fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אלקנה מרציאנו מגיש את הלב

אלקנה מרציאנו מגיש את הלב בסינגל רומנטי מתוך האלבום החדש: "ואם את אבודה"
אלקנה מרציאנו ועומר נודלמן | צילום: גיא זלצר
אלקנה מרציאנו ועומר נודלמן | צילום: גיא זלצר

 

אלקנה מרציאנו ממשיך לבסס את מעמדו כזמר הכי מרגש בסצנה המזרחית ומשחרר שיר אהבה במסגרת האלבום החדש "אלפא". הסינגל "ואם את אבודה" מבטא אהבה בין גבר לאישה שמרגישה שהיא אבודה בתקופה הכה קשה ומסחררת שאנחנו נמצאים בה. קולו העמוק של אלקנה בשילוב המנגינה המלטפת, חודר עמוק ללב. "ואם את אבודה" הוא מסוג השירים שכל אחד יכול להזדהות איתם ואפשר לשמוע שוב ושוב. על המילים והלחן אמונים אלקנה מרציאנו בעצמו יחד עם היוצר נדב חללי בעיבוד והפקה מוסיקלית של מאור שטרית.
אלקנה מרציאנו: ״לפני שנה, תוך כדי מעברי דירה וארגזים מצאתי מעיל ישן ובכיס הפנימי נייר מקופל בלי כותרת. התעוררה בי התחושה הזו שהייתי ילד. בהתחלה חשבתי ממעריצה – אבל המילים שבו אותי בן רגע וכמו בושם – החזירו מיד אותי לאותה תקופה ואותה אהבה. קראתי אותו שוב אבל הפעם בעיניים של גבר"
השיר הוא השני באלבום החדש כאשר הראשון "1201 לא לבד" שיצא רק לפני שבועיים שבו שר מרציאנו עם עומר נודלמן שגם מככבת לצידו על עטיפת הסינגל הנוכחי, זכה להצלחה רבה וחיבוק גדול בתעשיית המוזיקה המקומית עם המסר החשוב שהוא נשא להעלאת המודעות לבריאות הנפש.

 

 

לרכילויות נוספות בקים קונקשנ'ס לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות