fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יותם קדוש בדרך להיות הדבר הגדול הבא

רגע לפני הפריצה הגדולה הוא מספר לנו על אכזבות, הצלחות, איך עצר הכל בשיא בגלל ניהול לא נכון ומה החלום הכי גדול שלו.
יותם קדוש | צילום יח"צ
יותם קדוש | צילום יח"צ

הכירו את התגלית החדשה של "שמעון זאק" וצוות ריאליטי ישראל, הזמר יותם קדוש מטבריה.

רגע לפני הפריצה הגדולה הוא מספר לנו על אכזבות, הצלחות, איך עצר הכל בשיא בגלל ניהול לא נכון ומה החלום הכי גדול שלו.

מאיזה גיל נחשפת למוזיקה?

"אני זוכר את עצמי ממש קטן מתחיל להקיש צלילים בכלל על מחשבון שהשמיע שלושה צלילים ולא עזבתי אותו לא הפסקתי לנגן מאז כמובן שהמחשבון שודרג לאורגנית קטנה וצנועה אבל אז כבר היו לי יותר מ 3 צלילים דבר שפתח לי עולם מדהים ומרתק. הייתי שומע שיר ואחרי פעם פעמיים בלי לדעת תווים ובלי ידע מקדים בנגינה יכול לנגן את המנגינה זה הרגיש כל כך טוב ואני מרגיש שזו מתנת אלוקים. מצד שני חבל שלא למדתי מהמחשבון קצת מתמטיקה באותה התשוקה"

מה הסגנון מוזיקה שאתה אוהב?

"גדלתי על אייל גולן ואני אוהב לשיר את השירים שלו אך גם יכול באהבה לא פחותה לשיר שיר של חנן בן ארי או של מרגול.

סגנון יכול להיות שמח ומקפיץ או מנגינה מרגשת שקטה ואף נוגה. גדלתי על סגנונות מגוונים החל מזוהר ארגוב, חיים משה, יואב יצחק, דקלון ועד לאביב גפן, ארכדי דוכין, אתניקס, משינה וכו. אהבתי גם לשמוע מריה קארי, וויטני יוסטון ומוזיקת רוק ופופ. כיום הנטייה היא יותר למוזיקה ים תיכונית אבל אני אוהב מוזיקה טובה לשאלתך לא בהכרח סגנון מסוים.
השירה שלי היא מסולסלת אני אוהב לשמח וגם לרגש."

ומה מנע ממך לפרוץ עד עכשיו?

"אין לי תשובה מדויקת ההתחלה הייתה נראית דיי מבטיחה בשיר הראשון שהוצאתי זכיתי להכרה שלא ציפיתי משיר ראשון ועדיין לא הצלחתי אז למנף את זה נכון. אפשר להשליך על המון דברים, למה זה לא קרה עד עכשיו סה"כ הייתי מנוהל במשרד מאוד טוב שלצערי גם שם בסוף לא הסתדר, התייאשתי קצת מהתחרות הזאת במוזיקה כי הרי התחלתי את המסע בתמימות מוחלטת ונטו מאהבה וכשראיתי שלא הכל זה אהבה ותמימות היא מילה שלא קיימת בלשון המעטה בתעשייה הזאת החלטתי קצת להרפות ואולי גם לוותר…תמיד אמרו לי שזה מהר מדיי והאמת שעמוק בלב ידעתי זאת גם. אני כבר לא במקום הזה והפעם אני מגיע בגישה שונה לחלוטין".

ומה גרם לך לחזור שוב להופיע?

"אף פעם לא הפסקתי לגמרי להופיע בטח שלא הפסקתי לנגן ולכתוב. כמובן שלעיתים יותר ולעיתים פחות אבל המוסיקה תמיד בערה בי.
לאחרונה החלטתי לחזור עם כוחות מחוזקים ומחודשים שקיבלתי בזכות כמה אנשים מיוחדים שהחדירו בי מוטיבציה ואמונה! בנוסף צירפתי אליי בחור צעיר ונמרץ שמנהל עבורי את ההופעות ואת הלוז ובמקביל דוחף בשטח אני רואה את הרעב שלו כדיי שזה ייקרה וזה מדבק בהחלט יש עוד ים עבודה אבל אלה בהחלט מסוג האנשים שאני רוצה סביבי מעכשיו! ברוך השם חזרתי קצת להופיע ואני מקבל תגובות טובות וזה ממלא אותי בהחלט כל אדם חדש ששמע אותי זה מבחינתי אושר כמובן שהמלאכה עוד רבה ומרובה!

מי כותב לך את השירים?

"התחלתי לכתוב שירים למגירה עוד כשהייתי ילד ועד היום, את חלקם אני כתבתי ואת חלקם כתבו עבורי אנשים מוכשרים מאוד."

איפה אפשר לראות אותך מופיע היום?

"בכל שמחה או אירוע שאני מוזמן להופיע בו
זה יכול להיות ימי הולדת חתונות בר/בת מצוות מועדונים ואירועי חברה. איפה שאני יכול לשמח ולהופיע, אני מגיע."

מה אתה מאחל לעצמך?

"לשמח כמה שיותר אנשים אומרים שזאת מצווה, אבל בתכל"ס זה גורם לי להיות שמח ואדם טוב יותר. כמובן שלהגיע ללב של כמה שיותר אנשים ואולי קצת שדרני רדיו העיקר בשורה התחתונה לא להפסיק ליצור לשיר ובע"ה אמן להגיע לבמות גדולות עם שירים מקוריים שלי שזה החלום הגדול."

מה היעד שאתה מציב לעצמך לשנה הבאה?

"להוציא לפחות כמה שירים חדשים ולאגד אותו לאלבום ep.",

לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות