fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו: הדיווה הבינלאומית דנה אינטרנשיונל חוגגת יום הולדת

אחרי שהפכה לאייקון תרבות ולסמל של חופש וניצחון, שגרירה של ישראל והמלכה הנצחית של הקהילה הלהט"בית, מגיעה סופסוף הסדרה שתחשוף לנו את מי שלכאורה כולנו מכירים, אבל אף אחד לא יודע עליה כלום באמת.
דנה אינטרנשיונל לקסטרו | צילום: דודי חסון
דנה אינטרנשיונל לקסטרו | צילום: דודי חסון

שגרו מזל טוב לדיווה הבינלאומית דנה אינטרנשיונל שחוגגת היום (2.2.22) יום הולדת.

דנה בקרוב תעלה בסדרה חדשה בyes:

דוקו ריאליטי קומי, פרוע, ומרגש על החיים האמיתיים של ה-דיווה שלנו, דנה אינטרנשיונל, כוכבת הפופ הישראלית המפורסמת ביותר בעולם.
אחרי שהפכה לאייקון תרבות ולסמל של חופש וניצחון, שגרירה של ישראל והמלכה הנצחית של הקהילה הלהט"בית, מגיעה סופסוף הסדרה שתחשוף לנו את מי שלכאורה כולנו מכירים, אבל אף אחד לא יודע עליה כלום באמת. זו תהיה הפעם הראשונה שדנה, שבמשך השנים מקפידה לשמור על פרטיות קיצונית בעולם הבידור, תאפשר למצלמות ללוות אותה בחיים שמחוץ לבמה ולרגעים הנוצצים.
עכשיו תצא לאור דנה האמיתית שמתגלה כרגישה, ביישנית, 'שמעטסית' קיצונית, מפוצצת בחוש הומור ומזילה דמעות בכל רגע (אבל רק אם אף אחד לא רואה..). היא גם לא שוכחת ולא סולחת לאף אחד, וגם לא לעצמה, ותסגור חשבונות עם מי שאי פעם השפיל והתנשא מעליה, עם אינספור רגעים אינטימיים ופרטיים.
הסדרה תתחיל כשמנהלה המיתולוגי שי כרם, מחליט שהגיע הזמן, בטח אחרי תקופת השיתוק בקורונה, שלדנה תהיה סדרה משלה, "דנה קמה", שתתעד את ה'קמה' שבדנה, שתמיד אומרת- "אני כנראה הזמרת הכי עצלנית בעולם". הסדרה תעקוב אחרי דנה ושי שהתעוררו לסיבוב נוסף של הקריירה המפוארת, עם הקלטת שירים חדשים, צילום קליפים, פרוייקט מסתורי בחו"ל, מופע מיוחד מכל השירים שלה, עבודה על ספר מהודר שיביא אותה אל בין דפיו. והפעם – הכל ללא נוצצים וללא פילטרים.

 

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות