fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בנו של עמוס לוזון מגיב לראשונה על פרשת הסחיטה של אביו

רשת אופנה בריטית חנכה סניף ראשון בארץ בנוכחות ידוענים, כוכבי רשת, אנשי עסקים, אנשי אופנה ועוד. כוכב התוכנית חתונה ממבט ראשון, בהופעה פומבית ראשונה, חשף את בת זוגו החדשה. ולא, זאת לא בת הזוג שעמדה אתו מתחת לחופה בתוכנית. הכדורגלן עומרי לוזון לא התחמק מתגובה על הפרשה הסוערת שעבר אביו
מימין לשמאל: עמוס לוזון, נעמי סימן טוב, אליהו קלימר ועומרי לוזון צילום: אמיר מאירי

רשת האופנה הבריטית לגברים Charles Tyrwhitt (צ'ארלס טיריט), קיימה אירוע חגיגי בסגנון אנגלי קלאסי, לרגל השקת סניף הדגל הראשון שהושק בארץ: בעופר הקניון הגדול בפ"ת.

את מאות מוזמנים שהגיעו לחגיגה הבריטית קיבל איש העסקים אליהו קלימר, זכיין המותג בישראל, ביניהם: סלבס, מובילי דעת קהל, אנשי עסקים, אושיות אופנה וכוכבי רשת, שבאו לראות, למדוד ולהתרשם. בין הנוכוחים היה יוצא התוכנית 'חתונה ממבט ראשון', שניר שלו, בהופעה פומבית ראשונה עם בת זוגו אינה וידמוב, עומרי לוזון (24) שהגיע יחד עם בת זוגתו מעיין בשי, עו"ד עומרי בן נתן – בוגר האח הגדול ועוד.

האירוע כלל קוקטייל חגיגי, טקס קביעת מזוזה וגזירת סרט. לאחר מכן, נערכה תצוגת קולקציית סתיו חורף 2023-2024, שחשפה את הטרנדים החדשים ואת שלושת הקטגוריות של המותג הבריטי: קז'ואל, ביזנס קז'ואל וקולקציה מחויטת.

שניר שלו, יוצא תוכנית 'חתונה ממבט ראשון', הפגין נוכחות יחד עם הצמודה החדשה, אינה וידמוב, בת ה-32, המתגוררת בבאר שבע ועובדת בשוק ההון. שלו התייחס לתוכנית ואמר : "אני לא מצטער לרגע שהשתתפתי בתוכנית. אני בקשר מצוין עם חברים מהתוכנית ובסופשבוע האחרון אף נפגשנו והכרתי להם את בת זוגתי, אינה". כשנשאל על בת זוגתו לתוכנית, מור, ענה: "מור מפרגנת לזוגיות שלי עם אינה". עוד שיתף, כי הוא ואינה יוצאים כבר למעלה מחודש וחצי והם מתכננים לטוס בקרוב לחופשה ארוכה במספר מדינות באירופה.

הכדורגלן עומרי לוזון (24), בנו של איש העסקים עמוס לוזון, גילה שבקרוב מאוד הוא עובר להתגורר בתל-אביב, בדירה של אביו, בצהלה, יחד עם בת זוגתו מעיין בשי, מעצבת אופנה, שכבר הספיקה להלביש את מיטב כוכבי הביצה, ביניהם: לירון ויצמן, ניבר מדר ועוד.

עומרי גם התייחס לראשונה לפרשה המדוברת של אביו עמוס לוזון, שהיה קורבן לניסיון סחיטה לאחר שצולם במהלך פעולה אינטימית בביתו הפרטי, כשאמר: "אני חושב שלמרות הפרשה הלא נעימה, בסופו של דבר הבן אדם קיים יחסים אינטימיים בבית שלו, בהסכמה מלאה, ולא עשה שום דבר אסור. מי שצריך להתבייש במעשה הם אותם אלה שמצלמים ומפיצים את הסרטון ברשתות החברתיות. אני תמיד אתמוך ואעמוד לצד אבא שלי".

עוד הגיעו לאירוע: איש העסקים עמוס לוזון, נעמי סימן טוב, מנכ"לית קניון עופר פ"ת, אנשי העסקים שי ואבי קלימר, עו"ד עומרי בן נתן, בוגר "האח הגדול" שעדכן שבימים אלו הוא במעבר משרד מבנייני הבורסה בר"ג למגדל נגה בסר בבני ברק. עומרי, שיתף כי אחיו רועי בן נתן: "מתמודד יפה בתקופה מאתגרת, לאחר הגירושים מאלינור קופר, והם מנהלים יחסים נעימים, למען הילדים".

בתום האירוע נערך טקס הרמת כוסית לשנה החדשה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות