fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הנינג'ה רועי פפו פותח את הלב ומתרגש לקראת הצ'אנס האחרון

הערב רועי פפו יעלה על מסלול הנינג'ה וינסה לקטוף את הכרטיס האחרון לגמר הגדול, רגע לפני הוא הולך לשבור את הלב לבנות ישראל!
רועי פפו | צילום: רני זנדני
רועי פפו | צילום: רני זנדני

הערב בערוץ 12 תעלה התוכנית "נינג'ה ישראל הצאנס האחרון" בו משתתף רועי פפו שינסה לעלות לגמר הגדול.

רגע לפני שהוא עולה לשרוף את המסלול תפסנו אותו לשיחה קצרה על הנינג'ה, על הקשר המדהים שלו עם אמא ופעם ראשונה שהוא מספר על בת הזוג שלו, יובל.

פפו, אז תספר לי קצת עליך, מה עושה בחיים וכו..

"היום אני בעלים של שני מתחמי נינג'ה. בכל אחד מהם יש צוות מאמנים שביניהם גם אני מאמן ילדים נוער ובוגרים ביום יום.

אחד בערוגות במושב שאני גר בו והשני בגן יבנה."

בכל מקצה שהשתתפת הגעת עם מתנות למנחים לאסי עזר ורותם סלע, איך עלה הרעיון לזה?

"כחלק מהתעודת זהות שלי בנינג'ה, הגיע צוות צלמים ובמאים אליי למושב וצלמנו בין השאר גם במטעים שבמושב. הם בתור חבר'ה שהגיעו מהעיר ממש התלהבו מזה ונהנו מהפירות אז אמרתי "למה שלא נפנק גם את רותם ואסי"? גם להם מגיע."

כמה פעמים בשבוע אתה מתאמן?

"זה תלוי בתקופה אבל בגדול בתקופה תחרותית אני מתאמן 5 פעמים בשבוע אימונים אינטנסיביים ועוד 2-4 קלילים יותר".

בתוכנית חשפת את הקשר למדהים שלך עם אמא שלך, תספר לי עליו

"יש לי קשר חזק מאוד עם אמא שלי מאז ומתמיד. גם הקשר האישי שלנו כאמא ובן וגם אני מאוד מעריך אותה כבן אדם. היא מסוג האנשים שכבר לא מוצאים- תמיד אופטימית, דואגת לאחר לפני שדואגת לעצמה, נותנת את החיים שלה בשביל מי שהיא אוהבת. כשהיא חלתה זו הפעם הראשונה שראיתי אותה חלשה כל כך ולא מתפקדת, הרגשתי שאני חייב הפעם להיות שם בשבילה כמו שהיא בשבילי כל החיים."

מה החלום הכי גדול שלך?

"בתחום הנינג'ה – לכבוש את המידוריאמה ולהראות לכולם ובעיקר לעצמי שאני מסוגל והדרך שלי הייתה נכונה! בחיים בכלל- המטרה היא להמשיך בעשייה ולפתוח ולנהל בעתיד מקומות שנוגעים ל ונותנים לי ערך כמו המתחמי נינג'ה שאני מנהל היום ואפילו יש לי חלום לפתוח בהמשך בית קפה בוטיק כזה עם ריחות של קפה באוויר."

אתה מתרגש לקראת הצ'אנס האחרון לעלות לגמר?

"אחרי חצי הגמר כל המתח מהתקופה האחרונה ירד, הבנתי שזה נגמר בשבילי, לקחתי כמה ימים בלי אימונים ואפילו אכלתי מגש פיצה. פתאום עכשיו אני צריך לחזור מ-0 ל100 אבל זה ממש חשוב לי להגיע לגמר ואני מגיע חזק ורעב מתמיד לקחת את הכרטיס האחרון לגמר!".

תספר לי משהו על רועי פפו שאף אחד לא יודע

"כבר יודעים הכל מהנינג'ה.. שאלה קשה, אולי שהשתחררתי רק לפני שנה וחצי משירות צבאי ביחידה מובחרת. לפעמים זה מרגיש לי שאני כבר בן 30 חחח".

השאלה הכי מסקרנת את בנות ישראל האם אתה פנוי או בזוגיות?

"קוראים לה יובל, אנחנו 5 וחצי שנים ביחד. אספר קצת בהקשר של הנינג'ה שזה מסע רציני וזה דורש המון אנרגיות וזמן (זו הסיבה גם שהרבה פורשים אחרי 2-3 עונות בתחום). בהתחלה זה לא היה פשוט לנהל זוגיות עם כל ההשקעה בנינג'ה ובהתחלה גם יובל לפעמים לא הבינה איך זה שכשיש לנו זמן פנוי להיות ביחד אני הולך להתאמן. אבל עם הזמן היא הבינה כמה זה חשוב לי ולמדה לפרגן ולתמוך ולי זה מאוד עזר וגרם לי להרגיש בנוח להמשיך ולעשות את הדבר הזה וכמובן לא לשכוח להשאיר גם זמן לביחד"

האם אתה תחזור בשנה הבאה לסיבוב נוסף בנינג'ה בעונה הבאה?

"העונה עוד לא נגמרה והגמר קרוב מתמיד אז הפנים לשם כרגע. אם לא אשיג את המטרה שלי אז אגיע שוב כמובן."

אז תחזיקו לו אצבעות שיעבור הערב את המסלול ויעלה לגמר!

רועי פפו | צילום: רני זנדני
רועי פפו | צילום: רני זנדני

 

לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות