fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הג'וב החדש והמפתיע של כדורגלן העבר מאור מליקסון

מאור מליקסון, שחקן נבחרת ישראל וכדורגלן עבר שרשם קריירה מפוארת בארץ ובחו"ל, לא נטש את תחום המשחק, אלא שבמקום דשא, הוא התייצב מול המצלמות כשחקן במסגרת צילומי קמפיין לרשת שיווק. חוץ מזה, יש לו גם ספר ביכורים חדש
כישורי משחק מפתיעים. מאור מליקסון במהלך הצילומים צילום: מחלקת השיווק של מחסני השוק

פעם שחקן תמיד שחקן. במשך שנים רבות חרך מאור מליקסון את כרי הדשא ככדורגלן ורשם קריירה מפוארת הן בארץ, הן בחו"ל והן במדים הלאומיים של נבחרת ישראל. בימים האחרונים החל מליקסון בצעדים ראשונים בעולם המשחק, אבל לא זה שעל הדשא, אלא בתחום משחק מול מצלמות וגם פה גילה כישרון מפתיע.

מליקסון, שחקן נבחרת ישראל בעבר וכוכב קבוצת הפועל באר-שבע לשעבר, מגלה כישורי משחק ויכולת אלתור יוצאי דופן בקמפיין דיגיטלי חדש. זה לא סוד שמליקסון, שמשמש כיום כעוזר מאמן בהפועל באר שבע, נמצא בתקופה טובה בחייו. לאחרונה השיק ספר ביכורים – "דרדלה לחיבורים" שזוכה לאינספור שבחים. מליקסון התייצב בסניף האורגים של רשת מחסני השוק בבאר-שבע, והפגין כישורי משחק פנומנליים בצילומי קמפיין לקידום ספרו המשווק בראשוניות ברשת.

תסריט הסרטון ההומוריסטי, הותאם לאופיו ולהומור המאפיינים את מליקסון, כשבגולת הכותרת לקוח מבצע קניות בסופר להנאתו והוא פוגש את כל בעלי התפקידים בסניף כשאת כולם מגלם איש אחד – מליקסון. החל מעובד בקצביה, אחראי על הניקיון ומכונת השטיפה, עובד קופה, כרוז, סדרן ועוד. מליקסון, נכנס כל כך טוב לדמויות שגילם, כך שאחד מהלקוחות פנה אליו בזמן ההפסקה בבקשה לארוז לו 200 גרם קשיו, כשזה נעתר ואף הציע לארוז עבורו מוצרים נוספים, זוגתו של הלקוח לחשה לו במבוכה "מה יש לך, אתה לא מזהה? זה מאור מליקסון". צילומי הסרטון נמשכו אל תוך השעות הקטנות של הלילה וזו ללא ספק הייתה חוויה משעשעת לכל הצוות במקום.

בסיום הצילומים הודה מליקסון לצוות המלווה שכלל את עידן כהן, טל ביינר  ממשרד הפרסום ביינר כהן, איתי נעמן, מנהל השיווק של רשת מחסני השוק, אמיר נעמן מנהל הטרייד מרקטינג של הרשת.

לינק לסרטון הדיגיטל: https://youtu.be/4be-0os81ZM

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות