fbpx

בקו האש: מיקה משה, תושבת הגליל משחררת סינגל חדש

בקו האש: מיקה משה, תושבת הגליל (כפר בלום) בקו ראשון מול אש החיזבאללה משחררת סינגל ראשון מאלבום שני שבדרך שכתבה יחד עם הודיה חיוט. ׳עושה אליך דרך׳ נכתב על תחושותייה כתושבת הצפון והפערים שהיא ותושבי הצפון מתנהלים בתוכם
מיקה משה | צילם עומרי לוי
מיקה משה | צילם עומרי לוי

בקו האש: מיקה משה, תושבת הגליל (כפר בלום) בקו ראשון מול אש החיזבאללה משחררת סינגל ראשון מאלבום שני שבדרך אותו כתבה יחד עם הודיה חיוט. ׳עושה אליך דרך׳ נכתב על תחושותייה כתושבת הצפון והפערים שהיא ותושבי הצפון מתנהלים בתוכם

זהו שיר שנוצר מתוך הרצון של מיקה לבטא את המרחק והפערים של העולמות בהם היא מתנהלת. שיר מסע ואהבה שהמשיך והתפתח לאחר תחילת המלחמה והיום רלוונטי יותר מתמיד בגלל כל מה שהיא עוברת בבית שלה בקיבוץ כפר בלום בצפון שעד ה- 7.10 היה המקום השקט והבטוח שלה.

מיקה משה פיינליסטית בית הספר למוסיקה 2020 והכוכב הבא לאירוויזיון 2022 שיחררה את אלבום הבכורה שלה- מיקה משה. אלבום בוגר, אמיתי ושלם עם טקסטים משובחים, ווקאליות ייחודית.

מיקה מתפתחת משיר לשיר ומתגלה כזמרת ואומנית עם אופק מוזיקלי ברור, היא מעורבת בכל חלקי היצירה מהכתיבה עד העיבוד וההפקה, ביצועיה עמוקים, חודרים ללב, היא נוגעת בנושאים חשובים והופכת לקול נשי חדש, מרגש, צעיר ומעניין בנוף הישראלי.

"עושה אליך דרך" הוא השיר הראשון שמיקה מוציאה מתוך אלבומה השני שבדרך.

המופעים להשקת אלבום הבכורה שלה "מיקה משה" במרץ ואפריל היו סולד אאוט תוך ימים ספורים. אלבום הבכורה הניב להיטים רבים בניהם: "יש לך אותך", "חזקה יותר", "ומה איתך?" ועוד… שירים שהגיעו למיליוני צפיות ביו טיוב ומאות אלפי שימושים והאזנות בניו מדיה. בקרוב תכריז מיקה על מופע קיץ חדש.

מיקה: על השיר הזה התחלתי לעבוד עוד לפני המלחמה, רציתי לדבר על החוויה שלי, נערה שגדלה באצבע הגליל, על הדרך הארוכה בה אני מבלה בדרכים והפערים שאני חשה בין הבית שלי בגליל העליון לבין העיסוק שלי בעולם המוסיקה במרכז הארץ.

השיר התגלגל לשיר אהבה עם משמעות כפולה ואני חושבת שבימים אלו של מלחמה בצפון, אותה אני חשה מידי יום על בשרי , השיר רלווטי אף יותר ומתאר את תחושת שני העולמות השונים והפערים שאני מתנהלת בתוכם ובעצם כל תושבי הצפון .

אני כל כך אוהבת את הבית שלי בצפון הארץ ומייחלת שהשקט יחזור אלינו במהרה

״עושה אליך דרך״ איזה כיף שעכשיו זה שלכם".

 

 

לרכילויות נוספות בקים קונקשנ'ס לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות