fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

באותו היום: יום נישואים ויום הולדת 40

שדרן הרדיו אסי הג'וקר, חוגג יום הולדת 40 ומגלה לנו שהיום לפני שש שנים השתנו לו החיים מקצה לקצה...
נוי ואסי לביא | צילום עצמי
נוי ואסי לביא | צילום עצמי

שגרו מזל טוב לשדרן הרדיו אסי הג'וקר שחוגג יום הולדת 40. לעוקבים שלו בפייסבוק הוא מספר את סיפור חייו,  שהוא ואשתו נוי לביא חוגגים את יום הנישואים ה- 6 בדיוק באותו התאריך!

אסי בפוסט מרגש: "זה סיפור על ילד ושמו אסף שהחליט לאסוף את כל השריטות והצלקות שזימנו לו החיים ולהרכיב אותם לפאזל אחד שלם. את הצלקת כשנפל מהמגלשה בגן חובה ואת זו שנשארה כשנסע בפעם הראשונה על אופניים בלי גלגלי עזר, את הצלקת שנשארה בלב אחרי שהוריו התגרשו והבית התפרק ואת אלה שנשארו בכל פעם שנאלץ לארוז את החפצים והזיכרונות ולעבור דירה.
"את זו שנשארה מהסלקטורית במועדון בקיבוץ שהשאירה אותו ואת החבר'ה להמתין עד הבוקר כי לא באו לה טוב בעין ואת זו מהפציעה שגדעה את החלום להיות כדורגלן ואת הצלקת הגדולה מאותו יום שהרדיו הפיראטי נסגר והוא נעצר ל-48 שעות עם רוצחים ואנסים.
"התקופה של הפוסט טראומה והתובנה שלא כל מי שמלקק לך ת'תחת כשאתה למעלה הוא חבר אמת והחרדות והפחד מכך שהחיים הם רכבת הרים עם עליות חדות וירידות תלולות וחיי הלילה שהיו מלאים בשקר ואורות מזויפים והקושי בלמצוא את האחת שתסכים להכיל את כל הבלאגן…, המרדף אחרי הכסף, הפרסום, התהילה והשלמות… וה- ocd שלא נותן מנוח והטינטון באוזניים שיכול לשגע פילים והציפיות והאכזבות ואז מגיע רגע שצריך לעצור ולחשב מסלול מחדש.
"אז ביום הולדת 34 אחרי שמצא את האחת הוא מתחתן ובגיל 35 הופך לאבא וכשהוא בן 36 הוא כבר אבא לשניים והחיים מובילים אותו לקחת החלטה ולעשות שינוי בקריירה והוא מגיע למקום חדש ושם בו את כל הלב והנשמה, הוא מתמכר לעשייה ולעבודה קשה ואת החרדות הוא הופך לאחריות ואת השברים הוא מאחה בזכות אמונה בה' והוא שומר את השבת ומוצא זמן איכות עם אלה שהכי יקרים לו בעולם והוא לומד להודות ולברך על הטוב ועל הרע והוא קם כל בוקר, מניח תפילין ומודה לה' על כל מה שנתן על משפחה ועל חברי אמת שהיו לכל אורך הדרך ומבין ששום דבר לא מובן מאליו.
"וזה שבעבר חגג ימי הולדת בהפקות נוצצות מוצא עצמו בבית עם האישה של חייו, עם שני ילדיו כשבחוץ יש סגר, מגיפה עולמית, משבר כלכלי וחושך על פני תהום ואין מצב לצאת לקנות אפילו בלונים ונרות לעוגה ובכל זאת אם תשאלו הוא יענה בלחש שזו הייתה השנה הטובה בחייו…יום הולדת 40 ו…יום נישואים, ישתבח".
המדור מאחל מזל טוב ענק…..
לרכילויות נוספות בהד הקריות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות