש הקרוב תצא לדרך אולימפיאדת פריז, שתימשך 19 ימים ותינעל ב-11 באוגוסט. לקראת חגיגת הספורט הגדולה בתבל, שחוזרת לעיר האורות, החליט המותג סמסונייט ללוות את הספורטאים הישראלים, מהלך המדגיש את המחויבות שלנו למצוינות. שיתוף הפעולה עם הוועד האולימפי הישראלי הוא חלק מהחזון שלנו לתמוך בספורטאי-ישראל ובקהילה המקומית".

הגיעו לארוז: יעל ארד – יו"ר הוועד האולימפי בישראל, גילי לוסטינג – ראש המשלחת, גיא לוזון – מאמן נבחרת ישראל בכדורגל, שני הרשקו – מאמן הראשי של נבחרת נשים ג'ודו, פיטר פלצ'יק – זכה במדליית ארד באליפות העולם ב 2023, דניאל פרץ – שוער קבוצת באיירן מינכן,  אורן סמדג'ה – המאמן הראשי של נבחרת הגברים בג'ודו, שגיא מוקי – אלוף ישראל בג'ודו ואלוף העולם בטוקיו 2021, עֹמרי גאנדלמן – נבחרת ישראל בכדורגל, רוי רביבו – מגן נבחרת ישראל בכדורגל, בוני גינזבורג – המנהל הטכני של נבחרות ישראל בכדורגל, רז הרשקו – אלופת אירופה בג'ודו, ארטיום דולגופיאט – זוכה מדליית הזהב בהתעמלות אומנותית לגברים באולמפיאדת טוקיו ועוד.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

כדאי לקרוא

תגיות

שיתוף ברשתות החברתיות