fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מאיה בוסקילה בעד אסי וחושפת שעברה הטרדה מינית

"אין אדם יותר רגיש ממני לנושאים של הטרדה! שלא יהיה פה ספק ולו הקטן ביותר! (לני שלי גדל בקומונה של אהבת אמת שרובה ככולה היו גייז שנחשבים דודים שלו עד היום!)אבל יש גבול דק בין מה שנהיה פה"
מאיה בוסקילה (צילום: אוהד רומנו)
מאיה בוסקילה (צילום: אוהד רומנו)

השבוע נחשף בוואלה! תרבות סיפורו של השחקן יהודה נהרי, שבו טען כי הוטרד מינית על ידי איש הטלוויזיה והיוצר אסי עזר במהלך פגישה מקצועית בביתו של האחרון, הטרדה שבמהלכה חשף לטענתו עזר פעמיים את איבר מינו בפניו והתעלם מספר פעמים מבקשתו של נהרי שיפסיק

הזמרת מאיה בוסקילה פרסמה אתמול פוסט בו היא עומד לצד עזר וחושפת שגם היא הוטרדה מינית:
"כן… אולי ייתלו אותי בכיכר העיר, במדינה דמוקרטית, שאף אחד לא באמת יכול להביע את דעתו! אבל ניסיתי לשתוק! נשבעת שניסיתי!
בוא אספר לך אדון יהודה נהרי קצת על חיי בתור אישה בעולם הבידור!

היו אין ספור הטרדות כאלו כלפיי. הייתי בגיל שלך… 25! לא בת 14 או 15… לא היית קטין כמו מקרים גרועים! בת 25 שיודעת מתי לקום וללכת שמשהו לא מוצא חן בעינה.

אתה, שהיית גבר בן 24, שעבר הטרדה מינית קשה בילדותו (שכנראה זאת הסיבה האמיתית לריגרסיה שלך) אתה, שלא אמרת את שמו של האדם שהטריד אותך מעולם ועד היום! אבל מה? החלטת לומר שם של אדם שהטריד אותך מלפני 10 שנים. לא נגע בך! לא ניסה לנשק אותך! הראה לך כדבריך… וחשוב לומר… כדבריך, את איבר מינו. ואתה הוצאת אותו מארון הבושה ולא את זה שהשאיר בך צלקות חיים!

וכל זאת…גבר בן 25! לא זזת ממקומך, נשארת באותה הדירה, באותה הספה, למעט… כוס מים שלקחת!
רצוי ואף חייב להדגיש! אני ואסי לא חברים שנים ואף עבר חתול שחור בעברנו! אבל האמת חזקה מכל מה שהיה לי אישית בעבר! יש גבול!!!! אתה החלטת אחרי 9 שנים, ללכת למשטרה, כשלא קיבלת את מבוקשך,

הוצאת זאת לתקשורת אחרי שנה נוספת וזאת שמעולם לא הלכת למשטרה להתלונן על האדם האמיתי שהתעלל בך מינית באמת! לא נקבת בשמו מעולם, לא פירטת את מה שהוא עולל לך, אבל טרחת להרוס לאדם מצליח את שמו, משפחתו וילד שעומד להגיע בדרך, רק כי רצית להיות ״איש שלום״

אין אדם יותר רגיש ממני לנושאים של הטרדה! שלא יהיה פה ספק ולו הקטן ביותר! (לני שלי גדל בקומונה של אהבת אמת שרובה ככולה היו גייז שנחשבים דודים שלו עד היום!)אבל יש גבול דק בין מה שנהיה פה!

אז תגיד יהודה? לא דיברת עם אסי 10 שנים?

לא ניסית לסגור מעגל בשביל הנפש הפגועה שלך ? אלא רק לשם היציאה מהארון ( ארון הבושה) מול וואלה?
דיי להרוס לאנשים שלא אנסו או הרסו את החיים, שאפשר לדבר, בלי תקשורת! שיכולה להרוס קריירה מרהיבה לבן אדם!
כן… אסי לא עובר בגרון לכולם, אך עדיין ויש עדיין גדול אל מול הפחדנים שמפחדים להגיב. יש את זה שיש אדם … שהאמת? שלא ראיתי שום דבר ממנו חוץ מהתפקיד המופלא שעשה לרוצח הכי גדול במדינת ישראל…מול אדם שלעולם לא היה נגדו כלום… אלא רק זה שאולי לא מחבבים אותו לעיתים.
ובטוח שתשלחו ותגיבו בחומרה, הרי לשם כך אתם פה!
אבל תיזכרו….. לפני שאתם מקלידים … תיזכרו שיש אדם, כמו כל אדם שעובר ועבר בחייו לא מעט ובאו באמצע החיים והסירו ממנו כבוד! וכן… אני מבינה שהנינג׳ה מביא בך זיכרונות… לא רחוקים אגב, אבל יש גבול מאד דק שחצית כאן בשם הפרסום.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות