fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לאן האורחים שהוזמנו לחתונתה של נטע ברזני יצטרכו להגיע?

אושיית הרשת והריאליטי נטע ברזני, בחרה לוקשיין מפתיע לחתונתה בחודש פברואר הקרוב עם בחיר ליבה, היהלומן הצרפתי גרי דהן - דובאי. מי ישלם על הטיסות? ועל האירוח? ומי האורח המפתיע שצפוי להגיע?
מפגש משולש. שרית פולק, דניאלה אייפנברג ונטע ברזני

אושיות הרשת והריאליטי נטע ברזני הגיעה למתחם הקניות עופר בילו סנטר אאוטלט, לרגל אירוע חגיגי שקיימה הבלוגרית דניאלה אייפנברג, לרגל פתיחת חנות הפופ אפ החדשה: "הארון השקוף" – חנות למכירת פריטי אופנה יד 2 שתפעל במשך 10 ימים בלבד.

ברזני נמצאת בימים אלה בעיצומן של ההכנות לחתונתה שתיערך בחודש פברואר הקרוב, עליה הכריזה בשבוע שעבר יחד עם בחיר לבה גרי דהן, יהלומן צרפתי ובן זוגה ב-3 וחצי השנים האחרונות. ברזני סיפרה כי לחתונה שתיערך בדובאי מוזמנים 100 אורחים בלבד, שייהנו במהלך 4 ימים רצופים מסדרת אירועים, הכוללים: מסיבת חינה, שבת חתן והחתונה כמובן שתתקיים בלוקשיין סודי שמיקומו יימסר לאורחים רק כשיגיעו לדובאי. עוד סיפרה נטע שהיא מנצחת על ההפקה ועל כל ההכנות מישראל יחד עם צוות מקצועי מקומי מדובאי וההתרגשות בשיאה. כשנשאלה על כך שהאורחים נדרשו לשלם כ-6,000 שקלים חדשים, על טיסות ולינה בדובאי, הסבירה ברזני שהסכום הזה הוא במקום הצ'קים והמתנות לחתונה.

לחתונה צפוי להגיע אורח מיוחד: בנו של החתן המיועד. למרות שמיד אחרי החופה והקידושין נטע תזכה בתואר "אמא חורגת", היא מעדיפה שיחשיבו אותה יותר כאחות גדולה או דודה קרובה וכיפית. עוד חשפה ברזני שעל האיפור וסידור השיער, יהיה אחראי מיקי בוגנים שיוטס במיוחד לחתונה המדוברת בדובאי.

במהלך האירוע פגשה ברזני את שרית פולק, גרושתו הטרייה של סטטיק, שפרגנה לה על החתונה ובאופן ספונטני הצטרפה אליה למדידות של שמלת הכלה. ברזני רכשה מספר פריטי קיץ ואמרה: "אני שומרת אותם לדובאי".

 

לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות