fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו החדש של מטרו ונועה קירל

המוזיקאי הפורטוריקני הבינלאומי Metro The Savag מארח את כוכבת הפופ נועה קירל בסינגל בינלאומי חדש "Dale Promo" בשפה הספרדית!
נועה קירל ומטרו | צילום ינאי מורדי
נועה קירל ומטרו | צילום ינאי מורדי

המוזיקאי והמפיק הפורטוריקני המצליח Metro The Savage הספיק להתאהב כבר מזמן בישראל והבוקר הוא משחרר סינגל בינלאומי חדש "Dale Promo" בו מארח את כוכבת הפופ של ישראל נועה קירל כמו שלא שמעתם מעולם – בשפה הספרדית, לאחר ההצלחה המסחררת של הלהיט שהוציא עם אליעד נחום "אל תגלי".

השיר "Dale Promo" נכתב והולחן על ידי מטרו, לעיבוד והפקה מוסיקלית של המפיק היהודי-הולנדי המצליח המועמד לגראמי – בועז ואן, שבין הפקותיו ניתן למצוא להיטים של מיטב האמנים הבינלאומיים: סיה, דייוויד גואטה, דה וייקנד, דיפלו, שון פול, מייג'ור לייזר ועוד!

המפיק והראפר הפורטוריקני הבינלאומי Metro The Savage פרץ בסערה לתעשיית המוזיקה הישראלית בשנת 2021 כשחבר לאליעד נחום בלהיט הענק "אל תגלי", אחד השירים הבולטים והמואזנים ביותר בתחנות הרדיו הישראליות בחודשים האחרונים.
עם צאת הלהיט הפך מטרו, אמן רגאטון, מוזיקה אורבנית וטראפ, לאחד השמות הכי מסקרנים בתעשיית המוזיקה, בייחוד הודות לקשר המיוחד והאמיץ שלו עם היהדות וישראל. בימים אלה, מעבר להעתקת מגוריו לישראל בה חי ופועל, ממשיך להתערות בתעשייה הישראלית הודות לשיתופי פעולה שרוקח עם אמנים כחול-לבן.
בכישרון רב פילס מטרו את דרכו לפסגת תעשיית המוזיקה הפורטוריקנית ושיתף פעולה עם מיטב האמנים המקומיים המובילים כמו מאלומה, פארוקו, פרנץ' מונטנה, ננגו ואוסונה.
ההצלחה המשיכה בפרופיל חזק גם עם צאתו של מטרו לסיבובי הופעות חובקי עולם, כשהוא צובר קהל מעריצים אדוק ומשפיע על אמנים ידועים כמו באד באני (שחימם את המופע של מטרו לפני מספר שנים) ולונאי.

כזכור, הזמרת נועה קירל הוחתמה על חוזה הקלטות ענק בחברת התקליטים הגדולה ביותר באמריקה – אטלנטיק רקורדס, והייתה להחתמה הגדולה ביותר בתולדות המוזיקה הישראלית.
לנועה עד כה יצאו שלושה סינגלים בינלאומיים מצליחים מתוך אלבומה הראשון -Please Don't Suck עם 25 מיליון צפיות ביוטיוב, Bad Little Thing עם 36 מיליון צפיות ביוטיוב, ו-Thought About That עם 33 מיליון ציפיות ביוטיוב.

 

 

לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות