fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מהקליניקה למטעים

ד"ר להבית אקרמן גייסה את עובדי הקליניקות שלה למבצע קטיף מנגו. זאת, כדי לסייע למשקים שנותרו אחרי עזיבת העובדים הזרים, ללא ידיים עובדות. מלבד עבודת הקטיף והאריזה, ד"ר אקרמן גם נידבה את ביתה לימי מכירה של התוצרת  

מתקפת החמאס האכזרית שיתקה ופגעה במאות משקים חקלאיים ביישובי עוטף עזה ובדרום הארץ, שנותרו ללא ידיים עובדות, בעיקר בעקבות נטישת העובדים הזרים.

ד"ר להבית אקרמן, החליטה לתמוך ולעזור לחקלאי הדרום וגייסה לימי קטיף מרוכזים את צוות עובדיה, מכל שלושת הקליניקות שבניהולה, אשר הדרימו במהלך השבוע האחרון למשק 'שדה ניצן' בכדי לסייע בקטיף מנגו, כולל שינוע הפרי למרכז הארץ, אריזתו ומכירתו בביתה של ד"ר להבית אקרמן, שבגבעת שמואל.

כ-60 מתנדבים הגיעו למשק שדה ניצן, שם קטפו כ–4  טון מנגו ישירות מהעצים. המשטחים הועמסו למרכז הארץ לביתה הפרטי של ד"ר אקרמן בגבעת שמואל, שם תיערך במהלך הימים הקרובים מכירה מרוכזת לשבוע ימים, במחירים מיוחדים.

ד"ר אקרמן: "התמיכה והערבות ההדדית היא הנשק הסודי של עם ישראל במלחמה זו. אנו חייבים לשמור ולסייע לחקלאים בכל הארץ, אחרת לא יהיה לנו פרות וירקות מתוצרת מקומית. אני קוראת לכל מי שפנוי להגיע ולעזור לחקלאי הדרום והצפון בקטיף, כי אחרת הפרי ייזרק וחבל. כמו כן, אני קוראת לכל עם ישראל להגיע לביתי הפרטי שיהפוך בשבוע הקרוב לנקודת מכירה של מנגו משובח. עם ישראל מוזמן להגיע ולקנות ארגזי מנגו במחירים מיוחדים".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות