fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מתמודד האקס פקטור דן ביטון רוצה שתרוצי אליו

"זו תחושה הכי מדהימה שיש שאתה הולך ברחוב ופתאום קולט מישהו שומע את השיר שלך ושאנשים צורכים את המוזיקה שלך ואתה רואה את התוצאות"
דן ביטון | צילום מורן גאון
דן ביטון | צילום מורן גאון

דן ביטון, 18, התגלה לפני כחצי שנה בתכנית "אקס פקטור לאירוויזיון" ברשת 13 שם הגיע לאודישן והקסים את השופטים עם השיר "כשאת עצובה" שהגיע ליותר מ- 180 אלף צפיות ביוטיוב של התכנית ולאלפי השמעות באפל מיוזיק וספוטיפיי כך על פי נתונים רשמיים.

בשקט בשקט ביטון עבד בזמן האחרון על קאבר חדש שיצא היום יחד עם המפיק בן צור שגם הוא השתתף באקס פקטור. מדובר בקאבר שני, לפני סינגל הבכורה שביטון עובד עליו בימים אלה וטרם ניתן לחשוף פרטים נוספים על השיר.

לקאבר הראשון "נגמר לנו הזמן" יש יותר מ- 400 אלף השמעות באמצעי הסטרימינג השונים – יוטיוב, ספוטיפיי ואפל מיוזיק והרבה שימושים בטיקטוק.

ביטון: "התרגשות גדולה לקראת הקאבר השני שלי, עבדתי על הקאבר המון זמן וסוף סוף שחררתי את זה ואין מתרגש ממני ברגע הזה. מכין לכם הפתעות רבות בסינגל הבכורה."

כעת, ניתן לחשוף שדן צפוי לקחת חלק באירועי יום העצמאות בעיר אשדוד ולהופיע מול אלפי אנשים בבמה המרכזית לצד זמרים רבים.

קאבר שני אחרי קאבר שהתפוצץ ברשת, איך התחושות?
"זו תחושה הכי מדהימה שיש שאתה הולך ברחוב ופתאום קולט מישהו שומע את השיר שלך ושאנשים צורכים את המוזיקה שלך ואתה רואה את התוצאות – כל כך הרבה צפיות, אתה לא מאמין שזה אמיתי. כל התגובות ברחוב והרשתות בשבילי זה הדבר הכי מדהים בעולם וזו זכות בשבילי לעשות את זה"

למה דווקא את השיר הזה "תרוצי אלי" של חני אמסלם, שיר פחות מוכר אז למה דווקא הוא?
"׳תרוצי אלי׳ של חני אמסלם זה שיר שדיבר אליי מהפעם הראשונה ששמעתי אותו, שיר שבעיניי מדבר גם על הדור שלנו ברמה הגבוהה ביותר. ואני מזדהה עם המילים המדהימות שכתב היוצר המדהים אופיר כהן. לקראת הסינגל בכורה רציתי משהו שונה, להביא משהו שהוא פחות אני וזאת התוצאה שרציתי ואני הכי גאה בה"

כמה זמן עבדת על הקאבר הזה?
"על הקאבר הזה עבדתי כחודשיים, איך שסיימתי את העבודה על הקאבר הקודם ׳נגמר לנו הזמן׳. ישר קפצתי לעבודה של הקאבר הזה כדי לחדש ולמצוא שיר שפחות מכירים ומצאתי את ׳תרוצי אלי׳ וישר הבנתי שזה השיר. אני אשדודי והבחור שהפיק לי את הקאבר זה בן צור שהיה גם בעונה שלי באקס פקטור שגר בצפת, נסעתי אליו כמה פעמים להקליט את השיר ובאמת שהעבודה הייתה שיתוף פעולה מדהים ואני שמח על התוצאה"

לפני חודשיים התגייסת לצה"ל, איך עד עכשיו השירות (הטירונות)?
"סיימתי טירונות בעיר הבה״דים, ברוך השם סיימתי מצטיין וישר אחרי תהליך הטירונות ביקשתי מיונים ללהקה צבאית ובקרוב אני אמור לקבל אותן. בשבילי זה הכי שליחות לשמח את חיילי צבא הגנה לישראל ולעשות להם טוב על הלב עם כל הקושי שהם עוברים ואני הכי מקווה שזה יקרה"

כזכור התחלת ב"אקס פקטור לאירוויזיון" של רשת 13, איך הייתה החוויה שם?
"קודם כל אגיד ש׳אקס פקטור לאירוויזיון׳ זאת הבמה הראשונה שעליתי עליה. זה הדבר הכי מדהים אני חושב, הכי חוויתי שיכול לקרות לי בחיים. קיבלתי מהצופים אהדה מטורפת. הייתה אווירה טובה ועוד אחרי שכל השופטים העבירו אותי וזה היה מדהים."

היו חששות לפני האודישן שלא תעבור?
"ברור שהיו חששות מה יקרה אם אני לא אעבור ומה יגידו החברים, הקרובים. אמרתי לעצמי שזה חלק מהשיקולים שלי ושאני הולך להקדיש שיר לאמא שלי ושם נגמר הסיפור. אני הולך לעשות את מה שאני הכי אוהב וברוך השם קיבלתי 5 כן מכולם."

 

באקס פקטור דיברת על זה שאמא שלך היא אם חד הורית.
"לא הרבה יודעים אבל אמא שלי היא אם חד הורית, היא כל החיים שלי, היא גידלה אותנו לבד, היא האישה הכי חזקה שיש ואני מעריץ אותה. ברגע שהיה לי את ההזדמנות להוקיר לה בתכנית עם כל כך הרבה צופים עשיתי את זה ובמיוחד עם שיר שהיא כל כך אוהבת."

יום העצמאות בשבוע הבא, האם הפעם נראה אותך על הבמות?
"בשבילי זה אחד הדברים הכי מדהימים בעולם. כילד להסתובב בין הבמות בעיר ולחלום להיות על הבמה כזמר ועכשיו זה קורה ועוד בזמן כל כך קצר אחרי 2 קאברים בלבד. ולעמוד לצד האמנים הכי חזקים בישראל – זאת זכות גדולה ואומר תודה כל יום על זה ושרק נזכה לשמוח ולשמח."

מה התוכניות להמשך? עובד כבר על סינגל ראשון?
"אני כבר התחלתי לעבוד על הסינגל הראשון שלי. אני כותב הרבה למגירה, מנגן בפסנתר וגיטרה ועובד גם על הלחן. ולא פוסל כלום ויכול מאוד להיות שהסינגל הראשון שלי יהיה כתוב על ידי כותבים מאוד גדולים שאני ארצה לעבוד איתם או שיר שלי וזאת דילמה אחת גדולה שלי יחד עם המנהלים שלי והסביבה ואני מבטיח שזה הולך להיות משהו מטורף ובתקווה גם לקליפ"

אי אפשר לסיים תראיון הזה בלי לשאול, האם אתה בזוגיות או שבנות ישראל יידעו שאתה רווק?
"לא, אני לא בזוגיות ולא פוסל ולא שולל, פחות מתעסק בזה כרגע. יותר עובד על הקריירה שלי ובמוזיקה שלי שזה הדבר כרגע הכי חשוב לי. ואת יודעת, זה דברים שאתה לא מתכנן אותם זה דברים שבאים ויכולים לקרות תמיד והכל פתוח."

 

 

 

לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות