fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ערב בריאות בקרית שמואל

מרפאת כללית קרית שמואל פועלת כל השנה בקידום הבריאות של התושבים בשכונה וכחלק משיתופי הפעולה עם המתנ"ס השכונתי, ערך צוות המרפאה לתושבי קרית שמואל ערב בנושא 'קשב וריכוז בקרב ילדים' במתנ"ס.
אירוע בריאות במתנס קרית שמואל בנושא קשב וריכוז | צילום: דוברות כללית

ד"ר מרים דוידסון גיל רון מנהלת מרפאת קרית שמואל פתחה את הערב וסיפרה על השירותים הניתנים במרפאה. ד"ר רמי קאופמן, מומחה בנוירולוגיית ילדים והתפתחות הילד, ומנהל מכון להתפתחות הילד בקריות של הכללית, העביר הרצאה מרתקת בנושא הפרעת קשב ודרכי האבחון והטיפול. כמו כן, התושבים נהנו מהרצאתה של נטע כסיף- מלול, מרפאה בעיסוק העובדת בשיטת "COGFUN" – שיטת טיפול קוגניטיבית-תפקודית המשפרת תסמינים לסובלים מהפרעות קשב.

להצלחת הערב תרמו מלי ראובן המנהלת האדמיניסטרטיבית של המרפאה ושלומית שוורץ מנהלת הסיעוד, הקהל נהנה מערב עשיר ופורה והביע התעניינות רבה בנושאים השונים.
בסיום המפגש קרא צוות המרפאה לתושבי השכונה לספר להם על אילו עוד נושאים בריאותיים הם ירצו לשמוע כדי להיערך למפגשים נוספים.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות