fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בעקבות ריאיון: ירדן נגר יוצא נגד שניר בורגיל

יוצא האח הגדול שניר בורגיל התראיין למיקי לוין מאתר tmi לכתבה גדולה, כשנשאל על היריבות שלו עם הדייר אורי נגר, כשחשב שהוא מתחיל עם שי, זה מה שענה
אורי נגר, שניר בורגיל וירדן נגר | צילום אורי ושניר רן יחזקאל צילום ירדן מתוך האינסטגרם
אורי נגר, שניר בורגיל וירדן נגר | צילום אורי ושניר רן יחזקאל צילום ירדן מתוך האינסטגרם

יוצא האח הגדול שניר בורגיל התראיין למיקי לוין מאתר tmi לכתבה גדולה, כשנשאל על היריבות שלו עם הדייר אורי נגר, כשחשב שהוא מתחיל עם שי, זה מה שענה:

"אלה היו המחשבות והדעות שלי ואני עדיין חושב שזה מה שהוא עשה, אין מה לברוח מזה. אבל תמיד אמרתי לו מה אני חושב על כל הדרך המאוד מלוכלכת שלו, הוא עשה את זה בצורה הכי נבזית שאפשר, הוא התייפייף. הוא הדייר שיצטייר לעד כפלרטטן שלא מכבד את עצמו ואת האחרים, אבל זאת הדרך שלו וזה הוא. עשיתי איתו שיחה ואמרתי לו כל מה שאני חושב עליו, לא יכולתי להמשיך לשמור בבטן".

פנינו לאורי נגר לבקש את תגובתו: "התוכנית הזאת מוציאה הרבה חרא מפה של אנשים, יש אנשים שמבינים שזה משחק וכשהוא נגמר אז נגמר ויש אנשים שעדיין ממשיכים, המצפון שלי נקי במיוחד מולו.
זה שלו לגמרי, זה רחוק ממני מאוד."

לעומת זאת ירדן נגר אחיו שבתחילת העונה הגיע עד להר הצעקות והיה הכי במחנה שיר בורגיל לא חסך במילים: "סמרטוט ריצפה, תמשיך לעשות לעצמך פדיחות"

 

 

 

 

לרכילויות נוספות בקים קונקשנ'ס לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות