fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הדרמה היומית של הילה מלמד

הילה מלמד מקרית חיים נתקעה בצד הדרך בכביש 22 עוקף קריות, שני מלאכים הגיעו לעזור, ומי לא חשב על לעצור ולהגיש עזרה?
הילה מלמד ודניאל סיריוטי | צילום עצמי

אתמול, ראשון, דוברת עיריית מעלות תרשיחא, ומי שהייתה כתבת 'מדור הרכילות' של הד הקריות, הילה מלמד מקרית חיים, החלה את השבוע ברגל שמאל לעוקבים שלה בפייסבוק וסיפרה על הדרמה שהתרחשה לה בכביש עוקף קריות.

מלמד: "07:10 בבוקר כביש עוקף קריות. אני בדרכי להתחיל שבוע נוסף, כשלפתע נשמע בום טראח והרכב מאט. אני עוצרת בשוליים, מתה מפחד כי השוליים צרים והמשאיות נוסעות במהירות מטורפת. מפעילה ארבעה וינקרים ולא מעזה לצאת מהרכב, מחייגת לארגון ידידים בדרכים שמחלצים אנשים כמוני באמצע הדרך וממתינה. אחרי 45 דקות של המתנה מורטת עצבים, מפחד שאיזו משאית לא תבחין ותתנגש בי, מצלצלת לחבר ילדות היחידי שלי, שאני יודעת שגם אם אזעיק אותו באמצע הלילה, הוא יתייצב לעזור, דניאל סיריוטי.
אחרי 20 דקות אני רואה את הרכב של המלאך הראשון (דני) מאותת לכיוון השוליים ועוצר מאחוריי, ורק אז אני אוזרת אומץ ויוצאת מהרכב דרך הכיסא שלצד הנהג. מעולם לא התפוצץ לי צמיג, מעולם לא ראיתי צמיג שהתפוצץ תוך כדי נסיעה וכשאני רואה את הצמיג שלי, עוברת לי ברכת הגומל בראש.

אנחנו לובשים ווסטים זוהרים, דני מציב את המשולש במרחק מהרכבים ולפתע הטלפון מצלצל. על הקו אלחי דיין, מארגון ידידים בדרכים, שנדהם לגלות שאני עדיין ממתינה לחילוץ. "אני ליד הקריון", הוא מרגיע אותי, "חמש דקות ואני מגיע אליך".

חמש דקות מאוחר יותר מגיע המלאך השני ומסתבר שהמצב יותר מסובך, כי השוליים צרים ואין ממש איך לעבוד. עם המון תושייה וחיוכים אלחי מתקין את הצמיג הרזרבי וממהר לעבודה. אחר כך הוא מצלצל וממליץ על פנצ'רייה באזור תעשייה צור שלום. דני נסע איתי לפנצ'רייה ווידא שלא עובדים עלי כי אני אישה ואני המשכתי לדרכי.
אין לי מילים להודות למלאך הראשון והמלאך השני, שלולא הם, סביר להניח שעדיין הייתי בצד הדרך בכביש עוקף קריות. אגב, משטרת ישראל, חמש ניידות חלפו לידי ואף אחד מיושביהן לא חשב לעצור לשאול למה מכונית עומדת בצד הדרך. אז תודה אלחי דיין על המצווה שעשית על הבוקר ותודה דני, אחד החברים הוותיקים שלי שלא היסס ומיד לאחר שפקח את עיניו בבוקר, הגיע לסייע לי."

לחדשות נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות