fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפרויקט המשותף החדש של אנה זק וברק שמיר

רשת sacara מוציאה קמפיין חדש עם אנה זק והדוגמן ברק שמיר, לקראת השקת מוצרים לקראת חג פורים
אנה זק צילום: אלכס ליפקין

רשת הקוסמטיקה SACARA מצרפת שחקן חיזוק לפרזנטורית של המותג אנה זק, את הדוגמן והשחקן ברק שמיר (23), שיככב בקמפיין חדש לרגל השקת מוצרים ומראות לקראת חג הפורים הקרוב.

הקמפיין יעלה במהלך חודש ינואר בתקציב הנאמד בכמיליון וחצי ש"ח, בכל הפלטפורמות המובילות: כסרטונים בטלוויזיה, בדיגיטל, בסושיאל, שילוט בכל תחנות הרכבת בישראל, באתר איקומרס של המותג, בנקודות מכירה ופרסום בקניונים ברחבי הארץ.

שמיר, משוחרר טרי משירות צבאי, נחשב כיום כאחד הדוגמנים המובילים בישראל. הוא יככב לראשונה בקמפיין לחברה המשיקה מוצרי איפור גם לגברים, בחג הפורים. הוא יופיע לצד אנה זק  והשניים יציגו מגוון מראות איפור בהשראת הפסטיבלים הגדולים בעולם, כמו: ברנינג מן, קואצ'לה, טומורולנד ועוד.

על הקונספט והקריאייטיב לצילומים אחראית המאפרת הראשית, יוצרת התוכן  וכוכבת הטיקטוק עם חצי מיליון עוקבים, אמנית האיפור נועה סול מתן, שגם תאפר וגם תצטלם לקמפיין עם זק ושמיר.

SACARA נחשבת כיום לרשת הקוסמטיקה הגדולה בישראל עם 59 סניפים ברחבי הארץ.  הרשת נמצאת בבעלות קבוצת גולברי. SACARA מציעה לצרכנית הישראלית מוצר איכותי במחיר נוח וחוויית קנייה. החברה  משקיעה בפיתוח מוצרים המשולבים בחידושים וחדשנות מעולם היופי ומתעשיית הקוסמטיקה כדי להעשיר את תמהיל המוצרים הרחב המכיל מוצרי קוסמטיקה, טואלטיקה, אקססוריז ומוצרי טיפוח לשיער ולציפורניים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות