fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

היסטוריה בינלאומית: יוגב מלכה השווה את שיא העולם על המידוריאמה!

״נינג׳ה ישראל״ עושה את מה שאף מדינה בעולם לא הצליחה עם כיבוש המידוריאמה פעמיים ברציפות, ולא רק זאת - יוגב מלכה, המנצח הגדול של העונה, שטיפס את המידוריאמה ב-22 שניות בלבד, השווה הערב את השיא העולמי, ומתמקם בראש טבלת המידוריאמה העולמית בכל הזמנים, ביחד עם רנה קסלי הגרמני. מלכה אף הוכתר כנינג'ה ה-20 בעולם.
יוגב מלכה | צילום עודד קרני
יוגב מלכה | צילום עודד קרני

אחרי גמר דרמטי מלא בשיאים, שבסופו שני פיינליסטים הגיעו למידוריאמה – יוגב מלכה והמתמודד הצעיר שניאור שמח – הוכתר מלכה כמנצח עונה 5 של נינג׳ה ישראל, וקטף את מדליית הזהב. הוא זכה גם ברכב וברבע מיליון שקלים.

עבור יוגב זו סגירת מעגל עם המידוריאמה לאחר שבעונה שעברה פספס את הזכייה כשעשה את המידוריאמה ב-3 שניות יותר מיובל שמלא שזכה. שמלא טיפס את המידוריאמה בעונה הקודמת ב-26 שניות, יוגב עשה זאת השנה ב-22 שניות בלבד.
יוגב עושה את המידוריאמה שנה שניה ברציפות – שיא נוסף!

תגלית העונה, שניאור שמח, בן ה-16 בלבד, קוטף בגמר הראשון שלו אי פעם בתוכנית את מדליית הכסף לאחר שגם הוא עשה הישג עצום ברמה בינלאומית: שניאור, הזוכה במקום השני, הצליח לטפס את המידוריאמה בפחות מ-30 שניות והוא המתמודד הצעיר ביותר בעולם שעושה זאת.

יצויין שעל פי חוקי התכנית, בכל עונה יכול להיות מוכתר רק נינג׳ה אחד שהצליח לטפס את המידוריאמה בזמן. לכן, על אף ההישג המרשים של שניאור, יוגב מלכה הוא המנצח של העונה מכיוון שטיפס את המידוריאמה ב-7 שניות מהר יותר.

במדלית הארד זכה שיר שרים בן ה-17. גם לשיר זוהי עונתו הראשונה בתכנית.

ההרשמה לעונה הבאה יצאה לדרך.

 

יוגב מלכה | צילום עודד קרני
יוגב מלכה | צילום עודד קרני

 

 

לרכילויות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות