fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקשר בין ג'וזי כוכב האח הגדול לקליניקת שיין

הצוות של הקליניקה 'שיין מדיקל סנטר' מקרית אתא, נסעו ליומיים של הרצאות וחידושים בכנס מיוחד במלון הילטון בתל אביב וחזר עם חוויות, טרנדים והרבה מצב רוח.
ג'וזי, דורית וצוות שיין | צילום מתוך האינסטגרם
ג'וזי, דורית וצוות שיין | צילום מתוך האינסטגרם

אחרי שנה של פעילות ענפה בקליניקה לאסתטיקה שיין בקרית אתא, המנכ"לית זאזא כהן שלחה את צוות השיווק שלה והרופאים, יאזן מקרה, אלינה גופמן והיועצות הבחירות דורית שיטרית, שירן כהן ואושרת נשיא.

ליומיים של כנס בינלאומי לאסתטיקה רפואית שהפיק האיגוד הישראלי לאסתטיקה ופלסטיקה בנוכחות כל הרופאים המובילים בתחום להרצאות במלון הילטון בתל אביב.

דוקטור אלינה גופמן | צילום מתוך האינסטגרם
דוקטור אלינה גופמן | צילום מתוך האינסטגרם

בערב לפני תחילת הכנס הבנות יצאו לבלות בעיר הגדולה, במועדון ג'ימי הו, במהלך הבילוי נכנס כוכב האח הגדול ג'וזי זירה ולאחר החלפת כמה מילים, עשו איתו תמונה.

למדור נודע שלמרות שהבנות הלכו לישון בחמש לפנות בבוקר הן התייצבו כבר ב- 8 בכנס ליום מלא בהרצאות על כל הטרנדים החדשים בתחום.

כהן, איך היה?

"הכנס היה מדהים, מאד מעשיר, מינגילינג מצויין עם המובלים בתחום, יצרנו המון קשרים והבאנו איתנו המון חדשנות וטרנדים חדשים וייחודיים עבור הקליניקה שלנו ומעבר לזה, דאגנו קצת גם לבלות."

דוקטור יאזן מקרה | צילום מתוך האינסטגרם
דוקטור יאזן מקרה | צילום מתוך האינסטגרם
לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות