fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו: "מיליון דולר" של נועה קירל. הגרסה הגברית

הראל אסף, בן 20 מקרית חיים, אושיית טיקטוק, לקח את השיר "מיליון דולר" של נועה קירל ועשה לו קאבר בגרסה גברית. בקרוב הוא גם ינסה את מזלו באודישנים של "הכוכב הבא". בהצלחוש
הראל אסף | צילום: אלה סמאילוב
הראל אסף | צילום: אלה סמאילוב

הראל אסף, חייל בן 20, הוא אושיית טיקטוק המטפח יותר מ-35 אלף עוקבים. הוא נרשם לאודישנים של "הכוכב הבא" בקשת 12 ויש סיכוי שתראו אותו בקרוב על המסך.

עד שתגיע הפריצה הגדולה, לה הוא מייחל, קבלו את גרסת "מיליון דולר", השיר אולי הכי מושמע בארץ של נועה קירל, בגרסה של אסף.

כמובן, שביררנו אצלו כמה עניינים ממש חשובים.

הראל אסף, איך נולד הרעיון לקאבר?
"אני שר מאז שהייתי ילד קטן, אבל תמיד שרתי רק באנגלית. שירים בעברית לא משכו אותי. היה לי חלום להיות מפורסם עם שירים באנגלית. עד שפעם אחת הקלטתי שיר בעברית, וכולם אמרו לי שבעברית אני שר אפילו עוד יותר יפה. כשיצא השיר 'מיליון דולר' של נועה קירל, אמרתי לעצמי שזה ממש הסגנון שאני אוהב ושזו ההזדמנות לעשות את הקאבר הראשון שלי בעברית. כמובן שהבאתי את הטוויסט שלי לקאבר ושיניתי את הטקסט ללשון זכר.

"הקלטתי את השיר לבדי בחדר. כל הקולות וכל הגבוהים הם שלי, וממש אהבתי את התוצאה. אחי שיפר את הסאונד, כדי שהתוצאה תהיה מקצועית, ופרסמתי את השיר. בינתיים זה הקאבר הכי מצליח שלי. הוא הגיע ל-2500 צפיות בשלושה ימים ואני ממש מקווה שהוא יהפוך לוויראלי, כדי שאוכל לצבור קהל".

ולמי אתה מחמיא שהיא נראית מיליון דולר?
"זו לא מישהי ספציפית. הרעיון הוא שכל אחד יכול לשיר את השיר למישהי שהוא אוהב".

בהצלחוש עם הקאבר ועם האודישנים.

עוד רכילות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות