fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משפחת אדרי מקרית מוצקין: "בשבילנו ירדן היא המנצחת הגדולה"

ירדן אדרי מקרית מוצקין הסתפקה הערב במקום השני בגמר האח הגדול. משפחתה של אדרי מסרה הערב: "אנחנו גאים בירדן ובדרך שהיא עברה במסע הזה. תודה לכולם"
ירדן אדרי הגיעה למקום השני
ירדן אדרי הגיעה למקום השני

זה היה כמעט: ירדן אדרי הגיעה למקום השני באח הגדול.

ירדן אדרי מקרית מוצקין, אחת הדיירות האהובות על הצופים , הגיעה הערב למקום השני והמכובד בגמר האח הגדול. את הבית עזבה אחרונה תקווה גדעון, הזוכה הגדולה של העונה.

ממשפחת אדרי נמסרה התגובה הבאה: "תודה לכל התומכים בירדן. בשבילנו ירדן היא המנצחת הגדולה. אנחנו גאים בה ובדרך שהיא עברה במסע הזה. תודה לכולם, אנחנו מאוד מעריכים ותמשיכו לפזר אהבת חינם".

גם ראש עיריית קרית מוצקין בירך את ירדן אדרי: "בימים של ערבות הדדית, ירדן הביאה הרבה שמחה לקרית מוצקין ולכל מדינת ישראל. החוכמה, אהבת חינם והיופי שהעבירה דרך המסך נגעו בליבם של ההמונים".

עם היכנסה של ירדן אדרי לבית האח הגדול התחוללה "מיני דרמה"  כשעיריית קריית מוצקין טעתה בשמה של ירדן וקראה לה חן, טעות שתוקנה לאחר יום.

בזמן שהותה בבית האח הגדול, סיפקה לנו ירדן אדרי רגעים מרגשים, מצחיקים ודרמטיים.

אדרי התאהבה בתחילת העונה בדייר ליאור דואק וניהלה, לעיני כל צופי ערוץ 13 "מלחמה" עם תקוה גדעון על ליבו של דואק, אך הפסידה ב"מלחמה", כשדואק בחר בגדעון.

ירדן אדרי יצאה להצביע| צילום: באדיבות האח הגדול, רשת 13
ירדן אדרי מצביעה בבחירות האחרונות | צילום: באדיבות האח הגדול, רשת 13

שבוע לפני הגמר רצתה אדרי לפרוש מהתוכנית, אבל לבסוף נשארה. בשבוע האחרון, אדרי והצ'ילבה גדעון וגם ביחד עלו לגמר.

נזכיר, שבבחירות בחודש שעבר, הוברחה אדרי בחשאי אדרי לקרית מוצקין, עיר מגוריה, כדי לממש את זכותה הדמוקרטית.

נזכיר גם שהיינו הראשונים לחשוף שירדן אדרי נכנסת לאח הגדול ושגם הבאנו לכם ראיון בלעדי עם אמה זיוה שאיחלה לה מזל טוב ביום הולדתה: "יום הולדת שמח, חיים יפים ושלווים. אני אוהבת אותך, ירדן. מאחלת לך את כל הטוב שבעולם. גאה בך על הדרך.
"אנחנו כל היום צופים בך ולא מפסיקים להתפעל מהתהליך החיובי שאת עוברת בבית. את נהדרת, מהממת. מגיע לך לקחת את המיליון".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות