fbpx

מותג הטיפוח הבינלאומי בחר בפרזנטורית ישראלית להוביל קמפיין חדש

מותג הטיפוח הבינלאומי ליראק פריז בחר בכוכבת הרשת הישראלית אדל בספלוב, כפרזנטורית המותג בישראל. הקמפיין הראשון בכיכובה יעלה לרגל השקת סדרה חדשה להגנה מהשמש בהשקעה הנאמדת בכמיליון ש"ח
כבוד על הבחירה. אדל בספלוב צילום: שי פרנקו

מותג הטיפוח הבינלאומי ליראק פריז בחר בכוכבת הרשת ואשת העסקים אדל בספלוב הישראלית כפרזנטורית המותג בישראל. במסגרת זו, תככב בספלוב בקמפיין להשקת סדרת מוצרי הגנה מהשמש, שיעלה בימים הקרובים בהשקעה הנאמדת בכמיליון ש"ח.

הקמפיין לחשיפת סדרת השמש החדשה כולל בין היתר: שלטי חולצות, פרסומת ברדיו, באתרי אינטרנט ובסושיאל, יקודם באינסטגרם של בספלוב וישווק אצל הקוסמטיקאיות והרופאים מורשי ליראק.

סדרת השמש החדשה של ליראק פריז כוללת מגוון מוצרי הגנה מהשמש עם מערכת סינון גבוהה של כל הספקטרום, המעניקה גם פעולת אנטי אייג'ינג הוליסטית וגם העמקת השיזוף.

בנוסף, יושק תכשיר לשימוש לאחר חשיפה לשמש, שיתוף פעולה ייחודי של ליראק פריז ואדל בספלוב, להשקת מוצר חדש המשמר ומעמיק את גוון השיזוף ומעניק לעור מראה זוהר ורענן.  המוצר ישווק בישראל תחת שמה של אדל.  

אדל בספלוב: "אני גאה על שיתוף הפעולה הייחודי הזה ועל הבחירה של ליראק פריז הבינלאומית בי כפרזנטורית המובילה את המותג בישראל. כחובבת שיזוף מושבעת אני מודעת לחשיבות הרבה שיש בהבאת סדרת מוצרים איכותיים ומוכחים קלינית לשיזוף ולאחר השיזוף לשוק המקומי".

ברברה למפל, מנכ"לית וזכיינית בלעדית של המותג ליראק ישראל, אמרה על שיתוף הפעולה: "הצלחנו בישראל ליצור תקדים עם המותג הבינלאומי ליראק פריז וזאת בזכות הצלחת אדל ברשתות החברתיות עם שיא במכירות ,אליו הגיעה עם עשרות אלפי מוצרים שנמכרו על ידה בשלוש השנים האחרונות".

אדל בספלוב (31) נחשבת לכוכבת מובילה בישראל, אשת עסקים ודוגמנית. בספלוב עוסקת בתחומי הלייף סטייל, ביוטי, אופנה ועוד, עם למעלה מחצי מיליון עוקבים (568K). בספלוב נשואה לאיש העסקים מאץ' עבד, ולהם שני ילדים: שיה וליב.

חברת ליראק פריז נוסדה בשנת 1975 בצרפת, על ידי הרוקח ורופא העור היהודי, ד"ר קאריל. ב-45 השנים האחרונות מיצבה החברה את מעמדה כחברת הדרמו-אסתטיקה והרפואה הגנרטיבית המובילה בעולם המשווקת ל-65 מדינות ברחבי העולם ומדורג במקום הראשון בעולם בתחום הדרמו-אסתטיקה ורפואה גנרטיבית. המוצרים, ללא יוצא מן הכלל, נוצרים על ידי רופאים מומחים ונבדקים קלינית במעבדות .

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות