fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו בקליפ גאווה 2022 נועה קירל גיתית פישר ללימה לימה

אחרי הלהיט של השנה שעברה "טרילילי טרללה" שכבש את כל המצעדים, החיבור של נועה קירל ותותית (גיתית פישר) הרגיש טבעי ונכון. תותית זאת תותית. מי שיודע יודע, ומי שלא שיבדוק בגוגל, בשביל מה המציאו את האינטרנט?
נועה קירל וגיתית פישר | צילום ערן לוי
נועה קירל וגיתית פישר | צילום ערן לוי

חיבור השנה של תעשיית המוזיקה והבידור הישראלית – זמרת השנה וכוכבת הפופ נועה קירל ותותית בשיר וקליפ גאווה "שלושה בנות" בועט, מצחיק ומרים!

קירל ותותית חברו למועדון הלימה לימה ויחד יצרו את קליפ הגאווה לשנת 2022!

השיר הופק בבית המוזיקה החדש Session42 בהפקתו של ינון יהל שאחראי על להיטים רבים בישראל (קרמלה, מהפכה של שמחה, מלכת השושנים ועוד) יחד עם צמד המפיקים הצעיר והמוכשר sync, הלא הם חן קורדובה ואביב ברנהולץ.

"לימה לימה בר" פועל במשך יותר מ-20 שנה, מה שהופך אותו היום לבר הגאה הותיק בישראל. הבר מעניק לקהילה הגאה בית ומקום בטוח בו כולם יכולים להיות הם: שווים בין שווים וחופשיים.

"שלושה בנות" הוא שיר קליט, כיפי ומצחיק שמכוון היישר למצעד הגאווה של 2022 עם קליפ מושקע בהפקתה של רז ממי פרודקשיין ובחסות אפליקציית משלוחה NOW.
אחרי הלהיט של השנה שעברה "טרילילי טרללה" שכבש את כל המצעדים, החיבור של נועה ותותית (גיתית פישר) הרגיש טבעי ונכון.
תותית זאת תותית. מי שיודע יודע, ומי שלא שיבדוק בגוגל, בשביל מה המציאו את האינטרנט!?

הלימה לימה בר מוסרים: "הסינגל החדש "שלושה בנות" הוא סימן לחופש, הכלה ומעניק ביטוי לגברים ונשים שרק רוצים להיות הם ללא פחד, ואנחנו שמחים מאוד לקחת בו חלק ובכך לתרום להכרה מלאה ובזכויות של הקהילה הגאה."

 

 

לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות